Slecht bereik slechte service oftewel ORANGE = SLECHT!!
Geplaatst: 25 jul 2005 09:42
Ik heb in september vorig jaar een abbo afgesloten bij orange.
Ik ben gelijk in de eerste maand al bij de winkel geweest en heb ook contact opgenomen met de klantenservice want ik had heel slecht bereik op mijn werk en bij mijn vriend thuis. Ik ben vaak in de winkel geweest met dezelfde klacht en ook nog eens omdat mijn toestel constant kapot was dat ligt dan helaas aan samsung. Orange (winkel) vertelde mij 2 weken geleden dat ik een brief naar de klantenservice moest schrijven met daarin mijn klacht en moest het zo vriendelijk mogelijk houden anders doen ze gewoon alsof je niet verstuurd heb (klopt toch niet?) nou ik uitgelegd (zo vriendelijk mogelijk) dat ik graag mn abbo wou stopzetten vanwege mijn bereik omdat ik gewoon nergens te bereiken ben en dat is dan kort samengevat want ik heb echt artikelnrs er dergelijke vermeld in de brief wat op mijn contract staat. Kreeg ik vannochtend een telefoontje dat hun er niks aan konden doen omdat ik er nu pas mee kom!?!? Heb hem gelijk verteld dat ik in de eerste maand al contact had opgenomen maar daar zei hij op dat dat niet in het systeem stond!! lekker dan! ik zit nu nog meer dan een jaar vast bij orange de enige mogelijkheid die hun mij bieden is om ze af te kopen of om me abbo te verlagen per 24 september! Ten eerste waarom zou ik hun afkopen terwijl HUN mij niet volledige garantie op bereik geven en als ik mijn abbo zou laten verlagen schiet ik er nog niks mee op want dan heb ik nog steeds geen bereik!! Oftewel een oplossing van niks!!!
Iemand een oplossing??
Ik ben gelijk in de eerste maand al bij de winkel geweest en heb ook contact opgenomen met de klantenservice want ik had heel slecht bereik op mijn werk en bij mijn vriend thuis. Ik ben vaak in de winkel geweest met dezelfde klacht en ook nog eens omdat mijn toestel constant kapot was dat ligt dan helaas aan samsung. Orange (winkel) vertelde mij 2 weken geleden dat ik een brief naar de klantenservice moest schrijven met daarin mijn klacht en moest het zo vriendelijk mogelijk houden anders doen ze gewoon alsof je niet verstuurd heb (klopt toch niet?) nou ik uitgelegd (zo vriendelijk mogelijk) dat ik graag mn abbo wou stopzetten vanwege mijn bereik omdat ik gewoon nergens te bereiken ben en dat is dan kort samengevat want ik heb echt artikelnrs er dergelijke vermeld in de brief wat op mijn contract staat. Kreeg ik vannochtend een telefoontje dat hun er niks aan konden doen omdat ik er nu pas mee kom!?!? Heb hem gelijk verteld dat ik in de eerste maand al contact had opgenomen maar daar zei hij op dat dat niet in het systeem stond!! lekker dan! ik zit nu nog meer dan een jaar vast bij orange de enige mogelijkheid die hun mij bieden is om ze af te kopen of om me abbo te verlagen per 24 september! Ten eerste waarom zou ik hun afkopen terwijl HUN mij niet volledige garantie op bereik geven en als ik mijn abbo zou laten verlagen schiet ik er nog niks mee op want dan heb ik nog steeds geen bereik!! Oftewel een oplossing van niks!!!
Iemand een oplossing??