Dexia wil (deels) onder de naam Kempen verder omdat aan de naam Dexia inmiddels een nogal negatief imago kleeft.
Voor ons is dus de schone taak weggelegd om ook de naam Kempen dusdanig negatief in de publiciteit te brengen dat ook hier niemand meer zaken mee wil doen.
Dus schrijf iedereen aan om zoveel mogelijk negatief nieuws te verspreiden zodat iedereen weet dat Kempen en Dexia een en dezelfde oplichtersbende is.
Dat hoeft ons toch niet zo heel veel moeite te kosten.
DOEN DUS ALLEMAAL!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ook de naam Kempen moet een slecht imago krijgen
Re: Ook de naam Kempen moet een slecht imago krijgen
el,je lijkt wel een luis kruipt over elke blaadje en legt gelijk maar ze soort genoten in eivormig voormaat neer.
Hr. de Croos... ik vind de bijdragen van El wel degelijk interessant (mits vermeld met datum en bron).
Ik heb zelf niet het geduld artikelen op te zoeken, dus ik waardeer het als iemand dat doet!
Ik heb zelf niet het geduld artikelen op te zoeken, dus ik waardeer het als iemand dat doet!
Dank je Paula, ik vind het gewoon belangrijk om sommige artikeltjes weer even onder de aandacht te brengen.
Van de heer Croos kan ik geen hoogte krijgen, ik weet niet
aan welke kant hij staat.
Van de heer Croos kan ik geen hoogte krijgen, ik weet niet
aan welke kant hij staat.