LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SPRINTPLAN

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
jasperhagers
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 okt 2004 19:24

SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door jasperhagers »

Heeft er iemand nog nieuws met betrekking tot eventueel schriftelijke correspondentie met Spaarbeleg?

jasperhagers
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 okt 2004 19:24

Re: SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door jasperhagers »

Met over en weer brieven sturen hoef ik nu in ieder geval het boetebeding wegens vroegtijdig stoppen niet te betalen.

Heeft iemand anders meer voor mekaar gekregen?Of is de gang naar de rechter dan toch vereist?

Ps Laat dit forum levend! onze centjes krijgen we wel terug.... :roll:

althans dat hopen we dan maar

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door peewee »

Aangezien Spaarbeleg de hakken nog steeds in de grond heeft staan, is de gang naar de rechter op dit moment nog steeds de enige oplossing. Dit hoef je overigens niet zelf (via een eigen, dure advocaat)te doen. De Vereniging Consument en Geldzaken voert een (collectieve) rechtszaak voor alle aangesloten SprintPlan-gedupeerden. Kost je alleen maar de kosten van de contributie (euro.21,50 per jaar).

Zie www.sprintplanclaim.nl

P.S. Tot nu toe schijnt Spaarbeleg ook steeds tegen vonnissen waarin Spaarbeleg wordt veroordeeld tot schadevergoeding, in hoger beroep te zijn gegaan bij het Gerechtshof.

jasperhagers
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 okt 2004 19:24

Re: SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door jasperhagers »

Dat boete boetebding wordt alleen maar kwijtgescholden als ik beloof verder geen juridisch stappen te nemen.
Als ik niet teken, dreigen zij met incasso....

Klinkt wel een beetje zwak..Eerst aangeven dat ik geheel en al ongelijk heb. Vervolgens toch maar aanbieden het boetebeding te laten vervallen met de uitdrukkelijke voorwaarde dat ik in de toekomst niets meer kan doen...

ik heb het idee dat ze de bui voelen hangen. Een kat in het nauw maakt rare sprongen! :roll: Ik vind overigens niet verstandig om in Hoger beroep te gaan van hun.. Ik acht de kans dat ze gelijk krijgen met betrekking tot de zorgplicht vrij klein... :wink:

jasperhagers
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 okt 2004 19:24

Re: SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door jasperhagers »

ps ik ben al lid van Consument en Geldzaken Peewee!

spaarleg-gedupeerde
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:16

Re: SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door spaarleg-gedupeerde »

Ik heb me ook aangemeld op Sprinplanclaim. Ik dacht dat ik met het Sprinplan van Spaarbeleg aan het sparen was maar ze hebben mij opgelicht met hun misleidende folders

spaarbeleg-is-tuig
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 nov 2005 21:03

Re: SPRINTPLAN

Ongelezen bericht door spaarbeleg-is-tuig »

Ik wil al mijn maandelijkse betalingen terug van Spaarbeleg! Ik ben opgelicht!

Gesloten