@home liegt je voor
Geplaatst: 28 jul 2005 00:41
Hierbij geef ik te kennen dat ik vreselijk ben voorgelogen door de medewerkers van @ home.
Ik heb al geruime tijd last van modemuitval. Nadat ik er echt genoeg van kreeg heb ik maar eens gebeld op 24 juli 2005
Inderdaad konden ze zien dat mijn modem net een kerstboom verlichting was. (eigen woorden van een callcentre medewerker) Het aan en uitvallen van de lampjes
Er werd me toegezegd dat er een monteur naar de kabel in de straat zou komen kijken en wel binnen 3 werkdagen.
Als het een aardige monteur was dan zou hij het even laten weten door middel van een bevestiging in de brievenbus en als het een minder aardige monteur was dan kreeg ik geen bevestiging !!!???
Als het probleem dan niet was verholpen dan zou ik weer moeten bellen voor een afspraak zodat er een monteur naar het modem zelf kwam kijken.
Op 27 juli om 21.15 kreeg ik weer modemuitval. Zoals afgesproken belde ik op om een afspraak te maken voor een monteur die in huis kwam. Ik kreeg callcentre medewerker Patrick Merselino aan de telefoon die me zeer correct te woord stond, maar die hier geen raad mee wist. Hij vroeg aan de supervisor wat hij hier mee aan moest
Wat schetst nu mijn verbazing? Er komt helemaal geen monteur, er word eerst intern naar het probleem gezocht. Vervolgens moet ik nu weer 3 dagen wachten om te kijken of het probleem zich weer voordoet .
Als blijkt dat het probleem zich weer voordoet dan moet ik alsnog weer bellen, vervolgens zou er dan een monteur komen die misschien een bevestiging achterlaat . En mocht dat niet helpen dan komt er eindelijk een monteur naar het modem zelf kijken.
Ik vroeg of ik de supervisor zelf mocht spreken want dit is bedrog en leugens naar de klanten uitspelen. Maar helaas, ik kreeg de supervisor niet te spreken, wat ik ook probeerde. Er`werd schijnbaar een 2de supervisor ingeschakeld, maar ook die wilde me niet te woord staan (schandalig, schandalig)
IK VOEL ME VRESELIJK BELAZERD EN VOORGELOGEN
Ik houd me keurig aan mijn betalingen, laat @ home zich dan ook eens aan de afspraken houden.
Inmiddels heb ik zelf onderzoek verricht op internet en inderdaad staat @ home niet al te best bekend om zijn klantvriendelijkheid.
Ik wacht nu 3 dagen af, Ik heb geen andere keus, maar ondertussen ga ik wel opzoek naar een andere provider.
Ik weet niet in hoeverre deze serieus word genomen, maar dit moest ik even kwijt. (het kan nu nog, ik ben nog steeds online)
Ik heb al geruime tijd last van modemuitval. Nadat ik er echt genoeg van kreeg heb ik maar eens gebeld op 24 juli 2005
Inderdaad konden ze zien dat mijn modem net een kerstboom verlichting was. (eigen woorden van een callcentre medewerker) Het aan en uitvallen van de lampjes
Er werd me toegezegd dat er een monteur naar de kabel in de straat zou komen kijken en wel binnen 3 werkdagen.
Als het een aardige monteur was dan zou hij het even laten weten door middel van een bevestiging in de brievenbus en als het een minder aardige monteur was dan kreeg ik geen bevestiging !!!???
Als het probleem dan niet was verholpen dan zou ik weer moeten bellen voor een afspraak zodat er een monteur naar het modem zelf kwam kijken.
Op 27 juli om 21.15 kreeg ik weer modemuitval. Zoals afgesproken belde ik op om een afspraak te maken voor een monteur die in huis kwam. Ik kreeg callcentre medewerker Patrick Merselino aan de telefoon die me zeer correct te woord stond, maar die hier geen raad mee wist. Hij vroeg aan de supervisor wat hij hier mee aan moest
Wat schetst nu mijn verbazing? Er komt helemaal geen monteur, er word eerst intern naar het probleem gezocht. Vervolgens moet ik nu weer 3 dagen wachten om te kijken of het probleem zich weer voordoet .
Als blijkt dat het probleem zich weer voordoet dan moet ik alsnog weer bellen, vervolgens zou er dan een monteur komen die misschien een bevestiging achterlaat . En mocht dat niet helpen dan komt er eindelijk een monteur naar het modem zelf kijken.
Ik vroeg of ik de supervisor zelf mocht spreken want dit is bedrog en leugens naar de klanten uitspelen. Maar helaas, ik kreeg de supervisor niet te spreken, wat ik ook probeerde. Er`werd schijnbaar een 2de supervisor ingeschakeld, maar ook die wilde me niet te woord staan (schandalig, schandalig)
IK VOEL ME VRESELIJK BELAZERD EN VOORGELOGEN
Ik houd me keurig aan mijn betalingen, laat @ home zich dan ook eens aan de afspraken houden.
Inmiddels heb ik zelf onderzoek verricht op internet en inderdaad staat @ home niet al te best bekend om zijn klantvriendelijkheid.
Ik wacht nu 3 dagen af, Ik heb geen andere keus, maar ondertussen ga ik wel opzoek naar een andere provider.
Ik weet niet in hoeverre deze serieus word genomen, maar dit moest ik even kwijt. (het kan nu nog, ik ben nog steeds online)