Pagina 1 van 1

@home liegt je voor

Geplaatst: 28 jul 2005 00:41
door saskia.k
Hierbij geef ik te kennen dat ik vreselijk ben voorgelogen door de medewerkers van @ home.
Ik heb al geruime tijd last van modemuitval. Nadat ik er echt genoeg van kreeg heb ik maar eens gebeld op 24 juli 2005
Inderdaad konden ze zien dat mijn modem net een kerstboom verlichting was. (eigen woorden van een callcentre medewerker) Het aan en uitvallen van de lampjes

Er werd me toegezegd dat er een monteur naar de kabel in de straat zou komen kijken en wel binnen 3 werkdagen.
Als het een aardige monteur was dan zou hij het even laten weten door middel van een bevestiging in de brievenbus en als het een minder aardige monteur was dan kreeg ik geen bevestiging !!!???
Als het probleem dan niet was verholpen dan zou ik weer moeten bellen voor een afspraak zodat er een monteur naar het modem zelf kwam kijken.
Op 27 juli om 21.15 kreeg ik weer modemuitval. Zoals afgesproken belde ik op om een afspraak te maken voor een monteur die in huis kwam. Ik kreeg callcentre medewerker Patrick Merselino aan de telefoon die me zeer correct te woord stond, maar die hier geen raad mee wist. Hij vroeg aan de supervisor wat hij hier mee aan moest
Wat schetst nu mijn verbazing? Er komt helemaal geen monteur, er word eerst intern naar het probleem gezocht. Vervolgens moet ik nu weer 3 dagen wachten om te kijken of het probleem zich weer voordoet .
Als blijkt dat het probleem zich weer voordoet dan moet ik alsnog weer bellen, vervolgens zou er dan een monteur komen die misschien een bevestiging achterlaat . En mocht dat niet helpen dan komt er eindelijk een monteur naar het modem zelf kijken.
Ik vroeg of ik de supervisor zelf mocht spreken want dit is bedrog en leugens naar de klanten uitspelen. Maar helaas, ik kreeg de supervisor niet te spreken, wat ik ook probeerde. Er`werd schijnbaar een 2de supervisor ingeschakeld, maar ook die wilde me niet te woord staan (schandalig, schandalig)
IK VOEL ME VRESELIJK BELAZERD EN VOORGELOGEN
Ik houd me keurig aan mijn betalingen, laat @ home zich dan ook eens aan de afspraken houden.
Inmiddels heb ik zelf onderzoek verricht op internet en inderdaad staat @ home niet al te best bekend om zijn klantvriendelijkheid.
Ik wacht nu 3 dagen af, Ik heb geen andere keus, maar ondertussen ga ik wel opzoek naar een andere provider.
Ik weet niet in hoeverre deze serieus word genomen, maar dit moest ik even kwijt. (het kan nu nog, ik ben nog steeds online) :(

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 28 jul 2005 11:09
door ??
Overdrijven is ook een vak. Misschien dat de 1e medewerker gewoon een foutje heeft gemaakt of simpelweg zelf de verkeerde info voor zich had?

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 28 jul 2005 14:47
door Ulbe
@home laat zoals vrijwel elke internet én telefoonprovider vaak forse steken vallen!,

Een kennis van me heeft @home internet en telefonie afgenomen bij @home, dus de oude telefoonprovider KPN opgezegt,

Helaas is @home de situatie niet de baas en laat rustig honderden nieuwe klanten in de 'kou' staan!,

De kennis heeft nu al meer dan een maand geen vaste telefoonverbinding meer, en bij de helpdesk van @home vindt hij ook geen steun meer, @home beweert dat ze zitten te wachten op software voor de telefoonservers, in de telefooncentrale van @home!,

Een grotere smoes heb ik nog nooit gehoord!, en een groot bedrijf als Essent/@home, moest zich schamen voor deze slechte hulpverlening!,

Dus Saskia, je bent niet de enige die "oorlog" voert met @home!, er zijn honderden met je!,

Veel succes, en hopende op een snelle afwikkeling van de problemen met @home.

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 30 jul 2005 11:20
door saskia.k
:o Nee maar......, een monteur komt waarachtig maandag even naar het modem kijken.
Vrijdag werd ik gebeld, ik mocht zelfs de dag en een tijdstip opnoemen.
Heeft @home dan toch nog service??
Ik laat het alsnog even weten (voor diegene die het aanspreekt) hoe dit afloopt

groet

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 02 aug 2005 20:29
door ceesvr
Hoi Saskia,


Ik weet niet in welke regio je woont maar ik wil je verzoeken om het bericht van 22-7 eens te lezen.
Misschien herken je er iets in, misschien ook niet.
Mijn brief is ook naar de Consumentenbond en die heeft laten weten blij te zijn met de informatie omdat ze binnenkort dit onderwerp gaan behandelen.
Ze kijken belangstellend uit naar meer "gevallen" met At Home.

Dus... wordt vervolgd waarschijnlijk en jij heel veel succes en geduld......

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 02 aug 2005 20:54
door inky
Ik had ook problemen met de aansluiting maar het is voortreffelijk verholpen door een zeer goede monteur. :D :D :D

Ik heb GEEN klachten over @home....................... :D :D :D

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 02 aug 2005 23:52
door saskia.k
:D Nee maar!!, er is een monteur geweest, sterker nog ,zelfs 2 keer!!
Dat was even een vergissing, maar oke, ik heb tot nu toe een stabiele verbinding

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 08 aug 2005 13:16
door supermm
Ben blij dat ik z'n 2 jaar geleden @home de deur uit heb gedaan. Er was altijd wel iets met het Modem.....
Nu al 2 jaar ADSL en nog geen enkele keer storing gehad.

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 08 aug 2005 17:13
door twinmama
Ik heb weinig problemen met @home en is er iets wordt het opgelost zoals laatst toen ik ook een aantal dgn modemuitval had.Wat bleek dat ze nieuwe software hadden gestuurd naar modems van klanten en dat daar hier iets niet goed gegaan was.Dus werd dat van hun uit opnieuw gestuurd.Moest ik later de pc uit doen en de modem van de stroom en daarna weer insteken en de verbinding was weer tip top in orde.

Alle providers hebben wel wat ook hoor ook negatieve dingen over andere providers.Tot op heden heb ik nooit slechte dingen ervaren met @home .

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 08 aug 2005 21:48
door piele
Nou over @home kan ik je ook een boekje open doen. Kijk mar eens op deze site:

http://www.troublesathome.nl/index.php

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 10 okt 2005 19:40
door Opel Tijgertje
Kom ik er weer eentje tegen.
Ik heb ook problemen met @hom me modm valt regelmatig uit etc.
Kijk eens op de volgende link:
http://www.kopersbelangen.nl/viewtopic.php?t=2014
Daar heb ik mijn verhaal ook al gedaan wie volgt ;)

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 12 okt 2005 13:42
door queenfan
De fout ligt zeker bij @ Home en niet aan de kabel. Dat er een monteur gestuurt zal worden die dan ging kijken in het kastje aan de straat (de eindverdeler) is mij een raadsel zeker als je wel radio en tv signaal hebt.

Het uitvallen is bij mij thuis ook een dagelijks feit en heb inmiddels ook mijn abbo opgezegd en stap over op ADSL.

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 18 okt 2005 23:23
door slagterjan
Ik ben 2 jaar geleden ook overgestapt van de kabel op ADSL en sindsdien nooit een storing weer gehad.
Met de kabel zeker 2 keer per maand de stekker uit de modem om te resetten.

Re: @home liegt je voor

Geplaatst: 31 okt 2005 20:08
door radiomobiel
Heb zelf nu 3 jaar internet van @home, het valt mij smerig tegen. Lees onderstaande mail maar even, dit naar aanleiding dat ik vrij vaak geen internet heb.



Geachte heer Brookman,

Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden
van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail
informeren wij u als volgt.

Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij
bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.

@Home kan u helaas geen 100% verbindingsgarantie geven. Als
internetprovider kunnen wij te maken krijgen met overmachtsituaties
zoals stroomstoringen, technische storingen, fouten in software en
problemen bij u op de computer.

Een @Home abonnement is een 'best effort' product. Dit betekent dat
@Home altijd haar uiterste best doet problemen te voorkomen. Mochten er
onverhoopt toch problemen ontstaan, dan zullen we er alles aan doen om
deze zo snel mogelijk verhelpen.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

A.J. Smid
Manager Klantenservice

Behandeld door: Hugo Jong



Original Message Follows:
-------------------------

Geachte heer/Mevrouw,





Naar aanleiding van het onderstaande mail ik maar naar u toe.





Over de gemaakte kosten van de telefoon maakt ik mij niet druk.


Het gaat mij erom dat ik iedere maand ? 47.95 betaal om gebruik te
kunnen
maken van het internet, dit is minimaal 1x per maand uit de lucht,
(meerdere
malen over gebeld).


De keren dat ik ben geholpen is mij steeds gezegd dat het probleem
opgelost
is, maar helaas niet.





De laatste keer dat ik gebeld heb met de klantenservice kreeg ik te
horen
dat ik met een half uur weer internet had dit duurde veel langer. Tevens
werd mij verteld dat ik terug werd gebeld, door een monteur, tot op
heden
ben ik niet gebeld en is er ook nog geen oplossing geboden.





Dit vind ik niet correct, zo ga je niet met je klanten om.





Ik wil gewoon dat er een oplossing komt, anders ben ik van plan om mijn
abonnement per direct stop te zetten dit omdat het al een half jaar zo
gaat.





Frank


-------Oorspronkelijk bericht-------





Van: Klachten @Home


Datum: 09/29/05 15:41:29


Aan: Frank Brookman


Onderwerp: Re: Internetverbinding





Geachte heer Brookman,





Hartelijk dank voor uw e-mail.





@Home geeft geen restitutie voor de gemaakte telefoonkosten, dit is


conform onze Algemene Voorwaarden (art. 11.5). Tijdens het tot stand


brengen van de verbinding met onze klantenservice wordt uitdrukkelijk


vermeld dat het telefoonnummer niet gratis is.





Volgens de gegevens in ons systeem zou uw probleem op 16 september


verholpen zijn door de monteur.





Wij willen u daarom verzoeken contact op te nemen met onze


klantenservice. Wij zullen uw probleem dan onderzoeken en de nodige


actie ondernemen om uw probleem te verhelpen.





De klantenservice is telefonisch bereikbaar op nummer 0900-8112 (0,10


ct/pm). Op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 22:00, op zaterdag


van 10:00 tot 18:00 en op zondag van 12:00 tot 18:00. U kunt de


klantenservice ook per e-mail bereiken via [email protected].





Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt. Wij


bieden u hiervoor onze oprechte excuses aan.





Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via
http://help.home.nl/.





Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.





Met vriendelijke groet,





A.J. Smid


Manager Klantenservice





Behandeld door: Sean Jansen











Original Message Follows:


-------------------------





Geachte heer/mevrouw,

















Afgelopen woensdag had ik eens weer geen internet verbinding.

















Dit als de zoveelste keer dat ik geen verbinding met het internet heb en


de


zoveelste keer dat ik contact heb gehad met jullie via de telefoon.

















Ik heb dit probleem iedere maand en er wordt iedere keer gezegd dat het


probleem wordt verholpen en dat is maar tijdelijk.








Afgelopen woensdag moest ik een halfuur wachten en vervolgens de stroom


van


de modem afhalen en dan kon ik weer internetten, dit was het verhaal wat


ik


te horen kreeg. Ben toen boodschappen gaan halen, dit heeft langer dan


een


halfuur geduurd, vervolgens heb ik de stroom van de modem gehaald en


helaas


had dit geen effect, vervolgens weer naar jullie toegebeld en er werd
mij gezegd dat er een monteur langs zou komen, heb toen aangegeven dat ik al 2
keer een monteur er bij heb gehad en alles was goed volgens deze
monteur. De
medewerker van de klantenservice internet zij dat ik gebeld werd dit is
tot
op heden nog niet gebeurd.
Ik ben er goed flauw van dat ik iedere keer hier achteraan moet zitten
dat
mijn internetverbinding zo weg is hiervoor betaal ik iedere maand
47.95,
voor plus de kosten die ik maak voor mijn telefoongesprekken met jullie.
Ik hoop tot een goede oplossing, anders stop ik met mijn verbinding via
@home.