Pagina 1 van 1
Ervaring RouteMobiel
Geplaatst: 03 aug 2005 19:59
door goofy4all
Heeft er al iemand ervaring met RouteMobiel?
Wat is er bijvoorbeeld beter of slechter tov de wegenwacht.
Ik ben er erg benieuwd naar om over een tijdje te kunnen besluiten wat het wordt. 'k zie routemobiel overigens veel minder rijden dan de wegenwacht.
Zelf ben ik pas lid geworden van de ANWB, maar dan zonder wegenwacht, dat namelijk om wel van de kortingen gebruik te kunnen maken maar nog geen wegenwacht aangezien ik nog 2 jaar mobiliteitsservice heb via de fabrikant van mij auto.
Re: Ervaring RouteMobiel
Geplaatst: 10 aug 2005 13:33
door Krientje
Tja, de service is beide keren dat ik er gebruik van heb gemaakt OK geweest, maar zie in een andere thread maar eens hoe ze sinds kort omgaan met hun 'gewaardeerde klanten'...
Waaronder ikzelf!
Re: Ervaring RouteMobiel
Geplaatst: 22 aug 2005 10:45
door Miquel
Ben zelf al 14 jaar ANWB lid; de reden waarom ik niet op Route Mobiel ben overgestapt is dat zij een extra premie vragen voor oudere auto's.
Dat, terwijl mijn auto van 1994 is en dus 11 jaar oud, maar wèl elke 15.000 km naar een Vakgarage gaat voor onderhoud. En ik ken heel veel eigenaren van minder oude auto's, die het heel wat minder nauwkeurig met het regulier onderhoud nemen.
Neemt niet weg: ook ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van Route Mobiel-leden
Re: Ervaring RouteMobiel
Geplaatst: 11 sep 2005 11:11
door dr.spock
Ik wilde mijn eigen aanmelden bij route mobiel, maar de klantenservice deelde mede dat auto's van 12 jaar en ouder niet geaccepteerd worden
Ik vind dit een vorm van discriminatie. En dan te bedenken dat mijn auto 200.000 km heeft gelopenen nog nooit problemen heeft gehad.
Re: Ervaring RouteMobiel
Geplaatst: 11 sep 2005 11:28
door flepp
Zeg maar dat de auto onder leeftijds discriminatie valt, stap naar de rechter.
Re: Ervaring RouteMobiel
Geplaatst: 12 sep 2005 15:14
door Krientje
Kennelijk heeft Route Mobiel een aantal voorwaarden gewijzigd voor hun lidmaatschap.
Mijn auto is van 1987 en toen ik me aanmeldde vorig jaar was dit geen probleem, maar ik moet wel een hogere premie betalen.
In de nieuwe polis zijn ook de regels m.b.t. het aantal en de locatie van het aanvragen van pechhulp veranderd.