LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kruidvat gratis kaartje walibi

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
iev55
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2005 16:05

kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door iev55 »

bij het kruidvat loopt een aktie bij twee aktieproducten een gratis kaartje voor walibi Nou ten eerstte hebben ze niet alle aktieprodukten en ten tweede staat er in kleine lettertjes op het walibi kaartje dat het is geldig is vanaf1-9-2005 tm 31-10-2005 dit word niet in de folder vermeld en ook niet in de nieuwsbrief via e mail je zal bij walibi staan met je kaartje en dan word er gezegd jammer maar hij is nog niet geldig hoeveel mensen trappen hier in bijvoorbeeld iemand die het niet zo breed heeft en met zijn gezin bij het park staat (kunne eigenlijk niet de entreekaartjes betalen) ik vind dit ronduit een zogenaamde verkooptruc ronduit schandalig :roll: kan dit zomaar heb al een mailtje naar het kruidvat verstuurd maar natuurlijk nog geen antwoord gehad :shock:

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door woman4life »

hahaha dus ik ben niet de enige die kruitvat mailt
maarem binnen 4 werkdagen krijg je een reactie als het goed is .....
maar jah daar moet je ook maar in geloven dan ....
geloven in kruitvat word steeds minder

iev55
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2005 16:05

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door iev55 »

dus jij bent ook slachtoffer ik vind dit zo laag van het kruidvat je zal daar maar staan met je kaartjes neeeeeee jammer u moet gewoon betalen en ik heb nog steeds geen antwoord hoor van het kruidvat doei veel plezier in walibi hahahahaahah grapje groetje yvonne

marlies dirven
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2005 16:56

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door marlies dirven »

:evil: Ook ik kocht produkten bij het kruitvat, in de veronderstelling gebruik te kunnen maken van de vrijkaartjes voor Walibi. Helaas! Nog gebeld met Walibi, maar die zeggen : het is een fout van het kruitvat, dus wij kunnen er niets aan doen". Kruitvat gebeld, maar deze nemen gewoon de telefoon niet op. Nog gemaild naar het Kruitvat, ook geen reactie. Leuk te weten dat er in Nederland zo met klanten omgegaan word.

Nijlpaard
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2005 16:30

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door Nijlpaard »

'Een lage streek'??? Die kaartjes zijn toch gewoon geldig? Twee maanden lang. Waarom zijn jullie dan 'slachtoffers'? Als je wilt, kun je toch in de herfstvakantie gaan? Een beetje overdreven hoor.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door NAK »

Dames hoe was jullie reactie geweest als de kaartjes wel in augustus geldig waren, maar jullie toevallig in die periode verhinderd waren om te gaan??? :lol:

Was het dan domme pech geweest?????? :oops:
Of spraken jullie dan ook over een verkooptruc????

Het is te gek voor woorden. Een GRATIS kaartje, dus een besparing van ruim € 21,00 en nog kankeren dat men opgelicht is. :twisted:

Het zou me niets verbazen als er bij een volgende, soortgelijke actie, mensen zijn die "hun" geld terug willen hebben omdat ze geen gebruik kunnen maken van de gratis toegang. :P

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tsja gelijk echte Nederlanders zijn we nooit tevreden met iets zelfs als we het gratis krijgen. Het kaartje is 2 maanden geldig en bespaart je daardoor een toegangs prijs van zeker 21 euro.

Wat had het Kruidvat dan moeten geven?

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Ja hoor, iev 55, woman 4life, marlies dirven,
Van welke planeet komen jullie, hebben jullie nooit gehoord van de "kleine lettertjes"?
De actie van Kruidvat lijkt me zeker in een tijd waar iedereen in Nederland probeert het hoofd boven water te houden (ook de winkeliers) volkomen legaal..
We wonen toch niet in een ontwikkelingsland, hebben toch lezen en schrijven geleerd? Als hoe dan ook "ergens" de geldigheidstermijn van de kaartjes vermeld staat , ga dan niet als domme ganzen in de rij staan bij een pretpark met een zgn. "vrijkaartje" zonder benul van hetgeen je in je hand hebt...

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: kruidvat gratis kaartje walibi

Ongelezen bericht door woman4life »

mijn reactie was op mijn eigen topic nog wat anders over de kruitvat
heb ik het woordje kaart walibi in me gebruik genomen ?
maar goed maakt niet uit hoor vergissen is menselijk

ik ben het er wel mee eens dat die kaarten gewoon geldig zijn en je krijgt het maar maar ik ben het er ook mee eens dat er bij klachten nooit te nimmer door kruitvat word gereageert

Gesloten