Pagina 1 van 1

xs4all vergeet dat wij hebben opgezegd

Geplaatst: 09 aug 2005 20:58
door lidy roelse
Ten einde raad hebben we het gironummer van xs4all laten blokeren zodat ze geen geld meer automatisch van onze rekening kunnen halen. Na een meningsverschil heb ik in augustus 2004 mijn abonnement schriftelijk opgezegd en heb schriftelijk op de 19de (2004) een bevestiging gehad dat we miv 1 juli 2005 geen lid meer waren. Zojuist valt voor de tweede maal de factuur op de mat en om te voorkomen dat we het weer moeten terugstorten heb ik het nu maar geblokkeerd. Op emails ter uitleg krijg ik trouwens geen reacties.

Re: xs4all vergeet dat wij hebben opgezegd

Geplaatst: 10 aug 2005 12:23
door MikeWeird
Het zelfde bij Demon... De opzeg-fax is 'niet aangekomen' of iemand heeft de opzegging niet verwerkt want Demon schrijft: 'Uw originele opzegging kan ik helaas niet in ons systeem terugvinden, dus deze hebben wij niet of niet in goede orde ontvangen'.

Mijn fax heeft keurig een melding geprint dat de communicatie met succes is afgerond...

Dubieus...