Tiscali slechtste provider van Nederland
Geplaatst: 10 aug 2005 14:30
Begin dit jaar ruim 3 maanden(!) bezig geweest om mijn Tiscali adsl abonnement verhuisd te krijgen naar een nieuw woonadres. Al die tijd was ik verstoken van internet. Tiscali was nauwelijks te bereiken; eindeloze wachtijden en per e-mail (uw bericht is in behandeling genomen onder nr....) duurde het soms 10 dagen voor je een antwoord kreeg. En die antwoorden waren dan nog onzinnig ook.
Ik heb toen per eerstvolgende contractdatum natuurlijk mijn abonnement opgezegd. Dat was 21 juli jl.
Tiscali heeft mij bevestigd dat vanaf die datum het abonnement is opgezegd en inderdaad: vanaf die datum kan ik niet meer internet op.
Maar ik had natuurlijk een nieuwe provider gekozen: xs4all.
xs4all kan echter al weken lang niet mijn aansluiting realiseren, omdat Tiscali nog steeds het adsl signaal niet van de lijn heeft verwijderd!
Ik heb gebeld, ge-e-mailed, gefaxed: JA, u bent sinds 21 juli GEEN klant meer, maar wij weten ook niet waarom het signaal niet is verwijderd...... Tot op de dag van vandaag is dat signaal nog steeds niet verwijderd! Wie heeft raad?? Hoe kan ik van Tiscali worden verlost???[/b]
Ik heb toen per eerstvolgende contractdatum natuurlijk mijn abonnement opgezegd. Dat was 21 juli jl.
Tiscali heeft mij bevestigd dat vanaf die datum het abonnement is opgezegd en inderdaad: vanaf die datum kan ik niet meer internet op.
Maar ik had natuurlijk een nieuwe provider gekozen: xs4all.
xs4all kan echter al weken lang niet mijn aansluiting realiseren, omdat Tiscali nog steeds het adsl signaal niet van de lijn heeft verwijderd!
Ik heb gebeld, ge-e-mailed, gefaxed: JA, u bent sinds 21 juli GEEN klant meer, maar wij weten ook niet waarom het signaal niet is verwijderd...... Tot op de dag van vandaag is dat signaal nog steeds niet verwijderd! Wie heeft raad?? Hoe kan ik van Tiscali worden verlost???[/b]