T-Mobile service nummerbehoud
Geplaatst: 13 aug 2005 11:45
Ik heb op 23 april 2005 een nieuw abonnement bij T-Mobile afgesloten met voorwaarde van nummerbehoud (Orange). Met inachtneming van 2 maanden opzegtermijn zou ik dus per 23 juni 2005 mijn oude nummer via T-Mobile moeten kunnen gebruiken.
Ik heb hier verder niet zo bij stil gestaan, maar begin juli vroeg ik mezelf toch af wanneer precies deze overgang plaats moest vinden.
Dus T-Mobile klantenservice gebeld.
Bij het nakijken van mijn gegevens zagen ze dat er op de 27 april contact opgenomen werd met Orange over mijn nummer behoud en dat is door Orange afgekeurd, zo werd t vermeld. T-Mobile had alleen dit ook aan mij moeten melden wat dus niet is gebeurd! Geen brief vermeld in hun archief! < 1ste fout!
Men verwijst mij naar Orange om dit probleem te verklaren.
Orange meldt mij dat er inderdaad op de 27ste april een aanvraag was ingediend, maar dat dit op DIE DATUM niet kon plaatsvinden vanwege het opzegtermijn van 2 maanden. Verder had T-Mobile geen officiele aanvraag ingediend voor de juiste datum.
Weer T-Mobile gebeld en dit uitgelegd, men deed daar heel nonchalance over en zei dat er dan een nieuwe aanvraag moet worden ingediend. Per wanneer vroeg dat meisje, logischerwijs zei ik dus: zo spoedig mogelijk!.... er moet minimaal 10 werkdagen tussen zitten, zei ze. Ok, zei ik, dan moet t maar..... vroeg ze weer: maar op welke datum wilt u dat wij dit overzetten dan???????? tsjonge, hebben ze dan geen kalender daar????? Ok, per 5 augustus hadden we afgesproken.
Op 6 augustus nog steeds niks!
Weer klantenservice gebeld, nee zei die man daar is nog steeds niks mee gedaan, zo staat t in hun systeem!...... maar hij gaat er gelijk werk van maken, ik krijg z.s.m. bericht.
Na een paar dagen meldt men mij dat er een aanvraag is ingediend, per 11 OKTOBER zou t in kunnen gaan! zijn we inmiddels bijna 4 maanden verder dan t oorspronkelijk gepland was, dus ook 4 maanden een DUBBELE ABBONNEMENT!!!!!!!.... terwijl de fout overduidelijk bij hun lag.
Het liefst had ik deze abonnement geannuleerd! want ik vind dat ze niet aan hun afspraak hebben gehouden wat een onderdeel is van het contract dat ik tekende, is de consument hier dan helemaal niet tegen beschermt??????
Van enige compensatie wil T-Mobile ook niets van weten!.....
Neen, ik ben zeer teleurgesteld en heb gelijk een andere abonnement die ik bij ze had lopen ( voor mijn zoon ) opgezegd!
Voor mij hierna NOOIT MEER T-MOBILE!
Ik heb hier verder niet zo bij stil gestaan, maar begin juli vroeg ik mezelf toch af wanneer precies deze overgang plaats moest vinden.
Dus T-Mobile klantenservice gebeld.
Bij het nakijken van mijn gegevens zagen ze dat er op de 27 april contact opgenomen werd met Orange over mijn nummer behoud en dat is door Orange afgekeurd, zo werd t vermeld. T-Mobile had alleen dit ook aan mij moeten melden wat dus niet is gebeurd! Geen brief vermeld in hun archief! < 1ste fout!
Men verwijst mij naar Orange om dit probleem te verklaren.
Orange meldt mij dat er inderdaad op de 27ste april een aanvraag was ingediend, maar dat dit op DIE DATUM niet kon plaatsvinden vanwege het opzegtermijn van 2 maanden. Verder had T-Mobile geen officiele aanvraag ingediend voor de juiste datum.
Weer T-Mobile gebeld en dit uitgelegd, men deed daar heel nonchalance over en zei dat er dan een nieuwe aanvraag moet worden ingediend. Per wanneer vroeg dat meisje, logischerwijs zei ik dus: zo spoedig mogelijk!.... er moet minimaal 10 werkdagen tussen zitten, zei ze. Ok, zei ik, dan moet t maar..... vroeg ze weer: maar op welke datum wilt u dat wij dit overzetten dan???????? tsjonge, hebben ze dan geen kalender daar????? Ok, per 5 augustus hadden we afgesproken.
Op 6 augustus nog steeds niks!
Weer klantenservice gebeld, nee zei die man daar is nog steeds niks mee gedaan, zo staat t in hun systeem!...... maar hij gaat er gelijk werk van maken, ik krijg z.s.m. bericht.
Na een paar dagen meldt men mij dat er een aanvraag is ingediend, per 11 OKTOBER zou t in kunnen gaan! zijn we inmiddels bijna 4 maanden verder dan t oorspronkelijk gepland was, dus ook 4 maanden een DUBBELE ABBONNEMENT!!!!!!!.... terwijl de fout overduidelijk bij hun lag.
Het liefst had ik deze abonnement geannuleerd! want ik vind dat ze niet aan hun afspraak hebben gehouden wat een onderdeel is van het contract dat ik tekende, is de consument hier dan helemaal niet tegen beschermt??????
Van enige compensatie wil T-Mobile ook niets van weten!.....
Neen, ik ben zeer teleurgesteld en heb gelijk een andere abonnement die ik bij ze had lopen ( voor mijn zoon ) opgezegd!
Voor mij hierna NOOIT MEER T-MOBILE!