LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Payback

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sjaan

Payback

Ongelezen bericht door Sjaan »

Omdat ik niet inga op het dexia aanbod maar probeer om me aan te sluiten bij de site payback. Wordt er verzocht om alle gegevens in te vullen en dan moet je € 40,-- storten
Je kunt je gegeven via inloggen invullen.
Maar wat blijkt na even te aarzelen wil ik daar dan mee beginnen en de hele site is weg er zit gewoon een plaatje op en verder niets.

Vraag: is dit nu weer een vorm van oplichting?

Moet je je verlies nu melden of is er geen bankgeheim en krijgt iedereen een gedeelte van zijn geld terug als men schade heeft geleden, zal dat toch kenbaar gemaakt moeten worden.Ik kan niet zelf procederen want rechtsbijstand sluit zulke dingen uit. Graag antwoord.

PAYBACK

Re: Payback

Ongelezen bericht door PAYBACK »

Beste Sjaan,

Ik heb het aanmeldingsproces gecontroleerd. Alles werkt prima. Waarschijnlijk was er op dat moment een internetstoring. Waarom stuur je niet een e-mail aan onze helpdesk of waarom bel je niet even, als je een probleem hebt?

Met vriendelijke groeten,

Jurgen Weber van de
vereniging PAYBACK

john

Ongelezen bericht door john »

Bij vragen altijd bellen Sjaan, wij zijn te bereiken en met ons kan je gewoon in gesprek.
Kom bij de groep en doe met ons mee wij zijn ook gedupeerde en hebben dus dezelfde belangen als jij.
Hoemeer mensen we kunnen bereiken hoe meer we kunnen doen voor elkaar.
mvg Johan

Anita

Ongelezen bericht door Anita »

Hoi Sjaan,

Ik heb me ook aangemeld bij PAY-BACK, en zij doen echt iets.
Samen staan we wel sterk, en denk eraan, we hebben allemaal hetzelfde probleem.

Vr. gr. Anita

JurgenM

Ongelezen bericht door JurgenM »

Beste Sjaan,

Misschien ten overvloede maar www.payback.nl komt NIET uit op de website van de vereniging Pay-Back, welke zich bezig houdt met gedupeerden van aandelenlease produkten.

De internetsite van Pay-Back is : http://www.pay-back.nl/

Kom je er niet uit hoor ik het wel.

succes JurgenM

Gertie

Ongelezen bericht door Gertie »

Vraagje: ik heb me enkele weken geleden aangemeld via site van payback, maar heb nog niets betaald.
Krijg ik nog een berichtje als ik die 40 euro moet/kan gaan betalen? Ik las iets van pas betalen als er 1000 leden zijn?

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Waarom stelde je die vraag hier en niet gewoon per e-mail aan Pay-Back ([email protected])? Ze zijn heel goed aanspreekbaar hoor. Niettemin hierbij een stukje uit een eerder door mij ontvangen e-mail van Pay-Back met de gevraagde gegevens.

Beste leden van PAYBACK,
Even een kort bericht voor de duidelijkheid. Niet voor iedereen was het blijkbaar duidelijk geworden of nu de contributie betaald moet worden of niet.
Het antwoord hierop is: ja, en a.u.b. zo snel mogelijk, zodat wij effectief in actie kunnen komen.
Voor de handigheid nog even de rekeninggegevens:

Vereniging PAYBACK
reknr.: 93.16.67100
te Arnhem

De contributie bedragt 40 euro

Gesloten