LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding op website SudTours

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
basduijn

Misleiding op website SudTours

Ongelezen bericht door basduijn »

Hallo,

Ik heb gisteren op de website van sudtours een appartement beoordeeld.
(http://www.sudtours.nl/content/vliegvak ... 320&GID=40)

Ik was de eerste die dit appartement beoordeeld heeft en als ik naar het gemiddelde cijfer keek die het appartement van mij heeft gekregen was dit een 3.00

Keek ik echter naar het overzicht van dit appartement zag ik een 6 staan!
Wat blijkt nu, er kan als rapportcijfer niet lager worden getoond dat een 6 op de site van sudtours!

Ik heb hen hiervan op de hoogte gesteld en wat schetst nu mijn verbazing? Het rapportcijfer is ineens verhoogd naar een 6,5. Er kunnen nu twee dingen gebeurd zijn. Een andere gast heeft toevallig ook ineens een cijfer toegevoegd. (Als tweede persoon) Of de mensen die de website beheren hebben zelf eventjes de cijfertjes opgekrikt. Mijn vermoeden is natuurlijk het laatste.

Bastiaan Duijnhouwer
Laatst gewijzigd door basduijn op 04 sep 2005 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.

eeliane

Re: Misleiding op website SudTours

Ongelezen bericht door eeliane »

Je gaat toch niet uit van cijfers op een touroperator-site, 99% kans dat touroperator grote hand in deze cijfers heeft

geengast

Ongelezen bericht door geengast »

Het betreffende appartement staat op de site als twee sterren (appartementsterren zijn minder dan hotelsterren!) en ook nog eens met de waarschuwing erbij dat ze eenvoudig zijn ingericht.

Elk weldenkend mens weet dan wat hij verwachten kan. Hoe is het dan mogelijk dat iemand zoiets met een drie beoordeeld?
Waren er geen kranen van bladgoud? Of zat er een vlieg op de blauw fluwelen gordijnen?

basduijn

Ongelezen bericht door basduijn »

De reden dat ik dit appartement met een 3 heb beoordeeld was met name omdat de schoonmaakster met 1 emmer water 21 appartementen schoonmaakte zodat mijn zoontje van 8 maanden na 1 uur kruipen een zwarte romper aan had terwijl deze wit was toen ik hem kocht.

En ten tweede omdat er heel veel sigarettenpeuken en GLAS las bij het zwembad. En ten derde omdat ze een heel gevaarlijk kinderbedje hadden met uitsteekende ijzeren punten.

joostw

Ongelezen bericht door joostw »

Dat het kledingstuk wit was bij aankoop en zwart na gebruik in het appartement wil niet zeggen dat de vloer vies was, het kan al eerder verkleurd zijn.Het gaat er om of het wit was direct voor het gebruik in het appartement, zoja dan was de vloer waarschijnlijk niet schoon en verdienen ze nog niet eens 3 punten.

lind@

Ongelezen bericht door lind@ »

kijk hier eens!
ook niet echt goed beoordeeld geloof ik

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... ue-lagoon/

ziet er wel mooi uit op het plaatje :?

Gesloten