LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eend met whiskey voor 6 personen...
Eend met whiskey voor 6 personen...
dhr.a de croos
allemaal,wel een pasend rec
EEND MET WHISKEY VOOR 6 PERSONEN!!!!!
benodigheden:
een eend van ongeveer 5 kilo
twee grote flessen schotse whiskey
spekreepjes en een fles olijfolie
de eend larderen en de binnenkant in wrijven met peper en zout.
de over 10 minuten voorverwarmen op 180 graden celcius.
een longdrinkglas voor de helft vullen met whiskey.
de whiskey opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.de eens op een vuur vaste schotel leggen en een glas whiskey inschenken.
het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven zetten.na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glazen vubben met whiskey.
de glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen.
nog en naiff glav inschenken en opdinke.
na en naiff uui de hoven opedoen om deeend te sekkn.
blandwondezalf in de padkamer ganaale en op de povekand van de linkerand toen.
denove nen sgop geve.
2 glave wiskiinsjenke tmiddeste glaf leegdwinke.
de nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
de blantwondezlaf op de binnenkand van de reghantoen en deent oprape.
deent nogis oprape en met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege ze hande ontvette me viskey en de tupe ssalf veeprape.
i kapotte glazzopvege endennt terug in de hove doen.
deheent oprape en dove eers opendoe.
de twwwiede fies biski pedoen en overeindzette.
opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.
nogis opstaan van de vjoer en tochma biiijve zitten.
de bles op de grondzette.
ulde bies drinke wande glave sijn opof kabot.
den¨ove aftette, deooge sluiten en omvalle.
de volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feesbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
de hele rest van de middag en vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond schoonmaken.
de glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagzout kopen!!!!!!!!!
zo begon ik ook met mijn legiolease contracten vriendelijke groet andré de croos
allemaal,wel een pasend rec
EEND MET WHISKEY VOOR 6 PERSONEN!!!!!
benodigheden:
een eend van ongeveer 5 kilo
twee grote flessen schotse whiskey
spekreepjes en een fles olijfolie
de eend larderen en de binnenkant in wrijven met peper en zout.
de over 10 minuten voorverwarmen op 180 graden celcius.
een longdrinkglas voor de helft vullen met whiskey.
de whiskey opdrinken gedurende het voorverwarmen van de oven.de eens op een vuur vaste schotel leggen en een glas whiskey inschenken.
het tweede glas whiskey opdrinken en de eend in de oven zetten.na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glazen vubben met whiskey.
de glaven opdiinken en de scherven van et eeiste glav oplaapen.
nog en naiff glav inschenken en opdinke.
na en naiff uui de hoven opedoen om deeend te sekkn.
blandwondezalf in de padkamer ganaale en op de povekand van de linkerand toen.
denove nen sgop geve.
2 glave wiskiinsjenke tmiddeste glaf leegdwinke.
de nove opedoen naadattet eerste glaf leeggis en de sjotel vastpakke.
de blantwondezlaf op de binnenkand van de reghantoen en deent oprape.
deent nogis oprape en met nen nantdoek de bwantwondesaiv van deent vege ze hande ontvette me viskey en de tupe ssalf veeprape.
i kapotte glazzopvege endennt terug in de hove doen.
deheent oprape en dove eers opendoe.
de twwwiede fies biski pedoen en overeindzette.
opstaan van de vjoer ent vetssspek ondrde kas vege.
nogis opstaan van de vjoer en tochma biiijve zitten.
de bles op de grondzette.
ulde bies drinke wande glave sijn opof kabot.
den¨ove aftette, deooge sluiten en omvalle.
de volgende late voormiddag de eend aansnijden met het zilveren feesbestek en degusteren met citroen en mayonaise.
de hele rest van de middag en vroege avond de rotzooi in de keuken opruimen en de muren en plafond schoonmaken.
de glasscherven en lege flessen naar de glasbak brengen en op de terugweg paracetamol en maagzout kopen!!!!!!!!!
zo begon ik ook met mijn legiolease contracten vriendelijke groet andré de croos
Re: Eend met whiskey voor 6 personen...
lidmaatschap,geen €45,geen€35,€25,€15,€5 en ook geen
€1 eigelijk is het gratis gewoon voor de gedupeerde.vrgr.andre de croos
€1 eigelijk is het gratis gewoon voor de gedupeerde.vrgr.andre de croos
Ealz anreees bezte frieent zluit ik mu ookaan bei de wiskiefanklup sorry Andre's fanclub, proost!!
namens alle gedupeerde eenden,
Groeten Piet, je hoort me wel maar je ziet me niet.
namens alle gedupeerde eenden,
Groeten Piet, je hoort me wel maar je ziet me niet.
allemaal,we maken piet gewoon voorzitter van deze club,
trouwens met haas smaak die ook goed;maar wel 9 flessen nemen want de haas is zo droog(het proces duurt zo lang).
trouwens ik kan de haas niet vullen,wegens geen geld om dit te kopen.vrgrandre de croos
trouwens met haas smaak die ook goed;maar wel 9 flessen nemen want de haas is zo droog(het proces duurt zo lang).
trouwens ik kan de haas niet vullen,wegens geen geld om dit te kopen.vrgrandre de croos
Maarten
Aangezien dit toch een flauwekulposting is kan dit er nog wel bij. Fijn je weer terug te zien op dit forum tenminste eentje die iets zinnigs zegt. Beetje uitgdobberd op je bootje het weekend en weet je al waar het toe zal leiden.
Brommer niet gejat?
Lucky you.
Greetz
Jos.
Aangezien dit toch een flauwekulposting is kan dit er nog wel bij. Fijn je weer terug te zien op dit forum tenminste eentje die iets zinnigs zegt. Beetje uitgdobberd op je bootje het weekend en weet je al waar het toe zal leiden.
Brommer niet gejat?
Lucky you.
Greetz
Jos.
Maarten
Was ik nog een ps vergeten, je mag wel eens kip of varkenshaas bij mij komen eten, ik ben een vrij goede kok al zeg ik het zelf.
Jos.
Was ik nog een ps vergeten, je mag wel eens kip of varkenshaas bij mij komen eten, ik ben een vrij goede kok al zeg ik het zelf.
Jos.
maarten,ik kan je toch geen kip voorschotelen vanwegen
de vogelpest,dan lijk ik net DEXIA.andre de croos
de vogelpest,dan lijk ik net DEXIA.andre de croos
Lol, nou vergeet je het belangrijkste ingrediënt.
Groet Maarten
ps was dat met die boot en die brommer ook niet met dhr. arag/d? Oh nee.. toch niet
Groet Maarten
ps was dat met die boot en die brommer ook niet met dhr. arag/d? Oh nee.. toch niet
Heer de Croos,
Ik vind die kippetjes altijd zo zielig.
groet Maarten
Ik vind die kippetjes altijd zo zielig.
groet Maarten
jos,wat ben jij gemeen""vogelpest of varkenspest""
ik had meer van je verwacht.andre de croos
ik had meer van je verwacht.andre de croos
Piet, ik moest erg lachen om jouw berichtje!
Het is even moeilijk lezen, maar toen had ik 'm!
We gaan binnenkort met z'n allen even bij dhr. De Croos langs. We nemen één kratje drank mee, voor de rest zorgt dhr. Croos ongetwijfeld zelf. Hij heeft namelijk een hele goede rechtsbijstandsverzekering, kan ie vast wel declareren.
Dhr. Croos belde me gisteravond nog op: "Paula, wanneer komt het forum nou eens eend eten?". Ik heb wel begrepen dat ie ze nog moet vangen. Dat betekent een illegale actie, maar ook daarvoor is André verzekerd. Toch handig, zo'n verzekering, komt ie toch nog voor iedereen van pas.
En dat wordt smikkelen en smullen, knagen tot je niet meer kunt en drinken tot je zelfs dhr. De Croos kunt verstaan.
Piet, word jij voorzitter? Leen penningmeester...? De Croos logistiek manager en ik doe de afwas wel.
Het is even moeilijk lezen, maar toen had ik 'm!
We gaan binnenkort met z'n allen even bij dhr. De Croos langs. We nemen één kratje drank mee, voor de rest zorgt dhr. Croos ongetwijfeld zelf. Hij heeft namelijk een hele goede rechtsbijstandsverzekering, kan ie vast wel declareren.
Dhr. Croos belde me gisteravond nog op: "Paula, wanneer komt het forum nou eens eend eten?". Ik heb wel begrepen dat ie ze nog moet vangen. Dat betekent een illegale actie, maar ook daarvoor is André verzekerd. Toch handig, zo'n verzekering, komt ie toch nog voor iedereen van pas.
En dat wordt smikkelen en smullen, knagen tot je niet meer kunt en drinken tot je zelfs dhr. De Croos kunt verstaan.
Piet, word jij voorzitter? Leen penningmeester...? De Croos logistiek manager en ik doe de afwas wel.
maarten,arag/c wel goed kijken hoor;dit verwacht ik tenminste van jou.vrgr.andre de croos""wat een fanclub""
paula,ik nog een serveerster die kan balanseren.vrgr.andre de croos
allemaal,en zo begon PAYBACK nou ook leuk he.vrgr.andre de croos
Heer de Croos, wel van die whiskey afblijven hè. u had t altijd over Arag/d. Als bewijs plak ik hier een oude posting van u:
geplaatst door dhr.a de croos op 30-11-2002 om 22:56
willem arnoud,vraag dit eens na wat maarten bevestigd ik twijfel niet aan maarten zijn uitleg,maar laat arnoud bosch
aasmail-leeninfo hier op antwoorden,ik heb een email gestuurd naar mij rechtsbijstandsverzekering arag/D.
vrgr.andre de croos
geplaatst door dhr.a de croos op 30-11-2002 om 22:56
willem arnoud,vraag dit eens na wat maarten bevestigd ik twijfel niet aan maarten zijn uitleg,maar laat arnoud bosch
aasmail-leeninfo hier op antwoorden,ik heb een email gestuurd naar mij rechtsbijstandsverzekering arag/D.
vrgr.andre de croos
Ummmm... Maarten.... je hebt sjans van Jos1...
We zullen wat kaarsjes voor jullie neerzetten bij het diner bij dhr. Croos.
;)
We zullen wat kaarsjes voor jullie neerzetten bij het diner bij dhr. Croos.
;)