Pagina 1 van 1

Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 21 aug 2005 14:08
door laafje23
Wij hebben al jaren Chello Classic en eigenlijk nog nooit problemen gehad.
Tot een maand of 2 geleden...
Onze pc gaat 's ochtends en gaat alleen uit als wij weg gaan, maar nu ligt chello er om de halveklap uit overdag, kan er zo een uur uitliggen dan weer 15 min niet en dan weer 10 wel enz...Dat dan over de hele dag door.
Al meerdere malen contact gezocht met chello maar die blijven zeggen dat er geen storing is in de buurt.
Wat kan ik nu hier nog meer aan doen? Vindt het knap lastig zo..
Wij doen heel veel met onze pc en als je met werk bezig bent en het internet vliegt er weer eens uit......
Maar we betalen wel netjes 50 euro per maand ervoor.

Groeten

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 22 aug 2005 11:55
door bodejosm43
1 keer die 50 euro te laat betalen, ze ze staan bij je op de stoep, met dreigementen om het geld via gerechtelijke weg te innen, DAN weten ze je precies te vinden.

Gek is dat toch, he?

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 01 sep 2005 21:59
door Mk
Wat bedoel je met 'ligt eruit'? Ik heb zelf de laatste tijd regelmatig last van de melding dat 'de pagina niet weergegeven kan worden'. Na een paar keer refreshen werkt die pagina dan weer wel. Ik had het idee dat ik misschien ergens een virusje had opgedaan, maar kan het ook aan Chello liggen?

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 01 sep 2005 23:20
door hoffie
neem eens een kijkje op Chelloo.com dan weet je dat je niet de enige bent

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 01 sep 2005 23:30
door Mischa0320
Op de chello support site staat iets over een storing die we geweest is betreft DSN service. Ik ben niet technisch genoeg om te begrijpen wat er aan de hand is, maar weet wel dat ik de laatste 5 dagen VAAK problemen heb om bepaalde websites te bezoeken. E-mail komt dan wel door maar sommige websites niet meer. Ik hoop dat UPC dit probleem snel oplost want het is best irritant.

Voor de rest ben ik nog steeds zeer tevreden over de service en diensten van UPC. Heb in tegen stelling tot een enkeling op dit forum geen problemen met mijn VOIP telefoon aansluiting en afnemen van nieuwe diensten of een dowgrade van chello heeft NOOIT tot ÉËN probleem gelijdt.

Ik weet zeker dat UPC met man-en-macht werkt om dit probleem op te lossen!

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 01 sep 2005 23:36
door Gasssst
Ik weet zeker dat UPC met man-en-macht werkt om dit probleem op te lossen!
Dan zullen ze nu wel spijt hebben van de kwaliteit van de mannen die ze aangenomen hebben (of is het: kwalitijdt?).

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 01 sep 2005 23:46
door hoffie
nah misscha is net terug van vakantie, niet gelijk zo bot tegen haar gaan doen, ze moest van haar baas ook gelijk hier al weer gaan posten, zal ook geen pretje zijn
Op de chello support site staat iets over een storing die we geweest is betreft DSN service.
Dat jij daar toevallig gaat kijken terwijl ie pas sinds gisteren weer in gebruik is, na zeer lange tijd

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 01 sep 2005 23:48
door Mischa0320
Dan zullen ze nu wel spijt hebben van de kwaliteit van de mannen die ze aangenomen hebben (of is het: kwalitijdt?).


Het is alweer duidelijk uit welke hoek voorgaande reaktie komt.

Krijg je nou nooit eens genoeg van jezelf ?

Als je geen zinvolle discussie kunt of wilt aangaan op dit forum laat je postings dan liever achterwege!

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 02 sep 2005 11:25
door agro
Zinvolle discussie? Mischa?
Kijk je posts van het verleden nog eens na, het enige wat je kon doen was als je geen gelijk kreeg, of je stelling werd onderuit gehaald, begon je met beledigingen en scheld partijen.
En nu zeg je tegen anderen dat ze een zinvolle discussie moeten aangaan, doen ze toch ook alleen jij ziet dat niet zo.

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 02 sep 2005 13:09
door Gasssst
Als je geen zinvolle discussie kunt of wilt aangaan op dit forum laat je postings dan liever achterwege!
Misschien moet jij als je de strekking van de posting niet begrijpt je eigen reactie achterwege laten. UPC is een modern technologisch bedrijf dat vakkundig te gronde wordt gericht doordat de peabrains die er werken dermate weinig verstand van zaken hebben dat ze nog geen router van een stekkerdoos kunnen onderscheiden. Aangetrokken door beperkte salarissen verschijnen er de schoolverlaters met een al even beperkte geestelijke bagage. Zo heeft het management het idee de verwachtingen van de investeerders in te lossen.
Goed voor mensen zoals jij, voor wie anders weinig vooruitzicht op een nette betrekking ten deel valt. Jammer voor de klant, die op die manier zijn hoop op een kwalitatief goede internetverbinding in rook ziet op gaan. Jouw opmerking over de kwaliteit van de discussie, zeker gezien het treurniswekkende karakter van je voorgaande bijdragen, laat je dan ook maar liever achterwege en aan de klanten die er dagelijks de nadelige effecten van ondervinden. Verplaats je promotionele activiteiten naar beurzen of zo, waar nog blanco potentiële klanten rondlopen; hier zijn je bijdragen in ieder geval dweilen met de kraan open.
Zolang UPC moet draaien op mensen met een begripsvermogen zoals dat van jou is het eind van de ellende nog lang niet in het vizier.

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 02 sep 2005 13:23
door angel1978
Ik maak al enige tijd geen gebruik meer van de diensten van Chello ( heb nu ADSL ), maar had regelmatig last van hetzelfde probleem.
Vooral in de zomermaanden ( temp. > 25 graden, idd. deze zomer niet veel gehad ) zorgden onmiddelijk voor problemen waardoor het modem er regelmatig uit vloog. 10 min wel verbinding, dan weer 15 min. niet.
Kijk eens ( wanneer je geen verbinding hebt ) of alle lampjes op het modem een correcte status opgeven. Is dit het geval, dan is het toch echt een storing bij Chello.
DNS kan tijdelijk het probleem zijn geweest ( een restart betekent meestal 1 a 2 dagen geen of slechte ontvangst van pagina's ), maar kan niet zorgen voor 10 min wel en 10 min. geen verbinding. Dan zou die het gewoon een paar dagen niet doen.

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 02 sep 2005 21:45
door Mischa0320
Jeetje miena zeg, wat een ophef over mij.

Zijn het hier allemaal tere zieltjes op het forum?

Kom op zeg en wees eens eerlijk! Probeer het althans!

Als je niet met mij eens bent dat diegene die op het gevoel proberen te spelen, al maandenlang bezig zijn met een ordinaire lastercampagne tegen UPC weet ik het ook niet meer.

Als UPC dan zo verkeerd tegen je is geweest of als je nog zoveel geld tegoed van ze denkt te hebben, wees dan een kerel en los de zaak op. Ga dan langs bij één van die UPC Centers en bekijk samen eens alle facturen of alle mogelijkheden die er zijn.

Maar stop toch eens met het GEZ>>>>K op dit forum. En als ik dan een keer fel en misschien onterecht hard ben op dit forum heb dan niet zulke lange tenen!

Alsjeblieft zeg!

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 03 sep 2005 18:46
door Har
Agpo en Koffie zijn de laatste weken weer bezig gebleven met hun kruistocht tegen UPV en CHELLO,

Ik heb dus weer niets gemist van de anti helden :P :twisted: :evil:

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 29 nov 2011 20:09
door HW007
angel1978 schreef:Ik maak al enige tijd geen gebruik meer van de diensten van Chello ( heb nu ADSL ), maar had regelmatig last van hetzelfde probleem.
Vooral in de zomermaanden ( temp. > 25 graden, idd. deze zomer niet veel gehad ) zorgden onmiddelijk voor problemen waardoor het modem er regelmatig uit vloog. 10 min wel verbinding, dan weer 15 min. niet.
Kijk eens ( wanneer je geen verbinding hebt ) of alle lampjes op het modem een correcte status opgeven. Is dit het geval, dan is het toch echt een storing bij Chello.
DNS kan tijdelijk het probleem zijn geweest ( een restart betekent meestal 1 a 2 dagen geen of slechte ontvangst van pagina's ), maar kan niet zorgen voor 10 min wel en 10 min. geen verbinding. Dan zou die het gewoon een paar dagen niet doen.

Werkt bij mij ook goed, dat ADSL. Van 2 dagen durende restarts heb ik helemaal geen last. Bij mij duurt een restart minder dan 3 minuten, maar dat zal wel aan mij liggen. Is per slot van rekening al 2011.

Re: Chello ligt er al 2 maand constant uit...

Geplaatst: 29 nov 2011 20:19
door Leo The Emperor
Dit topic is ... 6 jaar oud,

Ben je alle bijdragen van Angel 1978 aan het recyclen?