Kunnen we met z'n allen niet iets tegen UPC beginnen???!!!
Geplaatst: 24 aug 2005 12:56
Hoi allemaal,
Het is fijn te zien dat ik niet de enige ben! Hihihi! Ik heb een probleem met UPC en zal jullie een kopie van de brief sturen die ik zojuist aan UPC heb verzonden, zodat jullie een beeld van de situatie krijgen. Als we nu allemaal de handen ineen slaan, kunnen we dan echt niets tegen dat bedrijf ondernemen???!!!
De brief...
Hallo,
Ik ben heel erg boos en dit is voorlopig mijn laatste mail. Ik ga de zaak uit handen geven!!!
Ik heb al lange tijd een internetaansluiting via jullie en was daar altijd zeer tevreden over. In januari jl. hoorde ik over jullie “pakketten” en heb ik een pakket besteld. Dat pakket zou bestaan uit Chello Light en Freetime telefonie voor 40 euro per maand. De betreffende dame zei me nog wel dat ik zelf vast mijn Chello moest upgraden naar Chello Light en dat heb ik in januari gedaan. Daarna volgde er een periode van erg veel ergernis over een telefoon die het gewoon niet deed, maar goed daar hebben we het nu niet over...
Helaas bleef ik 70 euro per maand betalen! Toen ik in mei belde kreeg ik doodleuk te horen dat ik een formulier had moeten insturen om een pakket te kunnen krijgen! Was me nooit iets over verteld!!!
Goed, ik dus in juni het formulier terug gestuurd...ik kreeg zelfs via de mail een bevestiging dat het formulier binnen was! Het is nu augustus en ik betaal nog steeds 70 euro!!!
Nadat ik net een half uur met een stuk of 7 van uw medewerkers aan de telefoon heb gezeten en me meerdere malen is verteld recht te hebben op een vergoeding, krijg ik aan het eind een zeer onaardige meneer aan de telefoon die me gewoon voor leugenaar uitmaakt en zegt dat het formulier nooit is aangekomen!!! Ik heb dus geen poot om op te staan!!! Moet je in deze wereld dan overal een kopie van bewaren??? Kun je dan niemand meer vertrouwen???
Een kopie van deze mail gaat vandaag nog naar alle consumentenprogramma's die er wat mee kunnen, want ik ben het echt helemaal zat met jullie!!!
Het is fijn te zien dat ik niet de enige ben! Hihihi! Ik heb een probleem met UPC en zal jullie een kopie van de brief sturen die ik zojuist aan UPC heb verzonden, zodat jullie een beeld van de situatie krijgen. Als we nu allemaal de handen ineen slaan, kunnen we dan echt niets tegen dat bedrijf ondernemen???!!!
De brief...
Hallo,
Ik ben heel erg boos en dit is voorlopig mijn laatste mail. Ik ga de zaak uit handen geven!!!
Ik heb al lange tijd een internetaansluiting via jullie en was daar altijd zeer tevreden over. In januari jl. hoorde ik over jullie “pakketten” en heb ik een pakket besteld. Dat pakket zou bestaan uit Chello Light en Freetime telefonie voor 40 euro per maand. De betreffende dame zei me nog wel dat ik zelf vast mijn Chello moest upgraden naar Chello Light en dat heb ik in januari gedaan. Daarna volgde er een periode van erg veel ergernis over een telefoon die het gewoon niet deed, maar goed daar hebben we het nu niet over...
Helaas bleef ik 70 euro per maand betalen! Toen ik in mei belde kreeg ik doodleuk te horen dat ik een formulier had moeten insturen om een pakket te kunnen krijgen! Was me nooit iets over verteld!!!
Goed, ik dus in juni het formulier terug gestuurd...ik kreeg zelfs via de mail een bevestiging dat het formulier binnen was! Het is nu augustus en ik betaal nog steeds 70 euro!!!
Nadat ik net een half uur met een stuk of 7 van uw medewerkers aan de telefoon heb gezeten en me meerdere malen is verteld recht te hebben op een vergoeding, krijg ik aan het eind een zeer onaardige meneer aan de telefoon die me gewoon voor leugenaar uitmaakt en zegt dat het formulier nooit is aangekomen!!! Ik heb dus geen poot om op te staan!!! Moet je in deze wereld dan overal een kopie van bewaren??? Kun je dan niemand meer vertrouwen???
Een kopie van deze mail gaat vandaag nog naar alle consumentenprogramma's die er wat mee kunnen, want ik ben het echt helemaal zat met jullie!!!