Kopen op Afstand aankoop annuleren?
Geplaatst: 24 aug 2005 14:52
Ik heb een product besteld, en de wettelijke regel is dat ik 7 werkdagen na aflevering het produkt nog mag terugsturen.
Nu is het echter zo dat het produkt dat ik besteld heb, i.p.v. de opgegeven 5 -7 werkdagen levering plotseling 25(+) werkdagen wordt. Dit heb ik van de klantenservice te horen gekregen nadat ik een email had gestuurd.
Heb ik het recht om de aankoop kosteloos te annuleren aangezien het produkt nog niet is geleverd. Ik vind van wel, aangezien de leverancier niet kan voldoen aan zijn afspraak , maar zoals gewoonlijk is de wetgeving nimmer 100% duidelijk hierover.
Nu is het echter zo dat het produkt dat ik besteld heb, i.p.v. de opgegeven 5 -7 werkdagen levering plotseling 25(+) werkdagen wordt. Dit heb ik van de klantenservice te horen gekregen nadat ik een email had gestuurd.
Heb ik het recht om de aankoop kosteloos te annuleren aangezien het produkt nog niet is geleverd. Ik vind van wel, aangezien de leverancier niet kan voldoen aan zijn afspraak , maar zoals gewoonlijk is de wetgeving nimmer 100% duidelijk hierover.