Pagina 1 van 1

waardeloos Wanadoo - doo 't niet!!

Geplaatst: 24 aug 2005 17:13
door martinschiphorst
De gebruikelijke dingen die je op dit forum tegenkomt heb ik ook; verbinding valt weg, dure en lang wachten helpdesk die ook niets weten, stekkertjes uit de live-box en er weer in, resetten en allemaal andere onzin, maar geduld is een schone zaak. Wanadoo is trouwens erg goed in het op de proef stellen van mijn geduld. Mijn telefoonrekening was onterecht te hoog en dat wilde ik ze laten weten. Reactie? Wachten, wachten, wachten, wachten..................nu al 2.5 week..... Zie over mijn hartverscheurende relatie met wanadoo hieronder een selectie uit mijn emails :(

"ik ben inmiddels het punt van frustratie voorbij en kan nu wel huilen van ellende dat ik ooit een Wanadoo ADSL + telefonie pakket heb aangevraagd.

Reeds op 8 augustus heb ik, nadat ik diverse malen telefonisch contact met diverse afdelingen van Wanadoo heb gehad, een e-mail gestuurd met klacht en de vraag opheldering te verschaffen over mijn te hoge telefoonrekening. Hierop kwam een respons e-mail dat gestreefd werd binnen 24 uur een reactie te sturen.

Inmiddels is het ruim 384 uur later (2,5 week) en ik heb nog geen reactie ontvangen.

Ik heb een aantal malen gebeld met jullie helpdesk om opheldering te vragen over mijn telefoonrekening. Er is toen een "case" aangemaakt op en ik zou z.s.m. iets horen. Omdat dit uitbleef heb ik weer gebeld om te vragen wanneer ik een antwoord kon verwachten. Er is toen een notitie spoed toegevoegd aan de case op 15 augustus.

De te hoge factuur is een gevolg van de foute facturering van drie gesprekken naar 0900-nummers van de Lycos helpdesk. Omdat ik bezig ben met het bouwen van een website heb ik een aantal malen met hen contact opgenomen. Volgens informatie op de website van Lycos kost dit 0900 nummer 15 eurocent p.m. wat zou uitkomen op circa 6 euro voor de totale belduur. Op de Wanadoo factuur stonden deze nummers voor circa 30 euro vermeld.

Omdat ik wederom met de helpdesk van Lycos moet bellen en ik niet weer wil worden geconfronteerd met deze onjuistheid heb ik diverse malen gevraagd of mijn vraag in behandeling kon worden genomen, reden waarvoor de notitie spoed kennelijk aan mijn case is toegevoegd.

Ik heb bij de diverse keren dat ik heb gebeld met jullie helpdesk reeds aangegeven dat ik niet zal betalen voor al die telefoontjes.

Ik heb uiteindelijk zojuist weer gebeld om te vragen of er al een antwoord was op mijn vraag, hetgeen niet het geval was. De medewerker heeft mij duidelijk gemaakt dat het enige dat hij kan doen neer komt op begrip tonen en hij verder geen actie kan ondernemen zoals het doorverbinden naar een andere afdeling of ervoor zorgen dat mijn case in behandeling zal worden genomen, hetgeen ook nog niet is gebeurd.

Ik weet niet wat volgens Wanadoo de betekenis is van spoed, maar volgens mij betekent dat toch wel dat je redelijk snel een reactie mag verwachten en betekent dit niet dat ik na 9 dagen zelf maar weer eens contact opneem om vervolgens te horen dat mijn case nog niet eens in behandeling is genomen.

Ik zou het enorm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op prijs stellen als ik snel een reactie kon verwachten, al was het alleen maar om te horen dat er aan wordt gewerkt en wanneer ik een antwoord kan verwachten. Ik zal echter niet te veel hoop koesteren.......

Ik hoop dat het duidelijk moge zijn dat ik niet voor mijn gesprekken met jullie helpdesk over dit onderwerp zal betalen. Indien deze niet al door Wanadoo zullen worden ingehouden zal ik dit zelf verrekenen. Ik ben van mening dat jullie in deze ernstig in gebreke zijn en daarvoor wens ik geen kosten te maken."

Re: waardeloos Wanadoo - doo 't niet!!

Geplaatst: 27 aug 2005 14:35
door bomber-22
omstreeks 27juli werd ik benadert door,
wanadoo of ik tevreden was met mijn adsl-lite abbonement en of ik wou overstappen naar adsl familie pakket uiteraadt deet ik dat omdat de maandelijkse maand termijnen lager zou zijn .
nu ben ik 3 wk verder vanaf de eerste week dat mijn lijn is opgeleverd ging het al mis met de livebox {modem} zeer onstabiel waarna ik behoorlijk problemen ondervin dus heb ik wanadoo gebeld of ik terug kan wegens technisch falen van de modem , was geen probleem volgens hun maar de retourbox bleef uit waar ik de modem kon terug sturen , dus heb ik hun weer gebeld en toen opeens wisten ze nergens wat van en dat ik vast zat aan het adsl familie abbonement met een ondeuglijk apperaat beste medemensen wat kan ik hier aandoen hoe kan ik deze situatie ongedaan maken ik voel me echt beet genomen door wanadoo,hulp van hun om het optelossen bleef uit, ze zeggen dat er niks aan de hand is met het apperaat maar op 1dag valt de verbinding wel 11 keer uit , en toch kan ik het contract niet ontbinden.
ben t,n einde raad wat moet ik doen! :(

bedankt alvast voor een reactie