HET NET Discrimineert haar huidige klanten
Geplaatst: 24 aug 2005 17:19
Nu Komt Het Net met een nieuwe actie onbeperkt Internet
hetzelfde abbonement als wat ik nu heb maar dan geen datalimiet
ik hun bellen krijg ik te horen dat het alleen voor nieuwe klanten
is en dat KPN niet wil dat huidige abbonementhouders met hetzelfde
abbonement maar met datalimiet niet ge upgrade mogen worden.
mijn contract liep op 15 Juni af....waarom informeren ze mij dan niet ?
dan had ik een keuze gehad, en had mijzelf niet zo benadeeld gevoeld
ik stel per email vriendelijk de vraag
maar kreeg uiteiindelijk te horen dat als ik een upgrade deed naar een
duurdere abbonement ik geen datalimiet meer had.
..Sorry maar zo ken ik ook nog wel een paar trucjes
Ik vind dat het Net zijn klanten met hetzelfde abbonement
vrij de keuze moeten geven om het per direct op te zeggen.
Ze hadden mijn frustratie kunnen voorkomen door de abbonement een
andere naam te geven....maar dat is dus niet zo
gr
een boze surfer
-------------------------------------------------------------
hetzelfde abbonement als wat ik nu heb maar dan geen datalimiet
ik hun bellen krijg ik te horen dat het alleen voor nieuwe klanten
is en dat KPN niet wil dat huidige abbonementhouders met hetzelfde
abbonement maar met datalimiet niet ge upgrade mogen worden.
mijn contract liep op 15 Juni af....waarom informeren ze mij dan niet ?
dan had ik een keuze gehad, en had mijzelf niet zo benadeeld gevoeld
ik stel per email vriendelijk de vraag
maar kreeg uiteiindelijk te horen dat als ik een upgrade deed naar een
duurdere abbonement ik geen datalimiet meer had.
..Sorry maar zo ken ik ook nog wel een paar trucjes
Ik vind dat het Net zijn klanten met hetzelfde abbonement
vrij de keuze moeten geven om het per direct op te zeggen.
Ze hadden mijn frustratie kunnen voorkomen door de abbonement een
andere naam te geven....maar dat is dus niet zo
gr
een boze surfer
-------------------------------------------------------------