Jemalin Computers C.V.
Geplaatst: 24 aug 2005 18:31
Sinds begin dit jaar heb ik een nieuwe pc besteld bij deze webwinkel die in eerste instantie goed betrouwbaar over kwam. Maar na verloop van tijd begon de harde schijf problemen te geven. Ik kom de computer soms niet meer starten die omdat de harde schijf niet goed meer was.
Hierna heb ik besloten in overleg met Jemalin Computers C.V. om deze defecte harde schijf terug te sturen waarna ik een ander exemplaar zou krijgen. Helaas heeft Jemalin Computers C.V. zich niet aan deze afspraak gehouden om een ander exemplaar te sturen. Ze hebben wel het oude exemplaar ontvangen, dit kan ik zien door middel van een track and trace code, maar een nieuwe sturen ho maar.
Na heel wat bellen (De laatste 2 maand nam er niemand meer op), mailen (kreeg nooit een bericht terug) faxen, zal ik toevallig op tweakers : http://www.tweakers.net/shopsurvey/6714 dat Jemalin Computers C.V. helemaal gestopt is met hun webwinkel.
Graag zou ik willen weten of ik Jemalin Computers C.V. kan aanklagen zodat ik toch nog mijn geld kan krijgen. Het gaat in mijn geval om een bedrag van 100 euro maar er zijn nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben als mij met soms hogere bedragen.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen welke stappen ik het beste kan doen.
Hierna heb ik besloten in overleg met Jemalin Computers C.V. om deze defecte harde schijf terug te sturen waarna ik een ander exemplaar zou krijgen. Helaas heeft Jemalin Computers C.V. zich niet aan deze afspraak gehouden om een ander exemplaar te sturen. Ze hebben wel het oude exemplaar ontvangen, dit kan ik zien door middel van een track and trace code, maar een nieuwe sturen ho maar.
Na heel wat bellen (De laatste 2 maand nam er niemand meer op), mailen (kreeg nooit een bericht terug) faxen, zal ik toevallig op tweakers : http://www.tweakers.net/shopsurvey/6714 dat Jemalin Computers C.V. helemaal gestopt is met hun webwinkel.
Graag zou ik willen weten of ik Jemalin Computers C.V. kan aanklagen zodat ik toch nog mijn geld kan krijgen. Het gaat in mijn geval om een bedrag van 100 euro maar er zijn nog meer mensen die hetzelfde probleem hebben als mij met soms hogere bedragen.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen welke stappen ik het beste kan doen.