Pagina 1 van 1

HEEFT U KLACHTEN OVER OXXIO??

Geplaatst: 25 aug 2005 09:15
door STAMPERTJE5982
Schrijf een brief naar :

Geschillencommissie Energie en Water.
Postbus 90600
2509 LP Den Haag


Alle mensen die een klacht hebben moeten zich massaal een brief schrijven naar de geschillencommissie.
Als er iets niet pluis is, dan zullen zij actie ondernemen tegen oxxio maar vertel duidelijk en helder waar om gaat .

Re: HEEFT U KLACHTEN OVER OXXIO??

Geplaatst: 25 aug 2005 09:56
door karr-2
En dit had je niet kwijt gekund in de andere 300 Oxxio onderwerpen?

Re: HEEFT U KLACHTEN OVER OXXIO??

Geplaatst: 25 aug 2005 13:43
door medewerker
De geschillencommissie behandelt geschillen tussen klant en een bedrijf en geeft een bindend advies voor die ene klant... Maar bundelt geen klanten en heeft geen bevoegdheden sancties op te leggen die geen betrekking hebben over een geschil tussen klant en bedrijf.
De geschillencommissie kan geen acties tegen Oxxio ondernemen.
Dan moet u zich toe de dTe wenden en uw klacht daar neerleggen.. Dte kan echter weer niet ingaan op een persoonlijke zaak en daarin een bindend advies geven...

Dus wilt u een oplossing voor uw persoonlijke geschil ..... geschillencommissie

Wilt u een reprimande/boete/sanctie voor het bedrijf wegens wanprestaties/procedures e.d. Is het raadzaam uw klacht neer te leggen bij de dte... Deze tellen alle persoonlijke klachten netjes bij elkaar op... En geeft eventueel een boete of andere sanctie...

Re: HEEFT U KLACHTEN OVER OXXIO??

Geplaatst: 25 aug 2005 14:04
door ankie
pffff hebben ze klanten nodig ofzo word gebeld en weer terug gebeld en als je zegd geen interesse komt hij weer met het zelfde verhaal en willen ze je later weeeeer terug bellen NEE NEE NEE is moeilijk om te begrijpen volgens mij!!

Re: HEEFT U KLACHTEN OVER OXXIO??

Geplaatst: 26 aug 2005 14:07
door jsp
Hoe die marketeers werken? Onderstaand citaat uit de Nieuwrubriek (forum) van www.gaslicht.com. Lees en huiver.
--------------------------------------------------------------------------------
en denk vooral niet dat jullie met die "originele"tegenscripts iets kunnen bereiken, want een ervaren verkoper (zoals ik) trapt daar echt niet in, ik heb 2 manieren om te verkopen. En aangezien ik bij de drie callcenters waar ik heb gewerkt altijd in de top 3 van verkopers zat, lijken deze methodes mij de juiste:

1) ik kom met een hele nette beleefde stem binnen, houd mijn verhaal kort maar krachtig, met een aantal ingewikkelde, op de zaak toegespitse termen:
deze gebruik ik als de mensen vriendelijk opnemen en het duidelijk is dat ze hun mening gaan baseren op wat jij ze te vertellen hebt.

2) ik gebruik de keiharde verkooptechniek, waabij ik geen opmerking of zin zal overslaan om het door product door de strot te duwen, ik blijf net zo lang de opmerking"dus dat gaan we nu even in orde maken" herhalen tot ze knetter worden en uiteindelijk maar instemmen.:
deze gebruik ik het vaakst,
enkele voorbeelden:

- klant: meneer weet u hoe oud ik ben
-ik: zegt u het eens, u klink nog jong
klant: meneer ik ben 70 ik heb daar geen interesse in.
ik: en u noemt zichzelf oud? mevrouw moet u eens luisteren ik heb net iemand aan de lijn gehad die 87 was, en die is akkoord gegaa, dus dit is echt geen geldig bezwaar, hebt u verder bezwaren?anders gaan we het nu in orde maken

- klant: meneer moet u eens luisteren ik doe niks via de telefoon en wil het gesprek nu beindigen
ik: meneer u hebt aangegeven dat ik kon beginnen met mijn gesprek dus laten we daar heel helder in wezen, verder hoeft u niet bang te zijn dat er wat mis kan gaan, u krijgt zoals ik al meerdere malen heb medegedeeld een bevestiging thuis gestuurd, dan moet ik wel even de gegevens langs lopen, u bent meneer hupeldepup??
-> deze wekt vaak irritatie op, maar dat doet me helemaal niks

- klant: meneer ik heb geen geld. ik kan amper rondkomen
-Ik: meneer dat is de reden dat ik u bel, wij weten dat alles zo duur is geworden, vandaar dat wij er zijn om u te laten besparen waar het maar kan, ik had een week geleden iemand met het zelfde verhaal aan de lijn, we hebben haar ruim 100 euro per kwartaal laten besparen, blij dat ze was!
-klant toch weet ik het niet, u kunt dat wel zo zeggen, maar er zal vast wel een adder onder het gras zitten
-ik: mevrouw wat is eigenlijk de reden dat u zegt ik wil maandelijks te veel betalen?
klant: huh? dat zeg ik helemaal niet
-ik: nou dat is mooi om te horen, we gaan het nou in orde maken, u krijgt thuis nog een bevestiging toe gestuurd, er kan dus niks mis gaan, u woont op.....

JE ZIET HET.. ER ZIJN MOGELIJKHEDEN GENOEG OM TE VERKOPEN, HET GAAT ER OM DE JUISTE INSCHATTING TE MAKEN EN DAAROP JE STRATEGIE TE BEPALEN, EN BEDENK GOED: LAAT DE KLANT NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT ERGENS MEE WEG KOMEN, EN SCHUW GEEN ENKELE OPMERKING: TENSLOTTE, ALS JE OPHANGT BEN JE HEM SOWIESO KWIJT, NIET GESCHOTEN ALTIJD MIS!