LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
UPC
Afgezien van de problemen die UPC heeft ben ik op dit moment tevreden met hun abonnement classic. Ik ben via www.digitale-media.nl bij hun uitgekomen nadat ik een tijdje bij planet-internet had gezeten. Ik heb eerder ook al eens een abonnement gehad bij hun maar kreeg problemen toen ze over een datalimiet gingen zeuren. Echter ben ik toch weer terug bij af nu en zelfs een tevreden klant. Dat mag ook wel eens gezegt worden denk ik.
Re: UPC
zeg maar dat ik spoken zie, maar dit is de enige andere post van Walter123, maar dan op het algemen internet forum
Ik ben recent overgeschakeld op een nieuwe abonnement van upc, ja verklaar me maar voor gek.. Maar ik ben echt een tevreden klant.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 aug 2005 16:26
Re: UPC
Nou,ik ben dus geen tevreden klant!
Heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik internet en digitale telefonie heb van UPC.
Werkelijk 7 van de 10 keer ligt internet en dus ook mijn telefoon achterweg,internet baal ik al van,maar aangezien dat ik ook een klein kindje heb,wil ik toch wel beschikken over een telefoon die het doet mocht er een noodgeval zijn.
Dan kun je vervolgens een duur 0900 nummer bellen(als je telefoon het doet en anders word het een duur geintje voor mijn buren als ik hun toestel gebruik)vraag je ze na een kwartier met hun aan de lijn te hebben gehangen vriendelijk of het mogelijk is dat ze je ff terug bellen: ''nee mevrouw,als we daaraan gaan beginnen.........''Sorry,dit noem ik echt geen service!
En waar blijft mijn welkomsgeschenk???
Groetjes Mirjam
Heb spijt als haar op mijn hoofd dat ik internet en digitale telefonie heb van UPC.
Werkelijk 7 van de 10 keer ligt internet en dus ook mijn telefoon achterweg,internet baal ik al van,maar aangezien dat ik ook een klein kindje heb,wil ik toch wel beschikken over een telefoon die het doet mocht er een noodgeval zijn.
Dan kun je vervolgens een duur 0900 nummer bellen(als je telefoon het doet en anders word het een duur geintje voor mijn buren als ik hun toestel gebruik)vraag je ze na een kwartier met hun aan de lijn te hebben gehangen vriendelijk of het mogelijk is dat ze je ff terug bellen: ''nee mevrouw,als we daaraan gaan beginnen.........''Sorry,dit noem ik echt geen service!
En waar blijft mijn welkomsgeschenk???
Groetjes Mirjam
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 aug 2005 16:26
Re: UPC
Oh,ja,misschien is hier iemand die mij kan vertellen vanaf wanneer je UPC af kunt zeggen?
Ik meende 3 maand opzegtermijn,maar kan ik daar een bevestiging van krijgen van iemand die het zeker weet?
Alvast bedankt!
Groetjes Mirjam
Ik meende 3 maand opzegtermijn,maar kan ik daar een bevestiging van krijgen van iemand die het zeker weet?
Alvast bedankt!
Groetjes Mirjam
Re: UPC
Ik correspondeer al sinds april met UPC over een klacht, waar of niet of gewoon achterlijk op wordt gereageerd.
ik geef hieronder vragen en antwoorden weer.
Hieruit bliojkt dat ze niet gelezen worden en waarschijnlijk automatisch beantwoord worden.
Mijn vraag:
Ik heb 14 dagen geleden een formulier ingevuld over stilte op het kanaal van VRT Radio 2 ( al schreef ik Radio 1) op 90.9 MHZ.
Later op die zondag was er wel weer ontvangst, maar nu ( 24-4-05 12.09u ) is er weer geen doorgifte.
Ook dit keer is het zondag....
Graag wil ik nogmaals weten wat de oorzaak hiervan is, want daar heb ik de vorige maal geen antwoord op gehad, alleen een verwijzing naar de kanaalindeling op Internet en ik weet waar welk kanaal te vinden is. Er is alleen geen ontvangst..
Antwoord UPC
De storing kan veroorzaakt worden door een poreuze of versleten coaxkabel of door een breuk in de coaxkabel. Hierdoor wordt de kabel vatbaar voor allerlei storingszenders. Alle elektrische apparaten zouden dan op de defecte kabel kunnen storen. Voor een goed afgeschermde coaxkabel raden wij de kwaliteitsnorm COAX-12 double shielded aan. Deze is te krijgen bij alle radio- en televisiezaken.
Tevens raden wij u aan om uw televisie eens rechtstreeks aan te sluiten op het 1ste aansluitpunt in uw woning (dit aansluitpunt kan in de meterkast zitten).
Dit houdt in dat u uw televisie zonder versterkers, splitters of andere apparatuur (zoals videorecorders) aansluit. Mocht de storing weg zijn, dan ligt het probleem in uw binnenhuisinstallatie.
Ook kunt u kijken naar de fijnafstelling van de kanalen van uw televisietoestel. Raadpleeg daarvoor de handleiding van uw toestel.
Als de storing hiermee niet verholpen is, dan horen wij dat graag van u. Wij verzoeken u voor uw storing contact op te nemen met de afdeling Customer Service op nummer 0900- 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze medewerkers maken dan direct een melding van uw storing en kunnen u indien nodig doorverbinden met de technische dienst. Op deze manier maakt u het voor ons mogelijk het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
In de brochure "Eerste hulp bij storingen" kunt u lezen over de meest voorkomende storingen en hoe u deze zelf makkelijk kunt oplossen.
Ze kunnen dus niet lezen bij UPC en ook niet nadenken, Diverse malen heb ik geklaagd over het alleen niet doorgeven van het ene radiokanaal, maar de kabelaar houdt vol. Of ik moet ook bij de buren vragen, het kabelaanbod zou veranderd zijn, UPC zou ineens CRT radio op de bewuste frequentie doorgeven etc.
Het gekke is dat een aantal keren het signaal gewoon weer terug was. Op het ogenblik “geniet” ik al een week of twee van ongestoorde ontvangst maar UPC presteert het op 22 juli weer een antwoord te produceren.
De storing kan veroorzaakt worden door een poreuze of versleten coaxkabel of door een breuk in de coaxkabel. Hierdoor wordt de kabel vatbaar voor allerlei storingszenders. Alle elektrische apparaten zouden dan op de defecte kabel kunnen storen. Voor een goed afgeschermde coaxkabel raden wij de kwaliteitsnorm COAX-12 double shielded aan. Deze is te krijgen bij alle radio- en televisiezaken.
Tevens raden wij u aan om uw televisie eens rechtstreeks aan te sluiten op het 1ste aansluitpunt in uw woning (dit aansluitpunt kan in de meterkast zitten).
Dit houdt in dat u uw televisie zonder versterkers, splitters of andere apparatuur (zoals videorecorders) aansluit. Mocht de storing weg zijn, dan ligt het probleem in uw binnenhuisinstallatie.
Ook kunt u kijken naar de fijnafstelling van de kanalen van uw televisietoestel. Raadpleeg daarvoor de handleiding van uw toestel.
Als de storing hiermee niet verholpen is, dan horen wij dat graag van u. Wij verzoeken u voor uw storing contact op te nemen met de afdeling Customer Service op nummer 0900- 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze medewerkers maken dan direct een melding van uw storing en kunnen u indien nodig doorverbinden met de technische dienst. Op deze manier maakt u het voor ons mogelijk het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
In de brochure "Eerste hulp bij storingen" kunt u lezen over de meest voorkomende storingen en hoe u deze zelf makkelijk kunt oplossen.
ik geef hieronder vragen en antwoorden weer.
Hieruit bliojkt dat ze niet gelezen worden en waarschijnlijk automatisch beantwoord worden.
Mijn vraag:
Ik heb 14 dagen geleden een formulier ingevuld over stilte op het kanaal van VRT Radio 2 ( al schreef ik Radio 1) op 90.9 MHZ.
Later op die zondag was er wel weer ontvangst, maar nu ( 24-4-05 12.09u ) is er weer geen doorgifte.
Ook dit keer is het zondag....
Graag wil ik nogmaals weten wat de oorzaak hiervan is, want daar heb ik de vorige maal geen antwoord op gehad, alleen een verwijzing naar de kanaalindeling op Internet en ik weet waar welk kanaal te vinden is. Er is alleen geen ontvangst..
Antwoord UPC
De storing kan veroorzaakt worden door een poreuze of versleten coaxkabel of door een breuk in de coaxkabel. Hierdoor wordt de kabel vatbaar voor allerlei storingszenders. Alle elektrische apparaten zouden dan op de defecte kabel kunnen storen. Voor een goed afgeschermde coaxkabel raden wij de kwaliteitsnorm COAX-12 double shielded aan. Deze is te krijgen bij alle radio- en televisiezaken.
Tevens raden wij u aan om uw televisie eens rechtstreeks aan te sluiten op het 1ste aansluitpunt in uw woning (dit aansluitpunt kan in de meterkast zitten).
Dit houdt in dat u uw televisie zonder versterkers, splitters of andere apparatuur (zoals videorecorders) aansluit. Mocht de storing weg zijn, dan ligt het probleem in uw binnenhuisinstallatie.
Ook kunt u kijken naar de fijnafstelling van de kanalen van uw televisietoestel. Raadpleeg daarvoor de handleiding van uw toestel.
Als de storing hiermee niet verholpen is, dan horen wij dat graag van u. Wij verzoeken u voor uw storing contact op te nemen met de afdeling Customer Service op nummer 0900- 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze medewerkers maken dan direct een melding van uw storing en kunnen u indien nodig doorverbinden met de technische dienst. Op deze manier maakt u het voor ons mogelijk het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
In de brochure "Eerste hulp bij storingen" kunt u lezen over de meest voorkomende storingen en hoe u deze zelf makkelijk kunt oplossen.
Ze kunnen dus niet lezen bij UPC en ook niet nadenken, Diverse malen heb ik geklaagd over het alleen niet doorgeven van het ene radiokanaal, maar de kabelaar houdt vol. Of ik moet ook bij de buren vragen, het kabelaanbod zou veranderd zijn, UPC zou ineens CRT radio op de bewuste frequentie doorgeven etc.
Het gekke is dat een aantal keren het signaal gewoon weer terug was. Op het ogenblik “geniet” ik al een week of twee van ongestoorde ontvangst maar UPC presteert het op 22 juli weer een antwoord te produceren.
De storing kan veroorzaakt worden door een poreuze of versleten coaxkabel of door een breuk in de coaxkabel. Hierdoor wordt de kabel vatbaar voor allerlei storingszenders. Alle elektrische apparaten zouden dan op de defecte kabel kunnen storen. Voor een goed afgeschermde coaxkabel raden wij de kwaliteitsnorm COAX-12 double shielded aan. Deze is te krijgen bij alle radio- en televisiezaken.
Tevens raden wij u aan om uw televisie eens rechtstreeks aan te sluiten op het 1ste aansluitpunt in uw woning (dit aansluitpunt kan in de meterkast zitten).
Dit houdt in dat u uw televisie zonder versterkers, splitters of andere apparatuur (zoals videorecorders) aansluit. Mocht de storing weg zijn, dan ligt het probleem in uw binnenhuisinstallatie.
Ook kunt u kijken naar de fijnafstelling van de kanalen van uw televisietoestel. Raadpleeg daarvoor de handleiding van uw toestel.
Als de storing hiermee niet verholpen is, dan horen wij dat graag van u. Wij verzoeken u voor uw storing contact op te nemen met de afdeling Customer Service op nummer 0900- 15 80 (€ 0,10 per minuut). Onze medewerkers maken dan direct een melding van uw storing en kunnen u indien nodig doorverbinden met de technische dienst. Op deze manier maakt u het voor ons mogelijk het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
In de brochure "Eerste hulp bij storingen" kunt u lezen over de meest voorkomende storingen en hoe u deze zelf makkelijk kunt oplossen.
Re: UPC
Vrijdag avond 26-8 was er een grote storing bij upc, de gehele streek was verstoken van zowel tv telefoon en internet.
Heb upc om opheldering gevraagd en kreeg precies hetzelfde antwoord, naderhand heb ik ze hierover ter verantwoording geroepen maar nimmer meer iets gehoord.
typisch upc dus.
En nog zoiets, een kennis wilde chello, deze moest donderdag middag 1-9 tussen 13.00 en 18.00 thuis zijn wegens afgifte pakket, dus niemand geweest, na 18.00 uur die prima helpdesk dus gebeld maar die minkukel die kon er niks aan doen, een verantwoordelijk persoon was niet te spreken te krijgen, niemand verantwoordelijk dus, en mijn kennis moest maar een nieuwe afspraak maken, op zijn vraag of dan wel zeker het pakket geleverd zou worden kon men geen bevestigend antwoord geven.
Hij heeft nu ADSL aangevraagd
Heb upc om opheldering gevraagd en kreeg precies hetzelfde antwoord, naderhand heb ik ze hierover ter verantwoording geroepen maar nimmer meer iets gehoord.
typisch upc dus.
En nog zoiets, een kennis wilde chello, deze moest donderdag middag 1-9 tussen 13.00 en 18.00 thuis zijn wegens afgifte pakket, dus niemand geweest, na 18.00 uur die prima helpdesk dus gebeld maar die minkukel die kon er niks aan doen, een verantwoordelijk persoon was niet te spreken te krijgen, niemand verantwoordelijk dus, en mijn kennis moest maar een nieuwe afspraak maken, op zijn vraag of dan wel zeker het pakket geleverd zou worden kon men geen bevestigend antwoord geven.
Hij heeft nu ADSL aangevraagd
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: UPC
Fijn voor je kennis Agro.
Zeg Agro, schreef jij niet vele malen dat je geen diensten meer afnam van UPC?
En toch had je storing?
Je blijft een rare Agpo of Agro!
Zeg Agro, schreef jij niet vele malen dat je geen diensten meer afnam van UPC?
En toch had je storing?
Je blijft een rare Agpo of Agro!
Re: UPC
Misscha, je moet je toch eens uitleggen waarom UPC bij jou helemaal niets fout kan doen....
Honderdduizenden klanten van UPC hebben problemen met dit bedrijf, en jij zegt dat het allemaal niet zo is.... Dat al deze mensen deze problemen maar verzinnen... ohhhh nee het zijn 5 mensen die honderdduizenden problemen verzinnen....
En ondertussen zeg je verder niks met UPC te maken te hebben, maar de enige posts die je hier doet zijn positieve over UPC......
Volgens mij zijn er maar twee mogelijkheden, of je bent een heel eenzaam figuur, die er en sport van maakt om mensen te frustreren, of je werkt gewoon bij UPC, en post hier in opdracht van je baas...
Maar ja, je zal ze beide wel ontkennen
Honderdduizenden klanten van UPC hebben problemen met dit bedrijf, en jij zegt dat het allemaal niet zo is.... Dat al deze mensen deze problemen maar verzinnen... ohhhh nee het zijn 5 mensen die honderdduizenden problemen verzinnen....
En ondertussen zeg je verder niks met UPC te maken te hebben, maar de enige posts die je hier doet zijn positieve over UPC......
Volgens mij zijn er maar twee mogelijkheden, of je bent een heel eenzaam figuur, die er en sport van maakt om mensen te frustreren, of je werkt gewoon bij UPC, en post hier in opdracht van je baas...
Maar ja, je zal ze beide wel ontkennen
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: UPC
Buiten zeuren kun je dus ook al kwetsen, (SC)Hoffie.
Iemand die uit 10 verschillende namen dagelijks irritante **** postings doet... die heeft geen vrienden of tijd teveel. Jij draait de boel weer om. Dat doe je trouwens telkens opnieuw.
Kom eens met iets origineels. Ik werk niet bij UPC, maar geloof jij nou maar wat jij wilt geloven Hoffie, want je blijft er toch over doormalen.
Ik zelf, ken persoonlijk NIEMAND die problemen heeft met UPC. Zal wel regio gebonden zijn of misschien wel de mentaliteit van je GROTE vriendenkring?
Schoppen tegen een bedrijf is erg makkelijk, trouwens laf ook. Als je echt een probleem hebt betreft je niet terug ontvangen borg voor het internetmodem, ga dan langs een UPC Center, zij kunnen het helemaal voor je nakijken, ik heb je dit al een aantal keer voorgesteld maar telkens moet jij weer met totaal wat anders antwoorden. Iedere keer die lullige kreten in de lucht van jou, nee dat lost wat op! Als je zo stoer bent, los dan je probleem op. Als je dat niet kunt vind ik je een sukkel!
Trouwens betreft beledigen en kwetsen kun jij er ook wat van, vind je zelf ook niet? En blijf maar lekker in je kinderwaan.... "honderdduizenden klanten hebben problemen met UPC...", hahahaha, laat me toch niet lachen, dit geloof je toch zeker zelf niet hé? Ik ken er zoals ik al eerder zei niet één persoonlijk en als het er een paar duizend zijn van de meer dan 2,3 miljoen klanten doet UPC het toch perfect? Ik weet niet of je het weet maar 2 en een half miljoen klanten dat is echt HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Iemand die uit 10 verschillende namen dagelijks irritante **** postings doet... die heeft geen vrienden of tijd teveel. Jij draait de boel weer om. Dat doe je trouwens telkens opnieuw.
Kom eens met iets origineels. Ik werk niet bij UPC, maar geloof jij nou maar wat jij wilt geloven Hoffie, want je blijft er toch over doormalen.
Ik zelf, ken persoonlijk NIEMAND die problemen heeft met UPC. Zal wel regio gebonden zijn of misschien wel de mentaliteit van je GROTE vriendenkring?
Schoppen tegen een bedrijf is erg makkelijk, trouwens laf ook. Als je echt een probleem hebt betreft je niet terug ontvangen borg voor het internetmodem, ga dan langs een UPC Center, zij kunnen het helemaal voor je nakijken, ik heb je dit al een aantal keer voorgesteld maar telkens moet jij weer met totaal wat anders antwoorden. Iedere keer die lullige kreten in de lucht van jou, nee dat lost wat op! Als je zo stoer bent, los dan je probleem op. Als je dat niet kunt vind ik je een sukkel!
Trouwens betreft beledigen en kwetsen kun jij er ook wat van, vind je zelf ook niet? En blijf maar lekker in je kinderwaan.... "honderdduizenden klanten hebben problemen met UPC...", hahahaha, laat me toch niet lachen, dit geloof je toch zeker zelf niet hé? Ik ken er zoals ik al eerder zei niet één persoonlijk en als het er een paar duizend zijn van de meer dan 2,3 miljoen klanten doet UPC het toch perfect? Ik weet niet of je het weet maar 2 en een half miljoen klanten dat is echt HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEL!!!!!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Re: UPC
natuurlijk lieve schat, met 10 man zijn we hier een terreur bezig tegen UPC, we hebben allemaal 50 inlognamen zodat het niet zo opvalt dat wij het steeds zijn......
dit zelfde doen we bij Vara Kassa, want we moeten UPC natuurlijk wel in de klachten top3 houden....
lieve schat, daar heeft UPC ons echt niet voor nodig hoor, daar zorgen ze zelf wel voor om vele honderdduizende mensen tegen de haren in te strijken......
Ook zijn wij met 10 man verantwoordelijk voor het onderzoek van economische zaken naar de praktijken van UPC, wat je al niet kan doen he, als je een Webside (van Economische zaken) hackt.......
Maar ehhh zal je niet verder ophouden want je mag zo vast koffie drinken, samen met je andere UPC collega's
dit zelfde doen we bij Vara Kassa, want we moeten UPC natuurlijk wel in de klachten top3 houden....
lieve schat, daar heeft UPC ons echt niet voor nodig hoor, daar zorgen ze zelf wel voor om vele honderdduizende mensen tegen de haren in te strijken......
Ook zijn wij met 10 man verantwoordelijk voor het onderzoek van economische zaken naar de praktijken van UPC, wat je al niet kan doen he, als je een Webside (van Economische zaken) hackt.......
Maar ehhh zal je niet verder ophouden want je mag zo vast koffie drinken, samen met je andere UPC collega's