Mobiel na 3x 'repareren' bij KPN nog steeds kapot
Geplaatst: 26 aug 2005 20:29
Hallo, ik heb mijn mobiele telefoon, een NEC N410i, van de KPN gekregen omdat ik mijn contract met een jaar (of 2?) verlengde. Echter, dat ding is nu al 3x terug geweest ter reparatie en nog steeds is deze kapot.
Wat doet het niet? Wel, ik heb het idee dat het ding zo om de 5 a 10 minuten even uitvalt.
Als ik aan het bellen ben, dn hoor ik 3 piepjes en schakelt het apparaat uit.
Als ik niet aan het bellen ben, dan kan ik niet meer worden gebeld, omdat het apparaat niet vanzelf weer aan gaat. Hoewel, soms toch weer wel.
Het uitschakelen is niet helemaal echt 'uit', zoals je zou verwachten, want als ik hem weer aan zet, hoef ik mijn pincode niet in te geven en soms staat er zelfs al een vraag of ik 112 echt wil bellen.
Bij reparatie is nu 3x de software geupdate en is er iets gerepareerd op level 1 of zo. Ik weet niet wat het betekent, maar dat staat bij alledrie de reparatie-rapporten.
Bij de laatste keer heb ik de twee vorigen meegenomen en gezegd dat ze toch vooral niet moeten proberen om het nog een keer zo op te lossen, helaas voor niets.
3 vragen:
- Kan ik de contractsverlenging ongedaan maken?
- Kan ik een andere, nieuwe, telefoon eisen?
- Kan ik een factuur sturen naar de KPN omdat ik inmiddels bij elkaar opgeteld al 4x voor niets in de lange, trage rij in de winkel heb moeten wachten? Elke keer is het toch zeker 10 minuten!
Wat doet het niet? Wel, ik heb het idee dat het ding zo om de 5 a 10 minuten even uitvalt.
Als ik aan het bellen ben, dn hoor ik 3 piepjes en schakelt het apparaat uit.
Als ik niet aan het bellen ben, dan kan ik niet meer worden gebeld, omdat het apparaat niet vanzelf weer aan gaat. Hoewel, soms toch weer wel.
Het uitschakelen is niet helemaal echt 'uit', zoals je zou verwachten, want als ik hem weer aan zet, hoef ik mijn pincode niet in te geven en soms staat er zelfs al een vraag of ik 112 echt wil bellen.
Bij reparatie is nu 3x de software geupdate en is er iets gerepareerd op level 1 of zo. Ik weet niet wat het betekent, maar dat staat bij alledrie de reparatie-rapporten.
Bij de laatste keer heb ik de twee vorigen meegenomen en gezegd dat ze toch vooral niet moeten proberen om het nog een keer zo op te lossen, helaas voor niets.
3 vragen:
- Kan ik de contractsverlenging ongedaan maken?
- Kan ik een andere, nieuwe, telefoon eisen?
- Kan ik een factuur sturen naar de KPN omdat ik inmiddels bij elkaar opgeteld al 4x voor niets in de lange, trage rij in de winkel heb moeten wachten? Elke keer is het toch zeker 10 minuten!