LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Telegraaf
De Telegraaf
ik ben al zo,n 20 jaar abbonee van de telegraaf en nooit problemen met de bezorging ,maar sinds een jaar hebben we een nieuwe bezorger en dat is een ramp, wij gaan om 10 min. voor 7 naar het werk en meneer gooit hem er om 2 min. voor 7 in de bus, een verzoek om dat zo,n 10 min. eerder te doen (dan nemen we de krant nog mee)doet hij niet, om kwart voor 7 rijd hij door de straat langs ons huis om van de andere kant te beginnen, hij weet dat als hij over 7 bezorgd ik een klacht in kan dienen, wat moet ik hiermee????ik wil eigenlijk de krant niet kwijt maar van de 7 kranten lees ik er maar ongeveer drie.
Re: De Telegraaf
gewoon de krant via internet lezen...
Doen wij ook met BN de STem... Een stuk handiger (je wordt niet wakker van het klepperen van de brievenbus of je baalt niet als de bezorger te laat zou zijn) en zeker een stuk goedkoper
Doen wij ook met BN de STem... Een stuk handiger (je wordt niet wakker van het klepperen van de brievenbus of je baalt niet als de bezorger te laat zou zijn) en zeker een stuk goedkoper
Twee opties:
1. Flinke nieuwjaarsfooi voor de berzorger.
2. Krant opzeggen. Wedden dar T. informeert naar reden van opzeggen + smeekbede van hun kant om toch maar abonnee te blijven en dat ze de bezorger aan zullen spreken op zijn gedrag (en dat je de krant ook nog twee weken gratis ontvangt om te kijken of de nieuwe bezorgtijden wel bevallen.
1. Flinke nieuwjaarsfooi voor de berzorger.
2. Krant opzeggen. Wedden dar T. informeert naar reden van opzeggen + smeekbede van hun kant om toch maar abonnee te blijven en dat ze de bezorger aan zullen spreken op zijn gedrag (en dat je de krant ook nog twee weken gratis ontvangt om te kijken of de nieuwe bezorgtijden wel bevallen.
flinke fooi kan hij op zijn buik schrijven ik ga toch niet zijn idiote gedrag belonen en ik had de krant al een keer om die reden opgezegt,ze zouden proberen er wat aan te doen, is dus niet gelukt , maar ja geen krant is ook saai vooral in het weekend, ik wacht nu maar op een aanbieding van een regionale krant.
Eerlijk gezegd vind ik het gezeur om niks. Ik heb oolk de Telegraaf bezorgd en zolang dat ding voor 7 uur in de bus ligt kunnen ze je niets maken.
Je kunt de bezorger verzoeken om het eerder te doen, maar dat is zeker geen verplichting. Ik neem aan dat er een reden voor is dat hij aan de andere kant van de straat begint, handige route of zo.
Zolang de krant dus om 7 uur in de bus ligt kun je er niets aan doen, hoe vervelend het ook is.
Je kunt de bezorger verzoeken om het eerder te doen, maar dat is zeker geen verplichting. Ik neem aan dat er een reden voor is dat hij aan de andere kant van de straat begint, handige route of zo.
Zolang de krant dus om 7 uur in de bus ligt kun je er niets aan doen, hoe vervelend het ook is.
als hij de route in de straat andersom neemt is er misschien weer iemand anders die klaagt dat de krant niet om 10 voor 7 in de bus ligt.
als je hem dan 4 van de 7 dagen niet leest is dat helemaal jullie fout, niet die van de telegraaf en niet die van de bezorger.
het is de afspraak dat je krant voor 7 in huis is
de bezorger voldoet daar aan, doet helemaal niks fout
als ik hem was en ik wist dat je nu zo liep te zeuren dan wachte ik braaf op mijn fietsje en kreeg je hem stipt om 9 minuten voor 7 in de bus...
of ik wachte tot je weg zou rijden zodat je me nog net in je achteruitkijkspiegeltje naar de brievenbus zou zien lopen.
als je hem dan 4 van de 7 dagen niet leest is dat helemaal jullie fout, niet die van de telegraaf en niet die van de bezorger.
het is de afspraak dat je krant voor 7 in huis is
de bezorger voldoet daar aan, doet helemaal niks fout
als ik hem was en ik wist dat je nu zo liep te zeuren dan wachte ik braaf op mijn fietsje en kreeg je hem stipt om 9 minuten voor 7 in de bus...
of ik wachte tot je weg zou rijden zodat je me nog net in je achteruitkijkspiegeltje naar de brievenbus zou zien lopen.
je doet je naam wel eer aan!!!!
-
Willy50, heel vervelend voor je, maar de Telegraaf bezorger staat in zijn recht, voor zover ik kan zien.
ja sorry hoor
maar die man doet vlgs de regels zijn werk en jij zit te wachten op een foutje (lees na 7 uur bezorgen) zodat je dan een klacht in kan dienen
niet zo'n leuke mentaliteit....
maar die man doet vlgs de regels zijn werk en jij zit te wachten op een foutje (lees na 7 uur bezorgen) zodat je dan een klacht in kan dienen
niet zo'n leuke mentaliteit....
Willy50, ik vind het verbazingwekkend.wij gaan om 10 min. voor 7 naar het werk en meneer gooit hem er om 2 min. voor 7 in de bus,
Ondanks dat je al 8 minuten weg bent kun je toch met zekerheid zeggen hoe laat de krant in je brievenbus glijdt.
Zelf ging ik meer dan 35 jaar, ruim voordat de krant bezorgd werd, naar mijn werk.
Ik had dus nooit een krant bij het ontbijt.
Om maar te zwijgen dat ik hem mee kon nemen naar het werk.
Daar leer je mee leven.
Maar ik ben wel vreselijk benieuwd wat je doet als de bezorger komende winter door sneeuw, ijzel en andersoortige gladheid pas om 08.30 uur de krant in je brievenbus schuift
zo, ik weet nu hoe een forum werkt, heb sinds kort pas internet, ben sinds een jaar verhuist van amstelveen (met de krant om 6 uur in de bus)naar het zuiden des lands (met de krant zo rond 7 uur in de bus en voor mij vaak te laat) maar ik weet nu hoe sommige mensen reageren op mijn verhaal dat ik even kwijt moest! ben een stuk wijzer geworden
Tsja als je een domme klacht hebt kun je domme antwoorden verwachten, dat werkt op elk forum hetzelfde.
-
Nou weet je wat je kan doen willy?
Als jij hem nu ziet aankomen loop je even naar buiten en dan kan die de krant aangeven misschien, nou dan kan jij je krant mee nemen.
is dat ff makkelijk ......
Als jij hem nu ziet aankomen loop je even naar buiten en dan kan die de krant aangeven misschien, nou dan kan jij je krant mee nemen.
is dat ff makkelijk ......
Woon ook ten zuiden van de rivieren, heb nooit problemen met de krant die te laat wordt bezorgd. 6.30 valt ie op de mat.
Had voorheen vaak diensten die om 5 uur 's ochtends begonnen, dan had ik ook nooit mijn krantje... Is logisch. Deal with it.
Maar als de bezorgdienst van De Telegraaf je niet (meer) bevalt, misschien is een andere (echte) krant een optie?
Had voorheen vaak diensten die om 5 uur 's ochtends begonnen, dan had ik ook nooit mijn krantje... Is logisch. Deal with it.
Maar als de bezorgdienst van De Telegraaf je niet (meer) bevalt, misschien is een andere (echte) krant een optie?
We hebben een proefabonnement gehad op de telegraaf. Je krijgt dan ook de krant op zondag. Dus niet. Ik belde op en diende een klacht in.
Staat de volgende dag een vent om 6 uur aan te bellen en ons te bedreigen waarom we een klacht hadden ingediend. Ik heb gelijk het proefabonnement opgezegt en gezegt tegen de telegraaf dat zo niet met je klanten mag worden omgegaan. Ze zeiden dat dit nooit meer zal gebeuren. Voor mij geen telegraaf meer.
Staat de volgende dag een vent om 6 uur aan te bellen en ons te bedreigen waarom we een klacht hadden ingediend. Ik heb gelijk het proefabonnement opgezegt en gezegt tegen de telegraaf dat zo niet met je klanten mag worden omgegaan. Ze zeiden dat dit nooit meer zal gebeuren. Voor mij geen telegraaf meer.
Wordt ie een keer vroeg bezorgd is het weer niet goed.....
-
Klachtenservice van de Telegaaf werkt uitstekend en de mensen zijn altijd heel beleefd en welwillend. Wij hebben bonnen genomen die kun je overal inwisselen, je hebt dezelfde rechten als iemand met een abonnement [dus ook op internet de krant lezen] en opzeggen gaat gewoon telefonisch, niets geen moeilijk gedoe. Voor mij zeker wel De Telegraaf.
Willy,
Als het weekend zonder krant saai vindt, neem je toch een weekend abonnement op De Telegraaf, want door de week lees je de krant bijna niet. Probleem opgelost.
Vladja
Als het weekend zonder krant saai vindt, neem je toch een weekend abonnement op De Telegraaf, want door de week lees je de krant bijna niet. Probleem opgelost.
Vladja
ook wij hebben al zo"n 15 jaar de telegraaf en de laatste tijd is het helemaal mis,,zondag geen krant gebelt maandag krant om 8 uur.
dinsdag geen krant gebelt nu nog steeds geen krant..
nu koop ik hem dan wel zelf maar het is te gek voor woorden ik betaal wel een hoop geld voor iets wat ik niet krijg,heb ook geen zin meer om maar steeds te bellen help niets..
pluisje
dinsdag geen krant gebelt nu nog steeds geen krant..
nu koop ik hem dan wel zelf maar het is te gek voor woorden ik betaal wel een hoop geld voor iets wat ik niet krijg,heb ook geen zin meer om maar steeds te bellen help niets..
pluisje
-
@mensen die problemen hebben met hun bezorging:
Dit ligt aan de bezorger, niet aan de Telegraaf.
De telegraaf kan hooguit de bezorger ontslaan.
Dit ligt aan de bezorger, niet aan de Telegraaf.
De telegraaf kan hooguit de bezorger ontslaan.