LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] casema

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
flepp

casema

Ongelezen bericht door flepp »

Ben prima geholpen met aansluiting telf.
werkt goed geluid is duidelijk.

endenw

Re: casema

Ongelezen bericht door endenw »

Op 1 september ben ik ook met de telefoon overgegaan naar Casema. de monteur heeft het aangesloten en getest. Ik kan nu al uitbellen via Casema. De binnenkomende gesprekken gaan nog via KPN.

* Zijn er mensen die kunnen vertellen dat de binnenkomende gepreken via Casema ook goed werken. (De uitgaande gespreken zijn prima)

* Zijn er ook mensen die een 2de lijn (FAXLIJN) hebben besteld en ook hebben gekregen en van wie krijg je het tweede nummer.

* zijn er ook mensen die kunnen vertellen of je de kosten kunt zien offline bij Casema.

flepp

Ik weet niet of de binnen komende gesprekken via kpn lopen, op de kpn aansluiting zelf zit niets meer aangesloten.

wen30

Ongelezen bericht door wen30 »

Ik ben al sinds 18 augustus aangesloten bij digitale telefonie van casema. Alle gesprekken gaan via casema en het gaat prima!! Ik ben dan ook zeer tevreden hierover. Maar ik heb ondertussen al wel begrepen dat er bij casema door de invoering van een net klantenservice systeem o.i.d. het een en ander mis gaat! Vrienden van mij zouden al ruim een week geleden over gaan op casema, komt er niemand opdagen!! Ook de tweede afspraak die er gemaakt was is er niemand op komen dagen! En ze zijn ondertussen wel al afgesloten van de KPN. :?
Niet echt handig!

Dotteke

Ongelezen bericht door Dotteke »

Ik vind telefonie van casema maar niets, mijn vriendin is nu al 2 weken over, maar kan alleen zelf bellen, niet gebeld worden!!

flepp

Als het zo blijft ben ik tevreden met digitaletelefoon via de kabel, perfect geluid. :o

Gesloten