Orange Klantenservice
Geplaatst: 03 sep 2005 23:18
Vorige week werd ik gebeld door een medewerker van de Orange-klantenservice. Hij vroeg mij een reactie op de tarievenverlaging.
Toen ik hem toch aan de lijn had vertelde ik hem dat mijn abbonement bijna afloopt en wat mijn wensen waren. N.l. een orange SPV M2000 met tom tom navigator. Dat was geen probleem. Als ik mijn abbonement van Free 30 naar Free 42,50 bracht en 174 Eu betaalde kreeg ik het toestel binnen 5 dagen thuis. Er was geen schriftelijke bevestiging nodig want ik was een klant met
Toen ik hem toch aan de lijn had vertelde ik hem dat mijn abbonement bijna afloopt en wat mijn wensen waren. N.l. een orange SPV M2000 met tom tom navigator. Dat was geen probleem. Als ik mijn abbonement van Free 30 naar Free 42,50 bracht en 174 Eu betaalde kreeg ik het toestel binnen 5 dagen thuis. Er was geen schriftelijke bevestiging nodig want ik was een klant met
status. Ik heb de man nog 2x om bevestiging gevraagd maar geen probleem. Vandaag kwam het pakket via TPG. Wat zat erin? Een SPV C500. Direct de klantenservice gebeld en uitgelegd. Het antwoord:gold
In de historie van Orange stond ook alleen vermeld dat het ging om een C500. Er is een interne mail gestuurd naar de desbetreffende persoon en ik wacht even af. Iemand suggesties of ervaringen??? Alvast bedankt!Meneer, wij als klantenservice kunnen die aanbieding helemaal niet doen en dat toestel niet leveren.