voor de rest maakt de verzekering uit hoe of wat.
roet schade====word schoongemaakten ga zo maar door..
het enige wat je extra moet verzekeren is b.v.je computer als die meer waard is dan 5000 euro dit geld ook voor sieraden...
boeken
pluisje
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Eerst stel je heel duidelijk dat er geen antwoord mogelijk is, maar direct er achteraan geef je er toch een antwoord op de vraag.De vraag is dus: wanneer is dat het geval?
Daar is geen absoluut antwoord op. Bij een 20 jaar oude encyclopedie is dat naar mijn mening wel het geval.
Het zal de verzekering een zalige zorg zijn of jij wel of niet precies het zelfde artikel terug koopt.Wat ook uitmaakt: zou u ze terugkopen?
Er komt dus gewoon een schade expert van de verzekering. Die is niet speciaal benoemd, maar heeft dat in zijn takenpakket zitten.Daar komt een deskundige voor, die door de verzekeraar wordt benoemd.
Wat een onzin. Woorden schieten hierbij te kort.dat verhoogt de waarde en is automatisch meeverzekerd zolang de verzekerde som dat toelaat.
Kan en mag jij bepalen of dit probleem wel of niet op te lossen is???? Ik dacht het niet.Ik ben niet duidelijk genoeg geweest. Uw probleem valt niet op te lossen.
Dit is een opmerking die werkelijk alles slaat.(met een extreem voorbeeld: zodra u koffie gezet hebt is de waarde van uw inboedel gezakt, omdat u minder koffie in huis hebt).
Zowel bij de vorige quote als bij deze lijkt het er veel op alsof je onder het genot van een kop koffie, je eigen polis even vlugtig hebt doorgelezen en daarna hebt geprobeerd in je eigen woorden de inhoud weer te geven.half Nederland heeft nog onuitgepakte verhuisdozen van een vorige verhuizing op zolder staan. Die goederen worden dus niet naar nieuwwaarde vergoed, maar naar vervangingswaarde: