@home
Geplaatst: 05 sep 2005 18:40
In oktober 2004 ben ik overgstapt van breedband naar family.
Sindsdien had ik niets dan problemen met de verbinding.
Gemiddeld was ik 75% offline.
Ik heb diverse keren met de HELPdesk gebeld, af en toe kwam er een monteur,
die of het probleem niet kon verhelpen of niet kon constateren.
Na een aantal maanden was ik het zat een hield abbonements geld achter.
Toen waren ze opeens heeeeeeel snel.
Ik had zo een in gebreke stelling in huis met de dreiging dat ze een
gerechtsdeurwaarder in de arm zouden nemen.
Ik dacht, wat zij kunnen, kan ik beter.
Ik stuur dus ook een in gebreke stelling.
Hierin geef ik ook aan dat ik mijn contract wil ontbinden, omdat ik officiel
door de wissel nog tot oktober 2005 aan deze **** vastzit.
1e verstuurd, een brief dat het contract niet opgezegd kan worden omdat ik
van abbonement ben gewisseld.
2e verstuurd, na een aantal dagen komt een monteur kijken. Probleem niet
verholpen.
3e verstuurd, hierin geef ik ze nog 5 dagen de tijd anders laat ik het
contract nietig verklaren.
Enkele dagen later wederom een monteur die het probleem niet kan oplossen.
Een week later stuur ik een contract vernietiging en een vordering over de
betaalde abonnements gelden.
Ik geef aan dat zij zich niet aan het contract houden, in het contract staat
dat zij mij internet via de kabel leveren.
Dit doen zij dus niet naar behoren, hoezo zou ik mij dan wel aan het
contract moeten houden.
Een tijdje later krijg ik een telefoontje van @home.
Zij ontbinden mijn contract per het begin van dit jaar, het betaalde
aboonement geld zal zsm aan mij overgemaakt worden.
Het is nu 4 maanden later, ik heb mijn geld nog steeds niet.
Vandaag is er wederom een vordering uitgegaan over 209 euro met een
ultimatum van 10 dagen.
Ik heb al een incassobureau aangesproken en rechtsbijstand gaat hierin mee.
Ik vind @ home een bedrijf wat alleen maar met regeltjes kan gooien, maar
als de klant problemen heeft kunnen ze niet met oplossingen komen.
Beloftes komen ze ook niet na.
Het verhaal hierboven is een flink stuk ingekort.
Het heeft 4 maanden gelopen en er is veel meer tkest via de fax en telefoon
gegaan dan hierboven beschreven.
Zijt gewaarschuwd voor de praktijken van @home.
Dit verhaal is ook bij boycot.nu, radar, kassa en de consumentenbond in
behandeling.
Sindsdien had ik niets dan problemen met de verbinding.
Gemiddeld was ik 75% offline.
Ik heb diverse keren met de HELPdesk gebeld, af en toe kwam er een monteur,
die of het probleem niet kon verhelpen of niet kon constateren.
Na een aantal maanden was ik het zat een hield abbonements geld achter.
Toen waren ze opeens heeeeeeel snel.
Ik had zo een in gebreke stelling in huis met de dreiging dat ze een
gerechtsdeurwaarder in de arm zouden nemen.
Ik dacht, wat zij kunnen, kan ik beter.
Ik stuur dus ook een in gebreke stelling.
Hierin geef ik ook aan dat ik mijn contract wil ontbinden, omdat ik officiel
door de wissel nog tot oktober 2005 aan deze **** vastzit.
1e verstuurd, een brief dat het contract niet opgezegd kan worden omdat ik
van abbonement ben gewisseld.
2e verstuurd, na een aantal dagen komt een monteur kijken. Probleem niet
verholpen.
3e verstuurd, hierin geef ik ze nog 5 dagen de tijd anders laat ik het
contract nietig verklaren.
Enkele dagen later wederom een monteur die het probleem niet kan oplossen.
Een week later stuur ik een contract vernietiging en een vordering over de
betaalde abonnements gelden.
Ik geef aan dat zij zich niet aan het contract houden, in het contract staat
dat zij mij internet via de kabel leveren.
Dit doen zij dus niet naar behoren, hoezo zou ik mij dan wel aan het
contract moeten houden.
Een tijdje later krijg ik een telefoontje van @home.
Zij ontbinden mijn contract per het begin van dit jaar, het betaalde
aboonement geld zal zsm aan mij overgemaakt worden.
Het is nu 4 maanden later, ik heb mijn geld nog steeds niet.
Vandaag is er wederom een vordering uitgegaan over 209 euro met een
ultimatum van 10 dagen.
Ik heb al een incassobureau aangesproken en rechtsbijstand gaat hierin mee.
Ik vind @ home een bedrijf wat alleen maar met regeltjes kan gooien, maar
als de klant problemen heeft kunnen ze niet met oplossingen komen.
Beloftes komen ze ook niet na.
Het verhaal hierboven is een flink stuk ingekort.
Het heeft 4 maanden gelopen en er is veel meer tkest via de fax en telefoon
gegaan dan hierboven beschreven.
Zijt gewaarschuwd voor de praktijken van @home.
Dit verhaal is ook bij boycot.nu, radar, kassa en de consumentenbond in
behandeling.