Pagina 1 van 1

t-mobile contract gestopt maar moet wel door betalen

Geplaatst: 07 sep 2005 09:18
door nltop20
hallo wie kan me helpen.
wij hebben t-mobile gehadt.
en die hebben wij tijdig afgezegt voor contract te stoppen.
wij hebben de bevesteging binnen op 18 april 2005 dat we per 12 juli 2005 geen contract meer zouden hebben van t- mobile.
getekend door directeur t-mobile klantenservice joop evers.
wij hebben de telefoon ook niet meer aan gezet tot dat we weer een rekening van ze kregen van augustus.
ik zet de telefoon weer aan en inderdaad waren we nog niet afgesloten.
ik hebt gebeld via een andere telefoon natuurlijk hoe dat zat.
ik kreeg gelijk een exuus en ze zouden zo snel mogelijk afsluiten en nog 1 rekening sturen omdat het bedrag waar voor gebeld was buiten de pakket was nog wel van de maand juli.
wat schep mij verbaasing krijg ik een incasso van 53 euro van september binnen nog gekker september is net begonnen.
ik weer bellen inmiddels een telefoon kosten gemaakt van 30 euro voor dat ik ze te pakken hebt.
krijg ik te horen dat t-mobile te laat was met afsluiten dus moest ik de incasso maar betalen.
ik zei tegen die mensen dus als ik hem in overleg met jullie de contract stopt en julie sturen nog een jaar rekeningen moet ik die dan gaan betalen zegt ze dood leuk ja staat in de voor waarden.
welke voorwaarden die heb ik toch niet meer want de contract is gestopt per 12 juli.
wie kan me helpen ik ben ten einde raad.

Re: t-mobile contract gestopt maar moet wel door betalen

Geplaatst: 07 sep 2005 21:08
door LeeGer
Bevestiging heb je binnen dus kunnen ze je weinig maken lijkt me. Gewoon niet betalen. Desnoods even naar een rechtswinkel/ rechtsbijstand.

Re: t-mobile contract gestopt maar moet wel door betalen

Geplaatst: 21 sep 2005 13:29
door queenfan
De bevestegig goed bewaren en niet betalen. Jij hebt je aan de voorwaarden voldaan en je hebt een bevestiging gekregen dat je op een bepaalde datum geen conctract meer hebt bij hun.

Laten zij het maar oplossen zij hebben het veroorzaakt.

Re: t-mobile contract gestopt maar moet wel door betalen

Geplaatst: 12 dec 2005 14:29
door pantertjepuntjes
Ik ken het verschijnsel, ik had mijn abbo opgezegd en heb keurig een bevestiging thuis gekregen dat dit per half juni stopt. Nu zitten we in December en ik krijg keurig netjes elke maand een rekening gestuurd (debet-nota) en een herinnering maar na de herinnering ook gelijk de volgende dag een credit-nota, dit wordt dus weer teruggeboekt in het systeem. 1 ding NIET BETALEN het probeem is ze hebben een heel leuk SAP systeem alleen daar zitten wat gaten in. De programma's van factureringen en abbo's communiceren niet goed met elkaar. Heel simpel gezegd, ze stoppen er wat in en het lekt ergens door maar niet in het goede kanaaltje. Ik stuur ze elke maand een email om te vragen of ik alsjeblieft weer een debeter en credit nota krijg, kost hun geld en anders krijg ik misschien afkickverschijnselen zou ik niet willen toch. Ik kan er nu om lachen. Jij hebt het bewijs van opzegging, je hebt neem ik aan alles verder betaald, stuur ze een aangetekende brief en dat is het niet meer doen. Vooral je telefoon NIET gebruiken anders hangen ze je daar aan op, de mijne deed het ook nog. Ik zie er nu de lol van in. :D