Vekeerd bedrag afgeschreven door Ticketservice
Geplaatst: 09 sep 2005 13:13
Onlangs hebben wij geprobeerd kaartjes voor een concert te bestellen via ticketservice. Het ging om 8 kaartjes. Op de internetsite van ticketservice heb je de mogelijkheid te betalen met creditcard. Helaas werkt dit voor geen meter. Resultaat drie foutmeldingen, concert uitverkocht en wij dus geen kaartjes. Balen maar ja, helaas pindakaas!
Deze week schrokken wij dan nogal toen er 900 (!) euro van onze rekening bleek afgeschreven. Wat blijkt, drie keer 8 kaartjes via ticketservice afgeschreven!!! Via onze account kunnen we alle kaartjes ooit besteld via ticketservice opvragen maar deze staan er niet bij en we hebben ze uiteraard ook nooit ontvangen. Bovendien mag je niet eens meer dan 8 kaartjes bestellen met 1 creditcard of op 1 adres. Hoe kunnen ze dan toch het geld voor 24 kaartjes afschrijven.
Maar je zou denken stomme fout maar dat geld krijg je meteen weer terug maar nee, op emails reageren ze niet en telefonisch willen ze de klacht niet behandelen want dat moet via email!!!
Iemand tips of eenzelfde soort ervaring met deze *piep*organisatie?
Deze week schrokken wij dan nogal toen er 900 (!) euro van onze rekening bleek afgeschreven. Wat blijkt, drie keer 8 kaartjes via ticketservice afgeschreven!!! Via onze account kunnen we alle kaartjes ooit besteld via ticketservice opvragen maar deze staan er niet bij en we hebben ze uiteraard ook nooit ontvangen. Bovendien mag je niet eens meer dan 8 kaartjes bestellen met 1 creditcard of op 1 adres. Hoe kunnen ze dan toch het geld voor 24 kaartjes afschrijven.
Maar je zou denken stomme fout maar dat geld krijg je meteen weer terug maar nee, op emails reageren ze niet en telefonisch willen ze de klacht niet behandelen want dat moet via email!!!
Iemand tips of eenzelfde soort ervaring met deze *piep*organisatie?