![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
1 uur later kwam ik erachter. Meteen gebeld. De kassiere wist nog wie ik was en dat ik inderdaad geen geld gekregen had. En ze bood mij haar excuses aan.... Alleen kon ik het geld niet meteen ophalen omdat de kas opgemaakt moest worden. Dit werd 1x per week op zaterdag gedaan. Daarna zou ik gebeld worden om een afspraak te maken om het geld op te halen.
Ik werd niet gebeld op de afgeproken dag. Daarom zelf weer naar de winkel gelopen en naar de bedrijfsleider/eigenaar gevraagd. Zijn assistent vertelde me het volgende verhaal:
Ja we weten wie u bent en uw verhaal klopt helemaal alleen is er een probleem en kunnen wij u uw geld, ondanks eerdere beloftes, niet geven...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
De reden hiervoor is dat deze kassiere al een paar keer zulke fouten gemaakt heeft en al vaker een zeer groot kastekort heeft gehad. Wij vermoeden dat er diefstal in het spel is. (Let op de locatie waar mij dit verteld werd, is bij de kassa's. De collega's en andere klanten konden zo de beschuldiging horen!) Ik hoop op uw begrip, zo ging hij verder, en excuses voor het ongemak. Spaart u maar gauw de zegels voor het boodschappenpakket dan zal ik met plezier er eentje aan u overhandigen.... Daar sta je dan met je mond vol tanden en 2 kleine kindjes aan je handen...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik heb met de politie gesproken. Die geven aan dat ik aangifte wegens diefstal moet doen. Maar omdat ik de C1000 toch een laatste kans wilde geven heb ik vandaag De C1000 filiaal-eigenaar gesproken: Hij gaf mij de schuld (en ik had ondanks de hectiek het moeten controleren) en ook zijn assistent die bovenstaand verhaal vertelde. Maar om een aangifte tegen te gaan bood hij € 10 aan als compensatie....
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Wie heeft hier meer ervaring mee? Wat zijn mijn rechten? Moet ik die € 10 accepteren of ze via een aangifte dwingen mij mijn € 20 terug te betalen?
1mamavan2