LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vurig
vurig
Ze zeggen wel eens je wordt verneukt waar je bijstaat,en zo
voel ik me ook. Ik heb het volgende besloten alles wat van of namens dexia bij mij aan de deur komt schiet ik van het erf af en dan zien we wel wat er verder gebeurt, de papieren rommel van dexia leg ik lekker onder in de la, dat doen veel ambtenaren ja ook.En voor Andre de croos, die mooi kan dichten,heb ik ook een leuk versje. VURIG omsluit je hem met je lippen, je trekt eraan je ZUIGT alles naar binnen AH HEERLIJK ....................... zo'n sigaret
Iedereen de groetjes op dit forum en voor de meisjes een dikke kus.
voel ik me ook. Ik heb het volgende besloten alles wat van of namens dexia bij mij aan de deur komt schiet ik van het erf af en dan zien we wel wat er verder gebeurt, de papieren rommel van dexia leg ik lekker onder in de la, dat doen veel ambtenaren ja ook.En voor Andre de croos, die mooi kan dichten,heb ik ook een leuk versje. VURIG omsluit je hem met je lippen, je trekt eraan je ZUIGT alles naar binnen AH HEERLIJK ....................... zo'n sigaret
Iedereen de groetjes op dit forum en voor de meisjes een dikke kus.
Re: vurig
Daar doe je dus zelf aan mee hè Harry door te reageren op dit bericht waardoor het weer bovenaan komt.
(Ja ikzelf nu dus ook, sorry...)
Helaas zijn er dames en heren die het chatten niet kunnen laten, en niet weten waar ze de gewone chatbox kunnen vinden op internet...
Of de Dexia medewerkers hopen op die manier dat bedreigende topics naar de achtergrond verdwijnen...
(Ja ikzelf nu dus ook, sorry...)
Helaas zijn er dames en heren die het chatten niet kunnen laten, en niet weten waar ze de gewone chatbox kunnen vinden op internet...
Of de Dexia medewerkers hopen op die manier dat bedreigende topics naar de achtergrond verdwijnen...
Daar heb je misschien wel gelijk in Agnes ik heb toch al het gevoel dat er veel mensen op het forum zitten met nepnamen meerdere emailadressen enz, zodat het straks steeds moeilijker wordt om uit te zoeken wat waar is.Maar mijn standpunt blijft, hakken in het zand en niet betalen .
A de Croos
Vanwaar deze remmende opmerking, zijn uw ervaringen met uw ARAG rechtsbijstandverzekering intussen dusdanig dat deze een dergelijke opmerkingen rechtvaardigen, of heeft u inmiddels vervelende ervaringen met incassobureaus of iets dergelijks. Want enige tijd geleden was u nog erg strijdbaar met het verkondigen dat men niet moest betalen.
Groet
Jos
Vanwaar deze remmende opmerking, zijn uw ervaringen met uw ARAG rechtsbijstandverzekering intussen dusdanig dat deze een dergelijke opmerkingen rechtvaardigen, of heeft u inmiddels vervelende ervaringen met incassobureaus of iets dergelijks. Want enige tijd geleden was u nog erg strijdbaar met het verkondigen dat men niet moest betalen.
Groet
Jos
jos1,teneerste ik bevindt mij in een goede positie;tentweede de beslissing die gedupeerde nemen daar moeten ze volledig achter blijven staan.Dus als men er voor kiest voor niet te betalen dan moeten zij dat zeker doen(strijd voor je zelf)tendrede laat de nieuwkomers ook
eens aan het woord,daar kan iedereen van leren;andere invalshoek.vrgr.andre de croos
eens aan het woord,daar kan iedereen van leren;andere invalshoek.vrgr.andre de croos
Zal dan toch Dexia de lokeend geweest zijn en legio-lease de hond die ons de eendenkooi heeft ingejaagd. Nu maar afwachten wie ons afmaakt aan het einde van de kooi.Misschien begin ik toch maar een eendenboerderij Andre anders heeft je fanclub straks niks te eten, en je weet in een goede eend moet lood inzitten eet dus niet te veel want lood is giftig. Stuur in ieder geval veel eenden naar Dexia.
Beste mensen ik ga even tijdelijk dit forum verlaten, ik krijg er vierkante ogen van en het werkt zeer veslavend. Desalniettemin, phoe phoe wat een woord, betalen we uiteraard niet en wachten we rustig af, ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoet en mocht iemand gedwongen worden te betalen meld je dan, zodat we een ploegje kunnen vormen om dit te voorkomen. Diverse mensen hebben al toegezegd om mee te doen, als het zover is dan kun je elkaar mailen. Andre succes met je eendenclub en ondanks dat we elkaar niet kennen mag ik je toch wel, ik hou wel van mensen met pit en humor. Alle meisjes-zussen-Paula's-Pieten en lenen gegroet en blijf bij je standpunt, gegroet Harry