misplaatste handeling van wanadoo
Geplaatst: 12 sep 2005 16:50
In mei dit jaar heb ik het breedband abonnement genomen van wanadoo. Op een gegeven moment kreeg ik een mail, waarin wanadoo mij attendeerde op de mogelijkheid voor het nemen van anti-virus en spam. Daar ik mijn eigen programma's heb van Norton, heb ik deze mail weggeklikt. Tot mijn verbazing bleek achteraf dat er van mijn rekening een bedrag van €5.85 werd afgetrokken. Hierop heb ik een e-mail gestuurd naar wanadoo met het verzoek mij uit te leggen, waar dat bedrag op sloeg. Hierop is nooit een antwoord gekomen, na een paar maanden en enge bedragen betaald hebbende, heb ik een brief verstuurd, met het verzoek mij nogmaals te vertellen waardat bedrag op sloeg en het betaalde bedrag per omgaande terug te storten op mijn rekening, daar ik nimmer een overeenkomst ben aangegaan en laat staan een machtiging heb afgegevn. Ook op dit schrijven is nimmer gereageerd. Tot ik besloot om het dan maar telefonisch te proberen, wat mij inderdaad na 45 minuten aan de lijn te hebben gehangenook lukte en een vriendelijke heer mijn grieven omtrend de gang van zaken ook heeft opgeschreven en mij terstond mededeelde het door te geven aan de klanteservice. een week na mijn gesprek met de deskmedewerker werd ik terug gebeld, door een medewerkster van Casema met de mededeling het bericht van de deskmedewerker te hebben ontvangen en het abonnement met ingang van01-01-06 te zullen stop zetten. Hierop was mijn reactie dat ik helemaal geen overeenkomst had met wanadoo omtrent het anti-virus abonnement en ook op het verzoek om het programma te downloden( waar een paar keer per e-mail ) aan mij is verstuurt niet heb voldaan, omdat ik geen gebruik diende te maken van hun dienst. Hierop reageerde zij dat het nu eenmaal de gewoonte was, dat het abonnement opgezegd kon worden per einde van het jaar 2005. Ondanks mijn argumentering dat ik geen overeenkomst had, vartelde zij mij dat ik dan maar een brief moest sturen naar de klantensevice, maar mijn ervaring was al eerder dat je dan ook geen antwoord krijgt, heb ik thans maar het besluit genomen om zonder gebruik te maken van deze dienst het abonnement tot het einde van dit jaar te betalen (NIET VAN HARTE)