Pagina 1 van 1

Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Geplaatst: 12 sep 2005 21:35
door NAK
Onlangs werd ik door een medewerker van KPN opgebeld
Hij begon met mijn naam en adres te controleren.
Nadat ik voor hem positief had geantwoord kwam hij met de vraag of ik er al eens over had nagedacht om een nieuw abonnement te nemen voor mijn ADSL Lite aansluiting.

Omdat ik al een abonnement bij KPN had kon hij dat heel makkelijk openbreken en mij een nieuwe verschaffen.
Als ik van zijn aanbod gebruik maakte kreeg ik als extra de eerste maand gratis.
Daarna hoefde ik slechts € 19,95 per maand te betalen.

Ik vertelde dat ik dat vreemd vond, want die ochtend was de telefoon rekening binnengekomen en daar stond op dat mijn huidige abonnement € 16,75 kostte.
Toen ik hem om uitleg vroeg kwam hij direct met de tegenvraag: " ik spreek toch met fam XXXXX uit A".
Nadat ik hem er op wees dat hij al mijn gegevens aan het begin van het gesprek had gecontroleerd gooide betrokkene zonder verder nog iets te zeggen de haak erop.

Wees op je hoede als je een nieuw abonnement voorgeschoteld krijg.
Was ik op zijn aanbod ingegaan, dan had mij dat per jaar ruim € 90,00 meer gekost als nu.
Want voor je het weet is goedkoop toch duurkoop.

Re: Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Geplaatst: 17 sep 2005 20:05
door Tosbaga
19,95 ex btw is 16,75

Re: Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Geplaatst: 17 sep 2005 21:05
door NAK
Nee, de huidige € 16,75 is inclusief btw.

Re: Vernieuwen abonnement KPN ADSL Lite

Geplaatst: 20 sep 2005 11:13
door nellekewannet
Ik denk dat het logisch is dat je abonnement dan duurder wordt, je zal heus niet door hun worden gebeld omdat hun jou geld willen besparen. Je zal dan wel je abonnement hebben opgewaardeerd tot een beter abonnement, met meer download capaciteit misschien? Ik werd ook gebeld door mijn telefoonaanbieder of ik mijn abonnement wilde overzetten. Had ik wel meer belminuten, maar dat kostte dus 7,50 meer per maand. Het is heel jammer dat KPN of andere instanties je niet gewoon zouden bellen om geld te besparen als je al heel lang klant bent en iedere keer netjes op tijd hebt betaald. Maar helaas, trouwe klant of niet, alles draait om geld verdienen. Groetjes