voortijdige opzegging door TIscali
Geplaatst: 14 sep 2005 13:14
Hoi allemaal,
Ik ben onlangs 2 maanden voortijdig zonder kennisgeving afgesloten van mijn adsl door Tiscali. Het klopt dat ik zou worden afgesloten per 26 oktober maar dit is uiteindelijk 30 augustus geworden. De medewerker van Tiscali vertelde mij bij opzegging in juni dit jaar dat eea einde contractsdatum zou worden gerealiseerd. Ik vroeg hem om de datum en hij zei : 26 oktober meneer!.
Nu ben ik verplicht om in iedergeval totdat ik een nwe adsl verbinding heb heen en weer te reizen naar mijn kantoor in den haag( woon in Hoofddorp) omdat ik niet kan thuiswerken. Oftwel ik word nu op kosten gejaags terwijl ik hier niet op had gerekend.
Kan iemand mij helpen hoe dit aan te pakken bij Tiscali want ik vind dit toaal geen stijl!
Ik heb reeds een brief gestuurd met een reactie en een vraag om oplossing echter deze is niet gehonoreerd. Argument van Tiscali was dat omdat ik vorig jaar een abo wijziging heb doorgevoerd( upgrade in het abonnement) dit als nwe einddatum vh contract zou gelden. Hier heb ik echter nooit een bericht over gekregen, voor getekend of is mij verteld ten tijde van de opzegging.
Ik eis genoegdoening en vraag jullie daarom om hulp( en een bijdrage in de benzinekosten , hehe)
Gegroet,
Mr. Cage
Ik ben onlangs 2 maanden voortijdig zonder kennisgeving afgesloten van mijn adsl door Tiscali. Het klopt dat ik zou worden afgesloten per 26 oktober maar dit is uiteindelijk 30 augustus geworden. De medewerker van Tiscali vertelde mij bij opzegging in juni dit jaar dat eea einde contractsdatum zou worden gerealiseerd. Ik vroeg hem om de datum en hij zei : 26 oktober meneer!.
Nu ben ik verplicht om in iedergeval totdat ik een nwe adsl verbinding heb heen en weer te reizen naar mijn kantoor in den haag( woon in Hoofddorp) omdat ik niet kan thuiswerken. Oftwel ik word nu op kosten gejaags terwijl ik hier niet op had gerekend.
Kan iemand mij helpen hoe dit aan te pakken bij Tiscali want ik vind dit toaal geen stijl!
Ik heb reeds een brief gestuurd met een reactie en een vraag om oplossing echter deze is niet gehonoreerd. Argument van Tiscali was dat omdat ik vorig jaar een abo wijziging heb doorgevoerd( upgrade in het abonnement) dit als nwe einddatum vh contract zou gelden. Hier heb ik echter nooit een bericht over gekregen, voor getekend of is mij verteld ten tijde van de opzegging.
Ik eis genoegdoening en vraag jullie daarom om hulp( en een bijdrage in de benzinekosten , hehe)
Gegroet,
Mr. Cage