PDA Qtek 2020 is stuk probleem met garantie
Geplaatst: 14 sep 2005 15:46
Ik heb een Qtek 2020 heb hem nu bijna een jaar en er zitten 24 mnd garantie op.
dit was voor mij dure aanschaf met abonnement ca 700 Euro!!!
Hierbij heb ik ook een tomtom navigator,
een autolader etc. aangeschaft.
Hij heeft het altijd perfect gedaan en ik was erg tevreden met het apparaat.
echter vorige week toen ik hem van de acculader afhaalde, vielen er een paar kleine deeltjes uit.
Nu kan hem dus nergens meer op aansluiten.
Ik ben meteen de volgende dag naar mijn verkoper toe gegaan om er naar te laten kijken.
daar hebben ze hem naar de reparateur opgestuurd om het daar verder uit te laten zoeken.
Deze kwam tot de conclusie dat er binnenin een printplaatje is afgebroken door ondeskundig gebruik.
De kosten voor reparatie komen nu voor mijn eigen rekening, deze bedragen 560 Euro wat dus inhoud dat ik hem net zo goed weg kan gooien.
in de garantie bepalingen staat dat ´breuk en onachtsame behandeling´ niet onder de garantie valt.
Door mij is er echter altijd met uiterste zorg en voorzichtigheid met het apparaat omgegaan en er kan dus ook door mijn toedoen nooit schade aan het apparaat zijn ontstaan.
Door hen is dit niet te bewijzen en door mij ook niet,
zij houden zich echter bij hun standpunt en er is door mij nu weinig meer aan te doen.
Ik ben het absuluut niet met ze eens en ben van mening dat het een produktiefout betreft.
ik vraag me dus nu af welke stappen ik nu zou kunnen ondernemen.
groet Marijn
dit was voor mij dure aanschaf met abonnement ca 700 Euro!!!
Hierbij heb ik ook een tomtom navigator,
een autolader etc. aangeschaft.
Hij heeft het altijd perfect gedaan en ik was erg tevreden met het apparaat.
echter vorige week toen ik hem van de acculader afhaalde, vielen er een paar kleine deeltjes uit.
Nu kan hem dus nergens meer op aansluiten.
Ik ben meteen de volgende dag naar mijn verkoper toe gegaan om er naar te laten kijken.
daar hebben ze hem naar de reparateur opgestuurd om het daar verder uit te laten zoeken.
Deze kwam tot de conclusie dat er binnenin een printplaatje is afgebroken door ondeskundig gebruik.
De kosten voor reparatie komen nu voor mijn eigen rekening, deze bedragen 560 Euro wat dus inhoud dat ik hem net zo goed weg kan gooien.
in de garantie bepalingen staat dat ´breuk en onachtsame behandeling´ niet onder de garantie valt.
Door mij is er echter altijd met uiterste zorg en voorzichtigheid met het apparaat omgegaan en er kan dus ook door mijn toedoen nooit schade aan het apparaat zijn ontstaan.
Door hen is dit niet te bewijzen en door mij ook niet,
zij houden zich echter bij hun standpunt en er is door mij nu weinig meer aan te doen.
Ik ben het absuluut niet met ze eens en ben van mening dat het een produktiefout betreft.
ik vraag me dus nu af welke stappen ik nu zou kunnen ondernemen.
groet Marijn