de zoveelste problemen met medion
Geplaatst: 14 sep 2005 23:12
Hoi,
Zo te zien ben ik niet de enige die heel veel last heb van medion. De problemen begon voor mij in feb. dit jaar. Door mijn schuld heb ik per ongeluk thee over de toetsen bord gemorst. Ik heb gebeld met medion en mijn laptop werd inderdaad snel opgehaald. Nadat ik mijn prijsopgave heb ondertekend en terug gestuurd begon de problemen. Na 3 dagen na verzenden van mijn prijsopgave heb ik gebeld hoe het er voor stond. Daar bleek dat mijn opgave nog niet binnen was. Na 1.5 week was eindelijk mijn prijs opgave binnen. Maar duurde weer voordat mijn laptop echt gemaakt was. Door deze reparatie was ik mijn laptop ong 5 weken kwijt. Maar nu komt het volgende. Laats was mijn laptop weer kapot. Door de scherm open en dicht te doen is mijn scharnier los komen te zitten. Dus weer medion gebeld en ja hij werd opgehaald. Na ong. 2,5 week heb ik medion gebeld en werd mij verteld dat ze op onderdelen moesten wachten en als deze binnenkwamen mijn laptop als eerste werd gemaakt. Na 3 weken nogmaals gebeld en toen werd mij verteld dat ze na 3 weken een prijsopgave gestuurd hebben. Op deze prijsopgave stond hoe deze schade is ontstaan. Daar stond val schade. Nou weet ik voor 300% zeker dat ik niet met een laptop van 1200 euro ga gooien oid. Dat konden ze begrijpen, maar gelijk er achteraan dat ik misschien eerst de ene kant als eerste neerzetten dat dat ook mogelijk de oorzaak is. Oftewel ze hebben met geluk de garantie ontlopen. Het enige voordeel wat ik bij deze reparatie had was dat ik na lang aandringen mijn laptop binnen 3 dagen terug had en dat ik 4 weken zonder laptop heb gezeten. Ik weet nu wel beter. Mijn volgende laptop die ik zal kopen zal niet meer van of via medion zijn. Daar weet ik dat als er wat is dat ik mijn laptop minimaal 4 weken kwijt ben terwijl je als je een pc of laptop in een gespecialiseerd winkel dan max. 1 week kwijt bent. En dan bespaar ik ook geld met bellen, want dat heeft ook veel geld gekost als ik dat bij de reparatie optel. Ben bang dat ze lekker zo door blijven gaan met deze praktijken aangezien er niks aan gedaan wordt.
gr Giel
Zo te zien ben ik niet de enige die heel veel last heb van medion. De problemen begon voor mij in feb. dit jaar. Door mijn schuld heb ik per ongeluk thee over de toetsen bord gemorst. Ik heb gebeld met medion en mijn laptop werd inderdaad snel opgehaald. Nadat ik mijn prijsopgave heb ondertekend en terug gestuurd begon de problemen. Na 3 dagen na verzenden van mijn prijsopgave heb ik gebeld hoe het er voor stond. Daar bleek dat mijn opgave nog niet binnen was. Na 1.5 week was eindelijk mijn prijs opgave binnen. Maar duurde weer voordat mijn laptop echt gemaakt was. Door deze reparatie was ik mijn laptop ong 5 weken kwijt. Maar nu komt het volgende. Laats was mijn laptop weer kapot. Door de scherm open en dicht te doen is mijn scharnier los komen te zitten. Dus weer medion gebeld en ja hij werd opgehaald. Na ong. 2,5 week heb ik medion gebeld en werd mij verteld dat ze op onderdelen moesten wachten en als deze binnenkwamen mijn laptop als eerste werd gemaakt. Na 3 weken nogmaals gebeld en toen werd mij verteld dat ze na 3 weken een prijsopgave gestuurd hebben. Op deze prijsopgave stond hoe deze schade is ontstaan. Daar stond val schade. Nou weet ik voor 300% zeker dat ik niet met een laptop van 1200 euro ga gooien oid. Dat konden ze begrijpen, maar gelijk er achteraan dat ik misschien eerst de ene kant als eerste neerzetten dat dat ook mogelijk de oorzaak is. Oftewel ze hebben met geluk de garantie ontlopen. Het enige voordeel wat ik bij deze reparatie had was dat ik na lang aandringen mijn laptop binnen 3 dagen terug had en dat ik 4 weken zonder laptop heb gezeten. Ik weet nu wel beter. Mijn volgende laptop die ik zal kopen zal niet meer van of via medion zijn. Daar weet ik dat als er wat is dat ik mijn laptop minimaal 4 weken kwijt ben terwijl je als je een pc of laptop in een gespecialiseerd winkel dan max. 1 week kwijt bent. En dan bespaar ik ook geld met bellen, want dat heeft ook veel geld gekost als ik dat bij de reparatie optel. Ben bang dat ze lekker zo door blijven gaan met deze praktijken aangezien er niks aan gedaan wordt.
gr Giel