LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Is er echt geen mogelijkheid om van Scarlet af te komen? De hele voorbeeldbrief (1) was voor mij van toepassing. Die is verstuurd maar vandaag kwam het volgende probleem in de brievenbus.
Omdat Scarlet te laat was met aansluiten van Scarlet One moest ik maar een surfpakket kopen. Dat heb ik gedaan en die zou door hun automatisch worden opgezegd (omdat mijn aanvraag voor Scarlet One in behandeling was, normaal moet je zelf opzeggen) zodra adsl was aangesloten. Vandaag krijg ik ineens een rekening met surfpakket EN Scarlet One. Sorry jongens maar ik kan maar op 1 manier internetten en dat is met adsl.
Ik heb het echt zo met ze gehad Ik wil er echt vanaf
Omdat Scarlet te laat was met aansluiten van Scarlet One moest ik maar een surfpakket kopen. Dat heb ik gedaan en die zou door hun automatisch worden opgezegd (omdat mijn aanvraag voor Scarlet One in behandeling was, normaal moet je zelf opzeggen) zodra adsl was aangesloten. Vandaag krijg ik ineens een rekening met surfpakket EN Scarlet One. Sorry jongens maar ik kan maar op 1 manier internetten en dat is met adsl.
Ik heb het echt zo met ze gehad Ik wil er echt vanaf
Laatst gewijzigd door Tinusje op 16 sep 2005 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Ik heb net gebeld met KPN en Scarlet kan mijn abonnement helemaal niet opzeggen daar. Dus die rekening van KPN gaat hier oneindig in de bus vallen, tenzij ik zelf opzeg, maar dan heb ik volgens KPN geen telefoon meer
Wat denken jullie?
Ik zit alweer een tijd met Scarlet aan de telefoon, althans met hun muziekbandje en hoeveel wachten er voor me zijn wordt niet meer gezegd
Wat denken jullie?
Ik zit alweer een tijd met Scarlet aan de telefoon, althans met hun muziekbandje en hoeveel wachten er voor me zijn wordt niet meer gezegd
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Heb iemand te pakken
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
In eerste instantie ontkende ze dat zij mijn surfpakket zouden stopzetten en na "vriendelijk" gebrul van mij zag ze toch ineens in haar schermpje dat zij dat voor me zouden doen
Met KPN zijn ze nog steeds bezig om af te melden, duurt wel lang vanaf februari. Ik vertrouw het allemaal niet meer.
En ja mevrouw als u wilt opzeggen moet u een brief schrijven. Ik zeg ja, dat heb ik al diverse malen gedaan zonder enige response. Ze hebben er echt helemaal niets op te zeggen en zoeken steeds weer een uitweg.
Ik heb een gratis nummer 0800-2353637 van ze. Maar ze durven maarzo te zeggen, u moet even naar dit nummer bellen als u weer weg valt met uw telefoonvebinding 040-2961241 Dus ik doe dat, kom ik ineens op een betaalde lijn en op precies dezelfde "helpdesk", dus maar snel opgehangen
Kan er geen voorbeeldbrief gemaakt worden hoe je het beste kunt opzeggen zonder er nog een jaar aan vast te zitten?
Met KPN zijn ze nog steeds bezig om af te melden, duurt wel lang vanaf februari. Ik vertrouw het allemaal niet meer.
En ja mevrouw als u wilt opzeggen moet u een brief schrijven. Ik zeg ja, dat heb ik al diverse malen gedaan zonder enige response. Ze hebben er echt helemaal niets op te zeggen en zoeken steeds weer een uitweg.
Ik heb een gratis nummer 0800-2353637 van ze. Maar ze durven maarzo te zeggen, u moet even naar dit nummer bellen als u weer weg valt met uw telefoonvebinding 040-2961241 Dus ik doe dat, kom ik ineens op een betaalde lijn en op precies dezelfde "helpdesk", dus maar snel opgehangen
Kan er geen voorbeeldbrief gemaakt worden hoe je het beste kunt opzeggen zonder er nog een jaar aan vast te zitten?
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Hebben er vanacht meer mensen last gehad dat de mobiel ineens "blokkeerde" ? Kwam een lawaai uit de woonkamer, mobiel geblokkeerd Half uurtje later deedt ie het gelukkig gewoon weer.
-
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
je kent toch wel het gezegde:
wie zijn billen brand.............moet op de blaren zitten.
Dus als je zo dom bent omje aan te sluiten bij Scarlet/Wanadoo/UPC/Essent en meer van die duistere bedrijven, moet je achteraf niet lopen klagen dat ook bij jou het mis gaat.
Typisch nederlands, we willen het liefst niks betalen mar verwachten een top-produkt.
Raar hoor.
wie zijn billen brand.............moet op de blaren zitten.
Dus als je zo dom bent omje aan te sluiten bij Scarlet/Wanadoo/UPC/Essent en meer van die duistere bedrijven, moet je achteraf niet lopen klagen dat ook bij jou het mis gaat.
Typisch nederlands, we willen het liefst niks betalen mar verwachten een top-produkt.
Raar hoor.
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Toch ff mn tekst weggehaald hier want wil jouw niveau niet aannemen.
-
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op! ik wil niet zeggen dat de genoemde bedrijven een goeie reputatie hebben (gekregen) maar om ze nou duistere bedrijven te noemen en mensen zelf de schuld er van te geven is natuurlijk een beetje loze schenenschopperij..
Geplaatst op 18 Sep 2005 11:17 door FritzTheCat
je kent toch wel het gezegde:
wie zijn billen brand.............moet op de blaren zitten.
Dus als je zo dom bent omje aan te sluiten bij Scarlet/Wanadoo/UPC/Essent en meer van die duistere bedrijven, moet je achteraf niet lopen klagen dat ook bij jou het mis gaat.
Typisch nederlands, we willen het liefst niks betalen mar verwachten een top-produkt.
Raar hoor.
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Eindeloos gecorrespondeer. Je geef ze een aardig lang termijn om het een en ander op te lossen.
En wat gebeuurd er, niets, ja toch, vele maanden later met opnieuw toezeggingen.
Die worden weer niet nagekomen.
Ik heb nu de problemen met Scarlet voorgelegd bij de gescchillencommissie.
Mijn vaste telefoon heb ik zonder problemen weer terug laten zetten naar KPN. Het duurt plm. 20 dagen voordat het werkt.
De automatische afschrijvingen op mijn bank laat ik terugboeken.
De helft daarvan stort ik op de rekening van de geschillencommissie. Zodat moeilijkheden vorkomen wordt.
Gezien de talloze klachten geuit op Radar lijkt het mij zinnig een collectief protest tegen de werkzaamheden en niet-werkzaamheden van Scarlet te laten horen.
Wie neemt het voor touw?
En wat gebeuurd er, niets, ja toch, vele maanden later met opnieuw toezeggingen.
Die worden weer niet nagekomen.
Ik heb nu de problemen met Scarlet voorgelegd bij de gescchillencommissie.
Mijn vaste telefoon heb ik zonder problemen weer terug laten zetten naar KPN. Het duurt plm. 20 dagen voordat het werkt.
De automatische afschrijvingen op mijn bank laat ik terugboeken.
De helft daarvan stort ik op de rekening van de geschillencommissie. Zodat moeilijkheden vorkomen wordt.
Gezien de talloze klachten geuit op Radar lijkt het mij zinnig een collectief protest tegen de werkzaamheden en niet-werkzaamheden van Scarlet te laten horen.
Wie neemt het voor touw?
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 28 jul 2005 19:29
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Ik wil graag reageren op het bericht van "kooren". Ik heb mijn al maanden lang lopende problemen ook bij de Stichting Geschillencommissie Telecommuncatie neergelegd. Los daarvan wil ik best meewerken om met een aantal gedupeerden gezamenlijk Scarlet aan te pakken. Ik neem niet het voortouw, maar als 2 of 3 andere personen mee willen werken, dan doe ik mee.
Graag reacties naar [email protected]
Joris
Graag reacties naar [email protected]
Joris
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 sep 2005 22:16
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Beste allemaal,
Ten eerste wil ik er even op wijzen dat mensen bij het afsluiten van een contract verschrikkelijk onvoorzichtig zijn, mijn ervaring is dat mensen niet luisteren of willen luisteren, ten tweede heeft men altijd een bedenkperiode als men een contract afsluit, men krijgt als deze periode begint de algemene voorwaarden en de bevestigingsgegevens deze bedenk termijn is 7 werkdagen. De ervaring is dat mensen niet luisteren en niet lezen. Lees altijd alle documentatie door en luister eens goed naar wat mensen van bijv een klantenservice zeggen. Hier bereik je 2 doelen mee.
1 het onnodig bezet houden van de lijnen van een klantenservice (omdat in 75% van de gevallen telefoontjes onnodig zijn.
2 het zorgt er voor dat een consument veel minder geirriteerd is.
Ik geef toe dat er fouten gemaakt worden, maar ja het is zoals het is en waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en dat geld voor iedereen. Ook voor elke lezer van dit bericht want iedereen maakt fouten en bij elk bedrijf worden fouten gemaakt.
Maar dat gezeur van de consument kan voor 90% voorkomen worden als mensen maar willen lezen en willen luisteren en niet zo (careless) met een jaarcontract omgaan.
Groetjes van een werknemer die ook wel eens een foutje maakt. Maar aan de andere kant een klant is geen klant als er niks te zeuren is...
Ten eerste wil ik er even op wijzen dat mensen bij het afsluiten van een contract verschrikkelijk onvoorzichtig zijn, mijn ervaring is dat mensen niet luisteren of willen luisteren, ten tweede heeft men altijd een bedenkperiode als men een contract afsluit, men krijgt als deze periode begint de algemene voorwaarden en de bevestigingsgegevens deze bedenk termijn is 7 werkdagen. De ervaring is dat mensen niet luisteren en niet lezen. Lees altijd alle documentatie door en luister eens goed naar wat mensen van bijv een klantenservice zeggen. Hier bereik je 2 doelen mee.
1 het onnodig bezet houden van de lijnen van een klantenservice (omdat in 75% van de gevallen telefoontjes onnodig zijn.
2 het zorgt er voor dat een consument veel minder geirriteerd is.
Ik geef toe dat er fouten gemaakt worden, maar ja het is zoals het is en waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt en dat geld voor iedereen. Ook voor elke lezer van dit bericht want iedereen maakt fouten en bij elk bedrijf worden fouten gemaakt.
Maar dat gezeur van de consument kan voor 90% voorkomen worden als mensen maar willen lezen en willen luisteren en niet zo (careless) met een jaarcontract omgaan.
Groetjes van een werknemer die ook wel eens een foutje maakt. Maar aan de andere kant een klant is geen klant als er niks te zeuren is...
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Er blijkt ook geen enkel bedrijf te zijn waar het aangaan van een abonnement een probleem is.
Per telefoon, e-mail, fax, brief of wat dan ook.
Dat soort communicatie komt altijd precies daar waar het moet zijn.
Bij communicatie betreffende een klacht of het opzeggen van een abonnement blijkt dat NOOIT te lukken.
Vreemd is dat toch....
Per telefoon, e-mail, fax, brief of wat dan ook.
Dat soort communicatie komt altijd precies daar waar het moet zijn.
Bij communicatie betreffende een klacht of het opzeggen van een abonnement blijkt dat NOOIT te lukken.
Vreemd is dat toch....
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Gewoon je overeenkomst afkopen. Heb je een jaarcontract betaal dat en zoek een echte provider.
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Natuurlijk Marjal, dat gaat heel makkelijk. Behalve als er al eenadsl signaal op de lijn zit en die moet overgezet worden. Als je bij het opzeggen bent vergeten om de lijn actief te houden, moet de lijn een aantal weken adsl vrij zijn voor er weer een signaal op mag. Regeltjes waar iedere provider zich aan moet houden. De vraag is dus of je hier snel mee geholpen bent.
Ik ben het wel met de post hierboven eens, dat mensen goed moeten lezen wat ze afsluiten, zich goed moeten laten informeren. Denk bij zo'n overschakeling dat je van de ene dag op de andere geholpen bent. Deze markt is ook beperkt door regelgeving, vooral als je van de KPN overstapt naar een andere provider. En ja, soms is het ook onwil van de provider of de helpdesk, dan loop je tegen een muur aan.
Ik hoop dat ze bij Scarlet de kritiek ter harte nemen, al merkte ik nu al dat de klantenservice een stuk makkelijker bereikbaar is. Dat scheelt al een flinke ergenis.
Ik ben het wel met de post hierboven eens, dat mensen goed moeten lezen wat ze afsluiten, zich goed moeten laten informeren. Denk bij zo'n overschakeling dat je van de ene dag op de andere geholpen bent. Deze markt is ook beperkt door regelgeving, vooral als je van de KPN overstapt naar een andere provider. En ja, soms is het ook onwil van de provider of de helpdesk, dan loop je tegen een muur aan.
Ik hoop dat ze bij Scarlet de kritiek ter harte nemen, al merkte ik nu al dat de klantenservice een stuk makkelijker bereikbaar is. Dat scheelt al een flinke ergenis.
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
bij het moment dat ik kakker Beau zag in de spot dacht ik al dit hoef ik niet.
En inderdaad het zal ook nooit bij mij thuis komen gezien de reacties op deze forum en bij Kassa.
Michel
En inderdaad het zal ook nooit bij mij thuis komen gezien de reacties op deze forum en bij Kassa.
Michel
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Aanstaande maandag wordt bij Radar aandacht aan Scarlet besteed, en ook wordt dan medegedeeld hoe je er vanaf kan komen.
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Dat er op deze manier reclame wordt gemaakt zegt meer dan genoeg over het produkt. Jammer alleen dat mensen er nog steeds in trappen en een abonnement nemen vanwege Bo of Beau, alhoewel zo mooi is hij ook niet, misschien dat homoos op hem vallenbij het moment dat ik kakker Beau zag in de spot dacht ik al dit hoef ik niet.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 27 sep 2005 22:16
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Er zijn ook altijd mensen die zogenaamd weten waar ze over praten... Alsof ik een citroen zou kopen bij zo'n achtelijke gladiool op tv... Tjonge tjonge knap hoor om een stukje tekst te kopieren. Als je iets wil zeggen zeg dan iets nuttigs.