LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PUBERAAL GEDRAG
-
PUBERAAL GEDRAG
de standaardreactie van de zelfbenoemde “RIB-CONSULENTEN” is dat als men kritiek levert ze de client beschuldigen van “puberaal gedrag”.
Ze weten meestal zelf niet precies wat ze daar mee bedoelen, maar proberen uiteraard de client te intimideren met dat soort zogenaamde psychologische “analyses”. De Zeeuwse verkoper van gebakken lucht uit de gemeente Veere (Gapinge), nu ook werkzaam in GOES, is daar ook zeer goed in !!
Scoren met dat soort ziekenhuispsychologenkretologie is een van zijn sterke punten. Niet vreemd overigens als je bedenkt dat deze "consulent", na 4 jaar zweten en afzien op de Mavo, begonnen is als hulpje op de afdeling persooneelszaken van het ziekenhuis W. te V. en daarna is weggepromoveerd (uiteraard met een zak geld).
Gelukkig had hij op zolder nog ergens een kaartenbak met slachtoffers staan en via een kennis kan je natuurlijk wel ergens een website regelen !! Voor de tekst zorgde hijzelf (is ook te zien aan het tenenkrommende groep 5 NEDERLANDS).
Ze weten meestal zelf niet precies wat ze daar mee bedoelen, maar proberen uiteraard de client te intimideren met dat soort zogenaamde psychologische “analyses”. De Zeeuwse verkoper van gebakken lucht uit de gemeente Veere (Gapinge), nu ook werkzaam in GOES, is daar ook zeer goed in !!
Scoren met dat soort ziekenhuispsychologenkretologie is een van zijn sterke punten. Niet vreemd overigens als je bedenkt dat deze "consulent", na 4 jaar zweten en afzien op de Mavo, begonnen is als hulpje op de afdeling persooneelszaken van het ziekenhuis W. te V. en daarna is weggepromoveerd (uiteraard met een zak geld).
Gelukkig had hij op zolder nog ergens een kaartenbak met slachtoffers staan en via een kennis kan je natuurlijk wel ergens een website regelen !! Voor de tekst zorgde hijzelf (is ook te zien aan het tenenkrommende groep 5 NEDERLANDS).
Re: PUBERAAL GEDRAG
Goh reïntegratie-detective...Het is volgens mij niet de eeste keer dat men tegen u zegt dat u puberaal gedrag vertoont. Meestal heeft dit iets te maken met praten over zaken zonder hier goed over te hebben nagedacht. Er zou best een kern van waarheid kunnen zitten in wat men van meerdere kanten van u denkt. Wordt het misschien eens tijd voor wat zelfreflectie? In plaats van de diverse discussies te verzieken, zou het beter zijn om eens in de spiegel te kijken in plaats van de schuld telkens bij anderen te leggen.
-
het gaat niet zozeer om "DE SCHULD", maar vooral om het op zakelijke en indringende wijze blootleggen van een aantal misstanden in deze "sector". Het is mij en mijn collega's niet te doen om een persoon aan te pakken. Hoewel dat uiteraard een mooie neveneffect zou kunnen zijn.
Het is echter helaas onvermijdelijk dat ik met mijn korte berichten een aantal RIB-eigenaren, UWV-ambtenaren en geestverwanten zoals u, irriteer.
Dat mijn bijdragen niet door de snelle netwerk-kaartenbakschuivers worden gelezen valt te betwijfelen. M.n. het feit dat mijn bijdragen ook worden verzonden naar diverse directies van CWI's zal uiteindelijk toch leiden tot een verminderde subsidiestroom. Het kabinet Harrie Potter zal bij de volgende prinsjesdag-aflevering dan ook een verdere subsidiestroomwijziging kunnen aankondigen en wellicht zelfs het volledig droogleggen van de sector.
Verder kan ik u nog wijzen op de bijval die ik heb ontvangen van vrijwel alle 2e KAMERFRACTIES. Zij zijn het in de kern eens met mijn betoog en verder verwijs ik u voor de inhoudelijke kant van de zaak naar SEO.NL
en diverse wetenschappelijke artikelen waarin de zinloosheid van arbeidsbemiddeling wordt aangetoond !! (zie o.a. ELSEVIER FEBR. 2001)
"CIRCUS WERKVERSCHAFFING"
Het is echter helaas onvermijdelijk dat ik met mijn korte berichten een aantal RIB-eigenaren, UWV-ambtenaren en geestverwanten zoals u, irriteer.
Dat mijn bijdragen niet door de snelle netwerk-kaartenbakschuivers worden gelezen valt te betwijfelen. M.n. het feit dat mijn bijdragen ook worden verzonden naar diverse directies van CWI's zal uiteindelijk toch leiden tot een verminderde subsidiestroom. Het kabinet Harrie Potter zal bij de volgende prinsjesdag-aflevering dan ook een verdere subsidiestroomwijziging kunnen aankondigen en wellicht zelfs het volledig droogleggen van de sector.
Verder kan ik u nog wijzen op de bijval die ik heb ontvangen van vrijwel alle 2e KAMERFRACTIES. Zij zijn het in de kern eens met mijn betoog en verder verwijs ik u voor de inhoudelijke kant van de zaak naar SEO.NL
en diverse wetenschappelijke artikelen waarin de zinloosheid van arbeidsbemiddeling wordt aangetoond !! (zie o.a. ELSEVIER FEBR. 2001)
"CIRCUS WERKVERSCHAFFING"
Weet je detective: ik kijk naar je reacties maar alles wat ik lees is blablablabla.
Ik heb geen enkel bezwaar tegen een discussie over de kwaliteit en zinvolheid van reintegratietrajecten maar jij klaagt alleen maar zonder iets aan de discussie bij te dragen.
Ik heb geen enkel bezwaar tegen een discussie over de kwaliteit en zinvolheid van reintegratietrajecten maar jij klaagt alleen maar zonder iets aan de discussie bij te dragen.
Weet je T2 om zinvol te discuseren op dit forum is het belangrijkWeet je detective: ik kijk naar je reacties maar alles wat ik lees is blablablabla.
om goed te kunnen lezen, maar dat kan je ook niet goed.
Het lijkt mij beter als je een goede opleiding gaat volgen in een
geheel andere richting dan reïntegratie.
Nog 1 x proberen. De ''kern'' van het betoog is mij wel duidelijk. U wilt een einde maken aan misstanden en dan desnoods de hele bubs maar opgeruimd. Tja, zo zijn er nog wel meer dingen ''op te ruimen''de bijval die ik heb ontvangen van vrijwel alle 2e KAMERFRACTIES. Zij zijn het in de kern eens met mijn betoog
Wat te denken van: iedere tuinbezitter rooit direct zn siergewassen en zaait worteltjes en aardappelen. Zo kunnen die ...boeren tenminste niets meer verdienen aan de kanslozen. Zo kun je eindeloos doorgaan, tot... je zelfs uitkomt bij de stellingen van gevaarlijke -meestal rechtse, maar kan evengoed extreem links - lieden die uitmaken wie nog wel en niet zinnige bijdragen levert aan de maatschappij. Ik wil er nog 1 verzinnen; het bijstandniveau kan net zolang omlaag tot ''luxe'' zoals deelnemen aan forums etc niet meer mogelijk is. Uitkeringen alleen nog in bonnen, waarmee je kunt kopen in staatswinkels, want anders ''verdient'' er weer zo'n kapitalist aan de verdrukten. Voor je het weet zit je bij een gereincarneerde RAF, waar ook alles uit idealisme begon...........
ok. LANGHAAR !!
T2 is uitsluitend nog bezig om suggestieve reacties te plaatsen tegen REINTEGRATIEDETECTIVE.
Een constructieve, inhoudelijke bijdrage van T2 is nog niet op dit forum gesignaleerd. Misschien kan T2 eens ingaan op de wetenschappelijke rapportages waarin de zinloosheid van RIB's wordt aangetoond.
Zie SEO.NL (STICHTING ECONOMISCH ONDERZOEK) van de universiteit van Amsterdam.
Verder het artikel CIRCUS WERKGELEGENHEID (FEBR. 2002) dat eerder door REINTEGRATIEDETECTIVE werd geciteerd uit ELSEVIER van 2002.
Dus T2 wie zeurt er nou eigenlijk ??
Het is wel erg gemakkelijk om mensen te beschuldigen van ZEUREN etc.
Ik vermoed ook niet dat T2 enig weerwoord heeft op de bovengenoemde rapportages. Verder is het nogal duidelijk, gezien de DUIZENDEN KLACHTEN die o.a. via de politieke partijen binnenkomen, dat deze RIB's niet goed functioneren (om maar een eufemisme te gebruiken).
T2 je hebt al eerder toegegeven "in je maag te zitten" met het ELSEVIER artikel. Ook toen had je ook al geen enkel weerwoord.
Je moet beseffen dat jij ook geen echte baan hebt, maar slechts een zgn. NON-FUNCTIE vervult, waar je waarschijnlijk je hypotheek mee kan aflossen.
Enige eerlijkheid (zelfrefelctie) ten aanzien van je eigen zinloosheid zou geen kwaad kunnen !!
T2 is uitsluitend nog bezig om suggestieve reacties te plaatsen tegen REINTEGRATIEDETECTIVE.
Een constructieve, inhoudelijke bijdrage van T2 is nog niet op dit forum gesignaleerd. Misschien kan T2 eens ingaan op de wetenschappelijke rapportages waarin de zinloosheid van RIB's wordt aangetoond.
Zie SEO.NL (STICHTING ECONOMISCH ONDERZOEK) van de universiteit van Amsterdam.
Verder het artikel CIRCUS WERKGELEGENHEID (FEBR. 2002) dat eerder door REINTEGRATIEDETECTIVE werd geciteerd uit ELSEVIER van 2002.
Dus T2 wie zeurt er nou eigenlijk ??
Het is wel erg gemakkelijk om mensen te beschuldigen van ZEUREN etc.
Ik vermoed ook niet dat T2 enig weerwoord heeft op de bovengenoemde rapportages. Verder is het nogal duidelijk, gezien de DUIZENDEN KLACHTEN die o.a. via de politieke partijen binnenkomen, dat deze RIB's niet goed functioneren (om maar een eufemisme te gebruiken).
T2 je hebt al eerder toegegeven "in je maag te zitten" met het ELSEVIER artikel. Ook toen had je ook al geen enkel weerwoord.
Je moet beseffen dat jij ook geen echte baan hebt, maar slechts een zgn. NON-FUNCTIE vervult, waar je waarschijnlijk je hypotheek mee kan aflossen.
Enige eerlijkheid (zelfrefelctie) ten aanzien van je eigen zinloosheid zou geen kwaad kunnen !!
Klopt. Als je even verderop leest zie je mijn reactie daarop.T2 je hebt al eerder toegegeven "in je maag te zitten" met het ELSEVIER artikel. Ook toen had je ook al geen enkel weerwoord.
Ik heb ooit het ''genoegen'' gehad om in Amerika, de zegeningen te mogen zien van de bepleite minimale aanpak. Kotsmisselijk was ik ervan en heb toen de eed gezworen om nooit meer naar Amerika te willen.wijzen erop dat in het buitenland behoorlijk wat onderzoek is gedaan naar de effecten van verschillende vormen van arbeidsmarktbeleid. Soms leidde dat tot onthutsende uitkomsten. Zo bleek het scheppen van gesubsidieerde banen in de publieke sector volstrekt nutteloos als middel om de doorstroom naar regulier werk te stimuleren. Dat ligt weliswaar anders voor mensen met een gesubsidieerde baan in de private sector (zij stromen vaker door), maar dit effect wordt tenietgedaan door de verdringing van reguliere banen. Verder blijkt uit alle buitenlandse studies dat projecten voor werkloze jongeren geen enkel effect sorteren.
Vergeet niet dat de zg controlegroep, daar niet zo heel veel af hoeft te wijken van de genen die in een ''project'' zijn opgenomen. De overeenkomst: ze worden allemaal zonder middelen, haast aan zichzelf EN de wetenschap overgeleverd dat ze eerdaags onverzekerd zijn (of allang zijn) en dus elke rotbaan moeten zien te krijgen omdat het de keus is tussen in armoede leven en werken of bedelaar worden.
DAAR willen een aantal lieden dus ook in Nederland heen. Om DAT te bereiken, hoef je alleen maar de nu nog net gemotiveerde mensen weg te jagen. Het past ook prima in het bezuinigingsbeleid! Bah
Laten we samen de kwaliteit verbeteren. Kom dus met kwaliteistverbeteringen hoe het WEL beter kan!
T2 (= KRAMPACHTIG ZICH VERDEDIGENDE CONSULENT)
Welk cijfer had je op de basisschool voor begrijpend lezen ??
Vast niet hoger dan een 4-.
Je gaat niet inhoudelijk in op de zaken. Je zeurt alleen over het feit dat mensen naar jouw mening te vaak op dit forum schrijven of probeert hen af te schilderen als zeurpiet (of woorden van gelijke strekking).
Het feit dat je inderdaad in je maag zit met een onderzoek dat onomstotelijk de zinloosheid van arbeidsbemiddeling aantoont geeft wel aan hoe "objectief" u bent.
De stelling dat dat onderzoek uitsluitend betrekking zou hebben op de VS is nogal bizar. De omstandigheden zijn volstrekt vergelijkbaar!!
Welk cijfer had je op de basisschool voor begrijpend lezen ??
Vast niet hoger dan een 4-.
Je gaat niet inhoudelijk in op de zaken. Je zeurt alleen over het feit dat mensen naar jouw mening te vaak op dit forum schrijven of probeert hen af te schilderen als zeurpiet (of woorden van gelijke strekking).
Het feit dat je inderdaad in je maag zit met een onderzoek dat onomstotelijk de zinloosheid van arbeidsbemiddeling aantoont geeft wel aan hoe "objectief" u bent.
De stelling dat dat onderzoek uitsluitend betrekking zou hebben op de VS is nogal bizar. De omstandigheden zijn volstrekt vergelijkbaar!!
omdat het de keus is tussen in armoede leven en werken of bedelaar worden. hoef je alleen maar de nu nog net gemotiveerde mensen weg te jagen. Het past ook prima in het bezuinigingsbeleid! Bah