Kpn klantenservice waardeloos
Geplaatst: 21 sep 2005 18:18
Gisteravond kwam ik er achter dat mn camera en spelletjes menu van mn samsung D500 na vier maanden niet meer werkte
Vanmorgen maar eens de kpn klantenservice gebeld, ze zeiden gaat u maar naar primafoon daar sturen ze hem wel op voor reperatie.
Ik dus naar Primafoon de verkoper weigerde het toestel in de nemen, omdat ik het toestel via VTU telecom op internet had besteld, en niet bij kpn. Maar ik ben toch klant van jullie zei ik ik heb bij jullie mn abonnement. Ze weigerde het gewoon.
Ik maar weer eens kpn bellen, de medewerker zei ze moeten het toch echt aannemen, VTU gebeld deze zeiden het zelfde. Ik maar weer naar Primafoon (of ik niets anders te doen heb) was nu een andere medewerker deze weigerde het ook. Maar ik mocht wel de klantenservice bellen, hij deed t niet. Na een tijdje kreeg ik ze eindelijk eraan. De jufrouw aan de lijn zegt ja ze moeten het toch echt aannemen wat vervelend dat u de hele tijd van t kastje naar de muur wordt gestuurd.
Ik zei zeg t maar even tegen de medewerker, toen moest ze toch nog even overleggen collega zei ook dat ze het moesten aannemen. Maar ze wilde nog even overleggen met de klantenservice en toen was ze in eens van mening veranerd, de primafoon had opeens gelijk om t toestel te weigeren.
Ik maar gegaan, de medewerker was al met andere klanten bezig, vroeg nog niets meer.
Ik samsung maar eens gebeld na ong. 15 min. kreeg ik ze er eindelijk aan. Ze zeiden dat kpn t toestel echt moest innemen het viel immers binnen de garantie. Het maakte niets uit dat ik het bij VTU telecom had besteld.
Hi maar weer eens gebeld deze medewerkster vond het erg en maakte melding ervan in de pc. Ze zei dat primafoon t toestel wel degelijk moest innemen en dat het onzin was omdat ik het via VTU had besteld, want ik was toch klant bij kpn.
Morgen maar weer eens langsgaan benieuwd hoe t afloopt....
In iedergevan nooit meer een gsm met kpn abonnement.
Vanmorgen maar eens de kpn klantenservice gebeld, ze zeiden gaat u maar naar primafoon daar sturen ze hem wel op voor reperatie.
Ik dus naar Primafoon de verkoper weigerde het toestel in de nemen, omdat ik het toestel via VTU telecom op internet had besteld, en niet bij kpn. Maar ik ben toch klant van jullie zei ik ik heb bij jullie mn abonnement. Ze weigerde het gewoon.
Ik maar weer eens kpn bellen, de medewerker zei ze moeten het toch echt aannemen, VTU gebeld deze zeiden het zelfde. Ik maar weer naar Primafoon (of ik niets anders te doen heb) was nu een andere medewerker deze weigerde het ook. Maar ik mocht wel de klantenservice bellen, hij deed t niet. Na een tijdje kreeg ik ze eindelijk eraan. De jufrouw aan de lijn zegt ja ze moeten het toch echt aannemen wat vervelend dat u de hele tijd van t kastje naar de muur wordt gestuurd.
Ik zei zeg t maar even tegen de medewerker, toen moest ze toch nog even overleggen collega zei ook dat ze het moesten aannemen. Maar ze wilde nog even overleggen met de klantenservice en toen was ze in eens van mening veranerd, de primafoon had opeens gelijk om t toestel te weigeren.
Ik maar gegaan, de medewerker was al met andere klanten bezig, vroeg nog niets meer.
Ik samsung maar eens gebeld na ong. 15 min. kreeg ik ze er eindelijk aan. Ze zeiden dat kpn t toestel echt moest innemen het viel immers binnen de garantie. Het maakte niets uit dat ik het bij VTU telecom had besteld.
Hi maar weer eens gebeld deze medewerkster vond het erg en maakte melding ervan in de pc. Ze zei dat primafoon t toestel wel degelijk moest innemen en dat het onzin was omdat ik het via VTU had besteld, want ik was toch klant bij kpn.
Morgen maar weer eens langsgaan benieuwd hoe t afloopt....
In iedergevan nooit meer een gsm met kpn abonnement.