LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog een keer dan...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Edwin

Nog een keer dan...

Ongelezen bericht door Edwin »

Beste Blok.....

1-Ik ben nog nooit respect loos met een ander forum lid omgegaan, mijn soms wat confronterende uitspraken( iq van fruitvlieg, losers etc) zijn enkel een reactie geweest op ongefundeerde beschuldigingen van andere forum lezers waaronder U...Ik word ook uitgemaakt voor alles wat mooi en lelijk is echter ben hier nooit mee begonnen..

2-De opmerking loser is geweest aan het adres van john omdat hij mij weer in beschuldigd van het feit dat ik jean zou zijn...nou dit is gewoon lariekoek en hier heb ik mijn buik dan ook van vol, eerst denken dan doen john..!! en wat dhr blok betreft als jij je hier door voelt aangesproken zegt dat meer over jouw dan over mij...

3-De opmerking over domheid gaat om het feit dat jij (blok) en de diverse collega forum schrijvers van jouw op een ongenuanceerde manier mensen beschuldigd ( waar onder mij en jean) deze beschuldigeingen komen alleen maar voort uit een haat tegen mensen die het niet met uw mening eens zijn deze haat komt weer voort uit het feit dat u zich bedrogen voelt door uw aangeschafte lease produckt, ( dat laatste kan ik trouwens begrijpen) het is gewoon niet terecht om mensnen op hun mening te veroordelen....

En nu mijn laatste punt..Waarom is jean per defenitie een oplichter en een persoon die er op uit is om beter te worden van uw ellende, dat hij mischien niet het juiste kanaal heeft gebruikt om klanten te vinden ben ikmischien wel met uw eens maar om daarom maar als een soort Verklikker dit op de site te moeten melden vind ik een beetje kinderachtig, Dit was immers al door radar zelf gedaan...En dan nog een aller laatste puntje is het werkelijk dan zo erg dat wanneer jean uw problemen zou oplossen dat hij hier voor een bedrag zou ontvangen is het dan echt zo erg, hij mag toch ook zijn geld verdienen, daar is toch niks mis mee, of dacht u soms dat die advocaat van lease verlies alles voor niks ga doen dacht u dat nou werkelijk, gaat u ook zo tegen hem tekeer, om gedraagd u zich dan als een schoorhondje, of moet ik de conclusie trekken dat een ieder die in het vervolg geld aan blok verdient dezelfde behandeling krijgt...Geloof in de oprecht heid van jean, maar wanneer hij iets voor u doet controleer het dan op waarheid en ga er niet van uit dat hij een oplichter is....maar deze lessen heb ik al in een andere topic gedoceerd........

Nou Blok, ik denk dat ik zeker u deze uitleg niet was verschuldig, dus ik ga er dan ook van uit dat u een bedrag over maakt op het rekening nummer van War Child......

Grt edwin

p.s. mijn e-mail adres ie en blijft geheim...

toet

Re: Nog een keer dan...

Ongelezen bericht door toet »

slik die drol nou eens door mens.Jean is niet eerlijk geweest door onder een andere naam te schrijven.Veel mensen schrijven dingen waar ze later spijt van hebben ,ik ook.Maar om nou nog mensen iets op te dringen terwijl ze al zo stuk zijn en dat alleen voor eigenbelang bah bah bah bah bah bah.Dat klink leuk bah bah bah en nog eens bah bah bah bah bah bah ik heb er een liedje opgemaakt bah bah bah bah Ik stop ik draaf door.Edwin laat dit achter je er zijn veel dingen meer belangrijker .groetjes

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Beste Edwin,

Om met je laatste opmerking maar te beginnen, ik zou als ik jou was ook mijn e-mail adres niet prijsgeven. Dat moet je alleen aan vrienden geven en die maak jij hier zeker niet!

Onder 1: Ook ik word af en toe uitgemaakt voor van alles en nog wat, so what. Ik vind de hetze tegen dhr Blok gewoon veel te ver gaan. Als een opmerking of reactie je niet bevalt, reageer er dan niet op.

Onder 2: Het feit dat men jouw beschuldigd van jean te zijn komt voort dat die man gewoon geen kwaad bij jou kan doen, je verdedigd hem altijd. Zakelijk gewin hoort absoluut niet thuis op een forum waar mensen finaal in de kreukels liggen.

Onder 3:Een mening hebben is een groot goed. We leven in een land van vrije meningsuiting (hoewel....) Men is dus vrij te reageren. Maar moet dit nu altijd zo rancuneus? Kan dat niet zonder persoonlijk te worden?

En het laatste punt, had misschien iets genuanceerder gebracht kunnen worden maar was wel de druppel. We zitten diep in de **** en proberen met een aantal mensen zoveel mogelijk mensen te helpen. Ik zie echt niet in wat daar fout aan is.

Ik heet Joop en geen dhr Blok, en mijn e-mail adres is ook echt.

Joop

Ps. Ook ik geloofde in het begin in de goede bedoelingen van jean, maar waarom doet hij alleen maar voorkomen dat zijn manier het mekka is. geleend geld moet je terugbetalen, nu of later maakt dan niet meer uit.

Edwin

Joop,

Het bovenstaande epistel was gericht aan blok...en niet aan jouw, hoewel jij mij wel diverse malen valselijk heb beschuldigd en voor rotte vis hebt uitgemaakt om dat je mijn e-mail adrs niet kreeg ( buitgewoon kinderactig )...

Ik verdedig jean enkel en alleen omdat ik vind dat hij het niet verdient om zo door het slijk te worden gehaald, deze jongen doet gewoon zijn best, en het is gewoon nodig om mensen soms op een harde manier wakker te moeten schudden, en heelaas moet er dan wel eens een middel worden gebruikt die niet zo netjes is...Maar tien tegen 1 dat de eerste de best hypotheek advisuer die bij u gaat langskomen met dezelfde oplossing komt als jean, en word deze persoon dan ook zo bejegend als een oplichter en iemand die over jullie rug probeert geld te verdienen, wat deze gaat het ook niet voor niks doen hoor.....

Grt edwin......

p.s. Blok is zelf begonnen met de hetze....hij begint steeds zijn eigen mening op te dringen...en doet dat op een vervelende manier............

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Sorry Edwin,
Ik ben mij even van geen kwaad bewust. Het staat mij niet bij dat ik om jou e-mail adres heb gevraagd, ik zou niet weten waar ik dat voor nodig zou moeten hebben. Ik denk dat je je vergist. Als je mij kan wijzen waar ik dat gedaan zou hebben zou je mij helpen en ik mijn excuses aan jou aanbieden. Nogmaals, ik ben mij van geen kwaad bewust.

Groet,

Joop

john

Ongelezen bericht door john »

Beste Edwin, Jean, Bobo.

Ik dacht dat je niet meer zou reageren in dit forum. Je moet eens doen wat je zegt. Flikker toch op man.

Edwin

John.....

Ik hoop voor je dat je nog lang zult moeten afbetalen aan je schulden, maar waarschijnlijk heb jij jezelf alweer op een andere manier in de nesten gewerk voordat je van je schulden afbent, je iq is er laag genoeg voor...

En flikker lekker zelf op, nitwit,loser,oetlul,ito....

Gegroet...

toet

Ik hou van iedereen hier op dit forum .Maar nu ben ik moe welterusten.toet

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Edwin, dat iq van de lezers zit jouw wel erg dwars he.

john

Ongelezen bericht door john »

John, Jean, Bobo, zielig figuur,

Dat iq, van jou is volgens mij onder 0. Bij een assesment zou je nog niet de schoenen mogen poetsen van je ... maatje Jean. Je betogen staan vol met taalfouten, hoop nu echt dat je eens wegblijft van dit forum.

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Johnnie, nog maar een keertje, Edwin is niet Jean en/of Bobo.

Ik ben Jean en mijn emailadres is echt! Je kunt me erop mailen en je krijgt antwoord! Maar pas op wat je me gaat mailen want ik gebruik het tegen je.

Ik doe geen enkele poging meer om juliie op wat voor manier te helpen. Als legioverlies jullie niet kan helpen (wat ik daarentegen wel voor jullie hoop) dan zullen jullie op den duur nog eens aan mij denken.

Er zal, wat Edwin dus terecht zegt, een adviseur binnen komen die jullie op dezelfde manier zal willen helpen als ik ooit heb aangeboden. Ben heel benieuwd wat jullie dan gaan doen.

Ik lig verder niet wakker van jullie tegenargumenten of wat ook. Ik heb geen problemen, ook al heb ik zelf een aantal aandelenleaseplannen. Ik weet ermee om te gaan. Ik krijg geen deurwaarders aan de deur. Jullie wel, binnenkort.

Als het even tegenzit smeken jullie binnenkort om een collega van mij die jullie probleem moet oplossen.

Kom trouwens net terug van een klant die ook zijn probleem en wensen liet oplossen.

De hypotheek loopt nog net zo lang als voorheen, hij is verzekerd tegen AO, kan de studie van zijn kinderen betalen, een nieuwe 2e hands auto aanschaffen, heeft geen lasten meer waardoor hij niets meer overhoud aan het eind van de maand en.....hij betaald 2 euro minder per maand.

Heren, dames, dream on!

Edward Zeevat

Ongelezen bericht door Edward Zeevat »

Geachte forumbezoekers,

Met stijgende verbazing lees ik de inbreng van een aantal personen op dit forum. Wat een vreselijke onzin wordt er over en weer geslingerd. Mijns inziens is dit forum in het leven geroepen om gedupeerden van Legio Lease en menden met verstand van zaken, de mogelijkheid te geven om hun ervaringen uit te wisselen. Een aantal mensen gebruikt dit forum echter om hun haantjes gedrag ten toon te spreiden. Ik zie niet in wat voor zin dit heeft en gezien de reacties ben ik niet de enige. Houd dus a.u.b. op met deze onzin en laat de mensen die wel iets zinvols willen met dit forum hun hart luchten, zonder dat er allemaal onzinnige reacties op komen. Spreek anders een keer met elkaar af in een kroeg en ga daar lekker tegen elkaar aan lopen steigeren.

Met vriendelijke groet,

Edward Zeevat

jeroen

Ongelezen bericht door jeroen »

Jean ??????

Jean mag ik je even helpen herinneren en ik citeer:

Bij deze mijn welgemeende EXCUSSES dat ik door het doordraaien het vertrouwen heb beschaamd van de mensen op dit forum.

Ik zal mij zeker niet meer vertonen op dit forum.

Een man een man een woord een woord!!!

toet

jean dat je fouten hebt gemaakt doet er niet meer toe.Maar wat je nu weer schrijf dat mensen binnenkort een deurwaarder aan de deur krijgen en daar nog lol in hebt ook gaat mij toch te ver.Ik denk dat je je trots moet door slikken en hier weg blijven.Het is toch niet de bedoeling dat je ze hier op stang gaat jagen.toet

es

Ongelezen bericht door es »

hoi Toet

Had je mijn email nog gehad..

groetjes

Jean

Ongelezen bericht door Jean »

Om eerlijk te zijn begin ik er wel degelijk lol in te krijgen. En ik heb besloten me op geen enkele wijze te laten verjagen op dit forum. Dat ik iets ben doorgedraaid is me aan te rekenen, daar heb ik ook spijt van. Zo had ik het niet moeten aanpakken. Aan de andere kant blijf ik er bij dat jullie je problemen op een andere manier kunnen oplossen. Verder verwijs ik jullie naar de opmerkingen van Edwin. Die heeft het bij het rechte eind.

En zolang die mooie stichting het niet oplost voor jullie komen jullie steeds dieper. Ik heb mijn hulp op wat voor manier ook aangeboden, daar willen jullie niet aan. Als jullie goed gelezen hebben heb ik diverse keren gemeld om uberhaupt iemand te laten komen om jullie situatie te bekijken. Daar willen jullie niet aan. Dan zullen jullie op steeds grotere blaren moeten gaan zitten.

En zolang ik door diverse mensen wordt geschoffeerd des te dikker wordt mijn pantser en ga ik steeds meer lol hebben.

margaret

Ongelezen bericht door margaret »

Wat wil je hier mee bereiken, ben je zo gefrustreerd.
Dat je dit over de ruggen van een ieder wil botvieren.
Je bent het eigenlijk niet eens waard, dat er nog aandacht aan je besteed wordt.
Jammer, ga een sport beoefenen om je frustraties kwijt te raken,
als dit tenminste nog lukt bij jou.
Ik heb zo mijn twijfelssssssssssssss

toet

Jean die plaat voor je hoofd is erg dik Waarom denk je dat de mensen naar jou willen luisteren zo betrouwbaar ben je niet geweest.Dat je hier steeds weer aandacht wil hebben verbaasd me eigenlijk.In jou plaats zou ik me schamen en beslist niets meer van me laten horen.Ik denk dat het beste is je links te laten liggen en dat doe ik vanaf nu toet

Richard

Ongelezen bericht door Richard »

Nu komt waarachtig de ware kinderachtige aard van aasgier Jean om het hoekje kijken. Wie niet inspringt in de commerciele prietpraat van deze Spaarselectcrimineel wacht donkere tijden. Jaja zo lusten we er nog wel een paar.
Laat jullie je niet op stang jagen door deze onruststoker die alleen uit is op meer geld.
Aan het eind van het verhaal zal blijken dat de praktijken van dexia/labouchere/legio/ spaarselect en andere maffioze instellingen uiterst onzorgvuldig en buiten alle proporties waren en dat het recht zal zegevieren.
Dan komt alles weer goed en hebben we ons voor niets druk laten maken door deze soort van onrustzaaiers en onheilbrengers.

frederica

Ongelezen bericht door frederica »

Gadverdegadverdegadver,

Ik laat me niet snel opnaaien, maar nu zit ik me bijzonder op te winden achter mijn computer.
Ik heb er een verschrikkelijke hekel aan om persoonlijk te worden, maar in dit geval moet ik gewoon een uitzondering maken.

Jean, waar haal je het lef vandaan om die gore leedvermaak te tonen nu er mensen zijn die mede door jouw toedoen in die problemen zijn gekomen.
En vervolgens ga je de redder in de nood uithangen, en wanneer er ook maar enigszins sceptisch naar de reddingspogingen wordt gekeken wordt iedereen maar voor dom en ontwetend uitgemaakt (ik spreek uit ervaring, en ik ben toch wel een paar dagen naar school geweest, misschien wel meer dan jij).

Ik geef toe, het loopt regelmatig uit de hand op dit forum, maar daar zijn jouw bijdragen een behoorlijke aanleiding toe gebleken in het verleden.

Ik vind het echt walgelijk.

BAH

Gesloten