Ik heb al 3 jaar internet, vroeger bij zonnet gabboneerd op zonnet family.
De contract was dat je het een jaar moest gebruiken en daarna kon je stoppen wanner je wilde. Nou is zonnet versatel geworden en op eens kan ik mijn internet aansluiting niet opzeggen, tot december. Ze hebben gewoon een ander contract gemaakt en mij niet op de hoogte gesteld.
En de reden waarom ik het wou opzeggen is doordat ik zag dat zij voor nieuwe abbonee's adsl family aanboden voor 15,- terwijl wi,j degenen die al een abbonement hebben 20 moeten betalen. En het stond alleen in de krant, als ik op hun site ga, zie ik die aanbieding niet staan. En ik kan me ook nog herinneren dat ik zonnet op Kassa zag voor ditzelfde, toen ze het vroeger probeerden te doen, toen werd het nog rechtgezet.
Nou weet iemand wat ik hier tegen kan doen, wat niet teveel geld kost.
Zijn er wetten die mij beschermen. En heeft iemand dezelfde ervaringen, met andere adsl providers, zodat ik weet welke ik moet vermijden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik voel me bedrogen door versatel.
Re: Ik voel me bedrogen door versatel.
Voor zover mij bekend heeft u dus alleen het contract van Zonnet ondertekend met betreffende regels. Dit contract is eenzijdig veranderd dus volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. Ga er eens mee langs bij de sociaal raadman zou ik zeggen.......
Re: Ik voel me bedrogen door versatel.
De Algemene Voorwaarden zijn eenzijdig gewijzigd. Dat mogen ze doen, mits ze je daar van op de hoogte stellen. Meestal heb je dan ook de kans om per ingangdatum van de wijziging van de AV onder het contract uit te komen.
Dat op de hoogte stellen kan overigens op tig verschillende manieren. Mailtje naar klanten, melding in een nieuwsbrief, regeltje op de factuur, etc.
Dat op de hoogte stellen kan overigens op tig verschillende manieren. Mailtje naar klanten, melding in een nieuwsbrief, regeltje op de factuur, etc.