[linksys] vanalles beloven, niets doen
Geplaatst: 27 sep 2005 10:54
Even een vraagje aan de mensen met ervaring:
ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met Linksys over mijn slecht werkende ADSL-modem. Ik heb gebeld met dhr Cortuk en deze beloofde mij een nieuw product te sturen. Zodra ik die ontvangen had zou ik mijn oude in kunnen leveren. Nu is het zo dat er natuurlijk nog wel een en ander geregeld moest worden, factuur en dergelijke opgestuurd. Na verloop van tijd kreeg ik geen reactie dus ik stuurde een herinnering (per mail, zoals ook de rest is gegaan). Ik kreeg als reactie dat het geregeld was.
Op de dag dat ik met UPS bel om mijn oude op te laten halen en mijn nieuwe te ontvangen kreeg ik te horen dat het alleen om verzenden ging, en niet om ontvangen.
Ik heb toen Linksys gebeld, maar die zeiden dat zij die afspraak niet konden maken aangezien dat niet het beleid is. Na met de RMA manager gebeld te hebben kreeg ik te horen dat de bewuste mijnheer Cortuk niet meer werkzaam is, dus dat hij niets voor mij kon doen. Ik heb gezegd dat alhoewel die mijnheer waarschijnlijk ontslagen is, Linksys nog steeds zijn afspraken moet nakomen. Dit was hij niet met mij eens. Zijn voorstel was om 'niet moeilijk te doen' en gewoon mijn modem op te sturen en maar te wachten op de nieuwe. Dit zou zo'n 10 werkdagen gaan duren. Ik heb hem vertelt dat ik niet 2 weken mijn modem kon missen gezien zakelijk gebruik. Hij kon alleen maar stellen dat ik dan maar een reservemodem moest hebben.
Het lijkt mij duidelijk dat Linksys zich aan de afspraak dient te houden. Hoe kan ik ze het beste hiervan overtuigen?
Alvast bedankt!
ik heb een tijdje geleden contact opgenomen met Linksys over mijn slecht werkende ADSL-modem. Ik heb gebeld met dhr Cortuk en deze beloofde mij een nieuw product te sturen. Zodra ik die ontvangen had zou ik mijn oude in kunnen leveren. Nu is het zo dat er natuurlijk nog wel een en ander geregeld moest worden, factuur en dergelijke opgestuurd. Na verloop van tijd kreeg ik geen reactie dus ik stuurde een herinnering (per mail, zoals ook de rest is gegaan). Ik kreeg als reactie dat het geregeld was.
Op de dag dat ik met UPS bel om mijn oude op te laten halen en mijn nieuwe te ontvangen kreeg ik te horen dat het alleen om verzenden ging, en niet om ontvangen.
Ik heb toen Linksys gebeld, maar die zeiden dat zij die afspraak niet konden maken aangezien dat niet het beleid is. Na met de RMA manager gebeld te hebben kreeg ik te horen dat de bewuste mijnheer Cortuk niet meer werkzaam is, dus dat hij niets voor mij kon doen. Ik heb gezegd dat alhoewel die mijnheer waarschijnlijk ontslagen is, Linksys nog steeds zijn afspraken moet nakomen. Dit was hij niet met mij eens. Zijn voorstel was om 'niet moeilijk te doen' en gewoon mijn modem op te sturen en maar te wachten op de nieuwe. Dit zou zo'n 10 werkdagen gaan duren. Ik heb hem vertelt dat ik niet 2 weken mijn modem kon missen gezien zakelijk gebruik. Hij kon alleen maar stellen dat ik dan maar een reservemodem moest hebben.
Het lijkt mij duidelijk dat Linksys zich aan de afspraak dient te houden. Hoe kan ik ze het beste hiervan overtuigen?
Alvast bedankt!