Bij quicknet ADSL aangevraagd.
In de bevestiging werd mij aangegeven dat men een week zou wachten om dit definitief te maken. Dit i.v.m. de wettelijk termijn om op het genomen besluit terug te komen.
Een week daarna kreeg ik het pakket thuisgezonden. Alles aangesloten en het werkte direct en snel, zelfs twee dagen eerder als dat was aangegeven. Het enige wat beter zou kunnen is de handleiding deze was erg donker en de foto's hadden geen kleur. Voor de rest niets dan lof. Een keer de helpdesk gebeld, na het pc menu direct iemand aan de
lijn, voor € 0,03 per minuut.
Groetend,
Arie T
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ADSL bij Quicknet
Re: ADSL bij Quicknet
alleen jammer dat je in de meeste noordhollandse plaatsen geen quicknet adsl kan krijgen,maar allen het veel duurdere en slechtere multikabel internet. terwijl iedere andere provider wel adsl kan leveren
toch een vreemde manier van je eigen markt beschermen.
toch een vreemde manier van je eigen markt beschermen.
Re: ADSL bij Quicknet
Ik ben het niet eens met skippy.
Ik heb zelf op dit moment ongeveer al 6 jaar multikabel en nog nooit problemen gehad. ik maak gebruik van een extra abonnement en ik haal mijn volledige snelheid.
Dit is toevallig ook het snelste abonnement wat te verkrijgen is.
22 mbit
ADSL2+ hoort ook die snelheden te halen. Alleen is het met adsl zo dat je ongeveer in de centrale moet wonen om die snelheid te halen of de kabels naar het huis toe moeten in perfecte staat zijn.
Met de ADSL dienst probeert Multikabel eerder hun gebied te vergroten ipv meer diensten te leveren in hetzelfde gebied.
Ik heb zelf op dit moment ongeveer al 6 jaar multikabel en nog nooit problemen gehad. ik maak gebruik van een extra abonnement en ik haal mijn volledige snelheid.
Dit is toevallig ook het snelste abonnement wat te verkrijgen is.
22 mbit
ADSL2+ hoort ook die snelheden te halen. Alleen is het met adsl zo dat je ongeveer in de centrale moet wonen om die snelheid te halen of de kabels naar het huis toe moeten in perfecte staat zijn.
Met de ADSL dienst probeert Multikabel eerder hun gebied te vergroten ipv meer diensten te leveren in hetzelfde gebied.