Pagina 1 van 1
Opzeggen kabelabonnement bij Casema
Geplaatst: 28 sep 2005 16:29
door arievanderlaan
Begin juli digitale tv bij KPN aangeschat. Direct met de twee bijgeleverde kaartjes mijn abonnement op de kabel bij Casema opgezegd. Nooit iets van Casema gehoord en Casema blijft gewoon geld van mijn rekening halen. Begin september maar eens gebeld, bleek dat ze zeiden niets van mij gekregen te hebben. Direct weer een fax en twee brieven gestuurd. Nog steeds geen reactie van Casema. Ook op email wordt niet gereageerd. Ook kennissen van me, die op dezelfde wijze hebben afgemeld, hebben dezelfde ervaring, niets gehoord en toch geld afschrijven.....
Enig idee hoe Casema aangespoord kan worden te reageren ?? Ik heb er geen zin in om iedere keer de afgeschreven bedragen terug te halen op mijn rekening door mijn bank daartoe opdracht te geven. Dit was trouwens wel het advies dat een medewerkster van de Casema Klanten"service" mij gaf !!!!
Re: Opzeggen kabelabonnement bij Casema
Geplaatst: 28 sep 2005 16:48
door Jonjo
In januari j.l. kreeg ik de acceptgiro van Casema voor de kabel tv voor het eerste kwartaal 2005. Bleek ruim 16% in prijs verhoogd. Gelijk bij KPN digi tv besteld en Casema een aangetekende brief gezonden dat ik niet accoord ging met de prijsverhoging. Dus direct opgezegd per 1-1-2005. Kreeg een acceptgiro over alleen januari toegezonden met het nieuwe stiekem duurdere tarief en zou per 1-2-2005 afgesloten worden.
Ben hier niet mee accoord gegaan en heb aangeboden voor januari 2005 te betalen het maand tarief van het laatste kwartaal 2004. Geregeld!!! KPN digi geweldig, goedkoop ik heb n.l. ook breedband en telefonie van deze club. Mensen aan wie je zegt dat Casema dit jaar maar liefst ruim 16% duurder is geworden hebben dit vanwege de machtiging die ze aan deze club ooit hebben afgegeven het niet eens in de gaten gehad. Stom van ze, maar Casema zal in onze omgeving nog ettelijke abonnee's verliezen. Dus EEN AANGETEKENDE BRIEF!!!!
Re: Opzeggen kabelabonnement bij Casema
Geplaatst: 31 okt 2005 17:49
door ed smit
Wat Casema er van brouwd grenst echt aan het ongelooflijke.Eerst moest ik 4 weken wachten voordat er een koerier kwam met een DHZ pakket.Geen probleem,wel dat de afspraak voor de koerier een paar dagen uitgesteld werd.Alles aangesloten en toen werkte het spul niet.Helpdesk gebeld en er zou een monteur komen.Deze werd door Casema na een paar dagen net zo snel weer geannuleerd en je moet weer an de bel gaan trekken wanneer de man nu zo vriendelijk zou zijn om te komen.Vanavond was het antwoord.Mogelijk had ik het jaar er bij moeten vragen.s,Avonds dus geen monteur.Toen ik de dag er op voorzichtig vroeg of de monteur geen ongeluk had gehad ,bleek dat ik niet eens in een planning voor kwam.Na mijn vraag of hij dan toch wel die dag zou komen was de vraag ontkennend,het ging weer een dag of 5 duren.En daar was hij dan ,een vriendelijke monteur die vertelde dat dit soort dingen zo vaak voor kwam en dat ze s,avonds niet werkten..Hij maakte een hele kerstboom van mijn kabel aansluiting(geen materiaal) en weer moest ik gaan bellen omdat dit behoorlijk storing gevoelig is.Ik zou terug gebeld worden voor een monteur want ik mocht de verandering onder geen beding zelf doen.Die hoop voor een correctie door een monteur heb ik inmiddels maar opgegeven.
Daarnaast heb ik mij opgegeven bij Casema met een e-mail pack,maar nu ben ik bij Wanadoo die deze service niet heeft.
Wat een waardeloos bedrijf.
Inmiddels heb ik al de nodige e-mails verstuurd en zelfs daar hoor je niets op.
Ik heb de Casema leren kennen als een waardeloos bedrijf ,wat weigert om zijn harde afspraken na te komen,waar je een grote nul bent als klant en een helpdesk die steeds aangeeft dat je minimaal een half uur moet wachten.
Het enige wat nu rest is de betaling blokkeren en kijken of ze dan willen reageren.Inmiddels heb ik op de klachten lijn bedankt voor Casema om op zoek te gaan naar een andere provider.Mogelijk zijn er providers die nog service verlenen