Pagina 1 van 1

Slechte behandeling/afhandeling.

Geplaatst: 28 sep 2005 21:43
door totam29
Mijn ouders hebben een nieuwe keuken geplaatst. Omdat de gaskraan verlegd moest worden hebben ze een gespecialiseerd bedrijf in de arm genomen.
Deze heeft ook daarna het aanrechtblad bevestigd en de gootsteen. Dus ook gekit.

Nu blijkt dat dit dus niet goed is gedaan. Onder het blad zitten nu al zwarte kringen, omdat dit dus al gestikt is.

Monteur is terug geweest om te kijken. En zegt dat dit zijn schuld niet is, omdat mijn ouders het zelf nog hadden moeten kitten. Terwijl hij dit dus zelf heeft gedaan. Maar hij had dit dus ook niet doorgegeven.

Mijn moeder heeft de baas van dat bedrijf gebeld. En ze kreeg een grote mond van de baas van dat bedrijf. Want die geloofde zijn monteur. En mijn ouders konden het maar bekijken en moesten het maar uitzoeken.

Nu heeft mijn moeder hier de rekening nog van liggen. Ze zal het wel helemaal moeten betalen, maar zou hier iets aan te doen zijn.

En in hoeverre is het waar dat je ook zijn pauze moet betalen? Weet iemand dit misschien?

Re: Slechte behandeling/afhandeling.

Geplaatst: 30 sep 2005 01:03
door skyliner
dat je iemands pauze moet betalen lijkt me erg onwaarschijnlijk, lijkt mij wel erg makkelijk geld verdienen, als ik bij iemand bezig ben en de tijd loopt door in mijn pauze dan trek ik de pauze af van het totaal gewerkte.

Re: Slechte behandeling/afhandeling.

Geplaatst: 01 okt 2005 20:40
door bakboord
nog een rekening liggen? en het werk is niet volgens (schriftelijke) afspraak (belangrijk detail) uitgevoerd?
Tja, niet betalen en bedrijf verzoeken het probleem op te lossen.

Re: Slechte behandeling/afhandeling.

Geplaatst: 02 okt 2005 00:56
door FlipKaneel
Helemaal niets betalen is niet verstandig. Er is immers een deel van het werk correct opgeleverd.

Brief schrijven aan degene die het gedaan heeft. Uitleggen wat er gebeurd is en waarom je van mening bent dat zij het moeten oplossen. Zet in de brief ook een termijn waarbinnen de klachten opgelost dienen te zijn. Houd dit wel redelijk (dus niet binnen 2 dagen). Zeg maar 2 of 3 weken. Ook aangeven dat je een deel van de rekening betaalt en de rest pas als alle klachten verholpen zijn.

Houd ook rekening met de schade aan het blad.