Pagina 1 van 1

ook irritant

Geplaatst: 30 sep 2005 23:44
door Jan en Alleman
Wat ook irritant is, nu even uit naam van de reisbureaus en / of touroperators...uw ontevredenheid over de prijzen. Dit is dan wel Nederland, maar sommige mensen denken echt dat ze op de markt staan en zelf wel even handjeklap betalen wat de prijs zal worden.

Vaak staan prijzen vermeld op een website, meestal met toeslagen. Lees dat en accepteer dat. En ga niet ellenlange discussies aan met een medewerker of het nog lager kan! Dat is irritant voor de medewerker die het goed met u voorheeft, maar ook niet kan leven van een 10% op een reis van € 250,-! Maar het is ook irritant voor de mensen die u met uw nutteloze discussies achter u in de wacht laat hangen.

Mensen die wel positief zijn en zin hebben om de gevraagde prijs te geven voor hun droomvakantie. Dus bekijk, informeer, reserveer en vier vakantie en niet...bekijk half, bel maar wat raak, informeert half en laat medewerkers niet uitpraten, handjeklap proberen, gefrustreerd een discussie aangaan en vervolgens niet boeken!

Echt irritant! Verder zijn de meesten wel cool! Dus alleen even voor die irritante bellers!

Re: ook irritant

Geplaatst: 01 okt 2005 11:30
door eeliane
Nederlanders willen voor een dubbeltje op de eerste rij, dat is altijd al zo geweest. We zijn ook de beste klagers van de hele wereld. Tel uit je winst!!!
Heel vervelend, elke waar naar zijn geld toch.