UPC Datalimiet overschreden? Onmogelijk!!!
Geplaatst: 01 okt 2005 17:01
Ik zou deze maand mijn datalimiet van 1GB hebben overschreden en ontving dus vandaag 1 oktober om 7:44 uur het enge mailtje dat mijn snelheid is teruggezet. En pas weer per 1 november wordt hersteld.
Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik de hele maand oktober heb liggen slapen. Gisteren (dus nog september) naar mijn bedje gegaan en heerlijk heb uitgeslapen tot een uur of half twaalf (voor de grapjas, vanochtend 1 oktober dus pas weer wakker geworden)
Kan iemand mij uitleggen hoe ik al slapend in één nacht 1 gigabyte heb opverbruikt? Mijn pc stond natuurlijk uit. Die laat ik echt niet aanstaan. Het tien-cent-per-minuut-klantenservice-nummer gebeld. Ze geven toe dat dit inderdaad niet mogelijk is. Maar door een technische storing kunnen ze er niets aan doen, het moet tot na het weekend wachten. Wel werd er gezegd door deze medewerker dat het vaker voorkomt, onterecht snelheden aanpassen omdat de datalimiet onterecht overschreden zou zijn. Ik hoop maar dat ze maandag het juiste knoppie kunnen vinden
Vorige maand ben ik ook al teruggezet en had ik mijn twijfels. Maar toen heb ik wat programma's via het internet gekeken en kan me voorstellen dat ik misschien toch aan de limiet ben gekomen. Al had ik toen maar 7 dagen de beschikking over mijn normale snelheid. Maar mijn twijfels zijn door de actie van UPC alleen maar groter geworden.
Ze geven aan dat je je datagebruik kan bijhouden, maar als ik op de bewuste pagina inlog, zie ik alleen maar een verbruik van nul komma nul, al sinds juli.
Stel je via het internet een vraag, krijg je geen antwoord. Vandaag maar weer eens geprobeerd, want ik ben een beetje boos en wil in ieder geval dat ze een aantal dagen compenseren. Een contract geldt nog altijd voor twee partijen. Zij moeten ook aan de voorwaarden voldoen!!!!
Zijn er meerdere mensen die met dit probleem kampen?
Greetz, Janine
Ik kan met alle eerlijkheid zeggen dat ik de hele maand oktober heb liggen slapen. Gisteren (dus nog september) naar mijn bedje gegaan en heerlijk heb uitgeslapen tot een uur of half twaalf (voor de grapjas, vanochtend 1 oktober dus pas weer wakker geworden)
Kan iemand mij uitleggen hoe ik al slapend in één nacht 1 gigabyte heb opverbruikt? Mijn pc stond natuurlijk uit. Die laat ik echt niet aanstaan. Het tien-cent-per-minuut-klantenservice-nummer gebeld. Ze geven toe dat dit inderdaad niet mogelijk is. Maar door een technische storing kunnen ze er niets aan doen, het moet tot na het weekend wachten. Wel werd er gezegd door deze medewerker dat het vaker voorkomt, onterecht snelheden aanpassen omdat de datalimiet onterecht overschreden zou zijn. Ik hoop maar dat ze maandag het juiste knoppie kunnen vinden
Vorige maand ben ik ook al teruggezet en had ik mijn twijfels. Maar toen heb ik wat programma's via het internet gekeken en kan me voorstellen dat ik misschien toch aan de limiet ben gekomen. Al had ik toen maar 7 dagen de beschikking over mijn normale snelheid. Maar mijn twijfels zijn door de actie van UPC alleen maar groter geworden.
Ze geven aan dat je je datagebruik kan bijhouden, maar als ik op de bewuste pagina inlog, zie ik alleen maar een verbruik van nul komma nul, al sinds juli.
Stel je via het internet een vraag, krijg je geen antwoord. Vandaag maar weer eens geprobeerd, want ik ben een beetje boos en wil in ieder geval dat ze een aantal dagen compenseren. Een contract geldt nog altijd voor twee partijen. Zij moeten ook aan de voorwaarden voldoen!!!!
Zijn er meerdere mensen die met dit probleem kampen?
Greetz, Janine