LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pal forum

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Pal forum

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Alhier is men maar weer eens van armoe en verveling in het jaar 2002 gedoken.

quote (PAL forum):
Prof. dr. Eduard Bomhoff was van juli 2002 tot oktober 2002 vice-premier en Minister van Volksgezondheid. Tegenwoordig is hij werkzaam als decaan van de Sociale Faculteit en Hoofd van de Business School van de Universiteit van Nottingham in Maleisië en columnist.
------------------------

En, je gelooft het niet, maar ze gaan er nog serieus op door ook !!

Ik denk dat deze geschiedenis gravers geen partij zijn voor de snelle advocaten van Dexia ...

B+

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

tja, mensen hebben kennelijk veel te veel vrije tijd en weten van narigheid niet wat zij daar mee aan moeten. Vraag me wel af of diegene die een duik in de geschiedenis doet werkelijk geinteresseerd is in geschiedenis of dat het meer om eigen belang en voor eigen parochie is :roll:

Notekraker
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:03

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Notekraker »

Er zijn zelfs mensen die hebben al meer dan duizend berichtjes op dit forum gezet!

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Nee, dan die twee dwaallichten van TrosRadar, Belegger+ en JH. Die blinken aldoor uit in originaliteit en actualiteit. Jammer alleen dat ze voor gesprekstof altijd weer afhankelijk zijn van het door hen zo verguisde forum van PAL.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Ik heb op het PAL forum zelfs mensen gezien die spreken over een stuk 'rust' dat is weergekeerd. Ik zou me niet vergissen. Het feit dat een advocaat 'aan de slag' gaat geeft alles behalve rust, in elk geval een dikke rekening, oftewel 'a fat bill' !

B+

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

ach daar hebben we impie weer. Tuurlijk lezen we het PAL-forum. Moeite doen om ons te registreren heeft toch geen zin want maffe pietje en b(l)okkie hebben een zwarte lijst van aliassen op het Radarforum waarmee registreren al op voorhand uitgesloten is. Zo blijft het PAL-forum alleen open voor gelijkluidende meningen. Dit lijkt enigszins op dictatuur en is zeker niet democratisch van een club waarvan de leider idealistisch wordt genoemd.

Maar troost je, ik heb geen enkele behoefte om deel te nemen aan de misleidende praatjes die op het PAL-forum voorkomen. :wink:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Heren (?), dames of andere personen, als een topic geopend wordt over het PAL-forum, geef dan ook aan hoe dat PAL-forum te bereiken is.. http://www.platformaandelenlease.nl/phpBB2/ of
http://www.platformaandelenlease.nl/ en dan verder.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

ibebd, ben jij eigenlijk al actief deelnemer ??? 8)

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Belegger+ »

ibebd, als de wind om Uw villa blaast en U gevrijwaard bent van zorgen over lease contracten (ik neem aan:eega, of ze wist het niet, of ik wist het niet, of het was mijn dochter, of mijn zoon, of het dienstmeisje heeft getekend)...denkt U dan nog eens aan al diegenen die wel echt gedupeerd zijn, met 1 contractje ofzo, en dan elke maand betalen voor niets, voor een restschuld. Die mensen nu, die worden echt niks rijker van zo'n belangenclubje. Die zijn blij, als ze er vanaf zijn. En met de schikking van Duisenberg wordt hen een redelijke uitweg geboden.

Gr.
B+

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

O Belegger+, je draait toch bij.

Eerst hadden we gewoon pech en moesten we alles nog gewoon betalen...

Je begint eindelijk door te krijgen hoe duizenden mensen bestolen en belazerd zijn, beroofd van hun SPAAR-centjes !!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

belazerd zijn, beroofd van hun SPAAR-centjes !!
ibebd
Jij kan anders wel wat hebben met je fraaie buiten in Wassenaar temidden van statige oprijlanen en hoge bomen die veel wind vangen :lol:
Daarom behoor je ook niet tot de doelgroep van het PAL-forum, immers je moet links-extreem denken :lol:
Laatst gewijzigd door JH op 02 okt 2005 19:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Feydakin »

Ikwaseenbeetjedom


Geplaatst op 18 Sep 2005 11:34 door Ikwaseenbeetjedom


--------------------------------------------------------------------------------

19 van de 41 eegalease-sters of eegalease-ers hebben het idee dat ze niet hebben mogen stemmen of ze hebben het verkeerd begrepen.

Slechts 4 hebben ja gestemd.

Alle chatters ten spijt, ik blijf het zeggen :

Is me dat even een zuivere stemming geweest !!
Hij blijft het zeggen!

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door wreker »

Belegger+, wat doe jij als je opgelicht bent?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ook een truck Feydakin, om elk topic meteen om zeep te helpen, ondanks dat ik speciaal voor jou een topic heb geopend om dergelijke onzin te spuien...
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=33272


Hoewel.. dit
http://forum.trosradar.nl/?url=forum/vi ... hp?t=31130 is eigenlijk geen onzin, bedankt voor je steun, maar toch niet in elk topic??

TROS RADAR ?????????????????????????????????????????????????????
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 02 okt 2005 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

Ook een truck Feydakin, om elk topic meteen om zeep te helpen, ondanks dat ik speciaal voor jou een topic heb geopend om dergelijke onzin te spuien...
ibebd, daar ben jij anders veel beter in om elke topic om zeep te helpen met je steeds maar herhaalde postings. Zo langzamerhand wordt men er immuun voor. Misschien een idee voor een poll :lol:
Vergeet dat laatste maar, ik vrees dat er wel weer een poll van jouw hand zal komen :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

22 van de 52 Feydakin !!!

Open ik speciaal voor jou een eigen topic omdat jij interessante teksten zo snel mogelijk naar achter wilt hebben, heeft dexia je opdracht gegeven om deze nieuwe list toe te passen!

Erg doorzichtig hoor Feydakin.

Maar het geeft wel aan dat dexa hem toch erg begint te knijpen!!

Weet jij soms waar ze de aandelen (die bundels weet je wel) bewaren?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

heeft dexia je opdracht gegeven om deze nieuwe list toe te passen!
Als je het niet kan winnen gooi je maar weer het wapen en argument van dexiamedewerker in de strijd, Zielig hoor ibebd. Maar wel lachwekkend, je had komediant moeten worden als je dat al niet bent :lol:

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Ikwaseenbeetjedom, was het vandaag ook zo fris in Wassenaar ? Ik denk dat het best tijd wordt om de open haard aan te maken, glaasje Armagnac erbij (over oud zou ik nemen, hors d'age) en dan in gedachten wegdwalen naar die naar lavendel geurende velden in de Provence. Waar de gemiddelde legio leaser alleen van kan dromen. Rijkdom, ik prijs U, en al diegenen die zich achter moeders rok verscholen en plots niet wisten dat zij getekend had.

B+

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door wreker »

Vergeet je ook de financieel adviseurs niet, die nu ineens Alzheimer hebben en zich niets meer kunnen herinneren?

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Pal forum

Ongelezen bericht door JH »

Open ik speciaal voor jou en je collega's een eigen topic
Bespaar je deze moeite ibebd, daar maken wij dus juist geen gebruik van :lol:

Gesloten