LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp levertijden

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jeffie
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 aug 2005 10:18

Wehkamp levertijden

Ongelezen bericht door Jeffie »

Ik zo een 3 weken geleden bij wehkamp een psp besteld hoewel ik wist van leverings problemen, stond er bij hun 1 week levertijd. ik dacht meteen das een meevaller aangezien geen andere winkel een levertijd kon zeggen. maar nu is het al 3 weken later en nog steeds geen 1 binnen. Dus ik belde maar is naar wehkamp en kreeg waarschijnlijk een studente aan de lijn die haar antwoorden leest van een a4tje. want ze kon mij niet uitleggen waarom wehkamp wel 1 week staat maar dat het een onbepaalde tijd duurt. wel kon ze me zeggen dat sony maar kleine leveringen doet en dat ik maar geduld moest hebben. zelf werd ik een beetje pissig van deze opmerking want een week is toch een week en niet ondertussen al 3 weken. de levertijd werd niet aangepast omdat sony om de week dus levert.

dus als je iets besteld moet er elke week een week er bovenop gerekend worden zei ze. als u er iets van die opmerking snapt mag u het mij zeggen. Maar zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben of andere met wehkamp ben benieuwd naar uw reacties

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Wehkamp levertijden

Ongelezen bericht door NAK »

Was het niet raadzamer geweest om eerst even bij Wehkamp te informeren over de leverings problemen?

sillie38
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2005 12:41

Re: Wehkamp levertijden

Ongelezen bericht door sillie38 »

Ik bestel regelmatig iets bij whekamp
Kan echt niks slechts vermelden krijg keurig mn bestellingen 1 dag later thuis.Of er moet toevallig iets niet op vooraad zijn maar dat zie je al als je via pc besteld.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Wehkamp levertijden

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik bestel regelmatig iets bij whekamp
Kan echt niks slechts vermelden krijg keurig mn bestellingen 1 dag later thuis.Of er moet toevallig iets niet op vooraad zijn maar dat zie je al als je via pc besteld.
Helemaal mee eens. Altijd exact op tijd en ze komen het zelfs weer ophalen als het niet bevalt. Waar ik wel altijd op let is of het artikel "direct leverbaar" is. Zo niet, dan bestel ik het niet.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Wehkamp levertijden

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Je bent ook idioot dat je het ding koopt op afstand.

Je weet toch van die dode pixels??? Je moet het kopen in een echte winkel alwaar je meteen kan controleren op dode pixels en dan gelijk omruilen.

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Wehkamp levertijden

Ongelezen bericht door Chima »

Ga toch weg met je Wehkamp. Die leven alleen maar van de credieten die mensen aangaan om hun aankopen te betalen.

Ik heb er ooit een pomp besteld. Zou op voorraard zijn. Kreeg na 3 weken eindelijk een pomp thuis gestuurd. Was een pomp die je in de winkel voor 10 euro koopt en dus absoluut niet de pomp die ik besteld had en die 34 euro zou moeten kosten.
Die dachten me een goedkoop pompje aan te kunen smeren, en ze noemde het nog een vergelijkend artikel. Da's hetzelfde als eem Mercedes bestellen en een Fiat geleverd krijgen......

Gesloten