LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Samsung E700 display promleem

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Moet Samsung kosteloos beeldscherm repareren

Ja
3
75%
Nee
1
25%
 
Totaal aantal stemmen: 4

remco1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:36

Samsung E700 display promleem

Ongelezen bericht door remco1975 »

Hallo,

Wie heeft er ook problemen met het een wit display bij een samsung e 700 toestel buiten de garantie periode. Mijn toestel is nu 1,5 jaar oud en mijn display word steeds wit en kan bijna niks meer zien. Soms helemaal niks meer. Nu lees ik overal dat meerdere er last van hebben. Ik zelf heb bij Samsung niks voor me kaar gekregen om voor de kosten op te draaien. Alleen Belcompany waar ik het toestel gekocht heb bij een 2 jarige t mobile abonnenment wel. Zij wilden 1 derde van de kosten voor zich nemen. Dit doe ik niet omdat de kosten rond de 150 euro zijn. Dan moetik nog 100 euro betalen en kan ik net zo goed een nieuw toestel kopen.

Nu ik vanavond bij Radar zag dat als meerdere kunnen aantonen dat ze het zelfde probleem is en dat het dus structureel is we bij samsung kunnen aantonen dat het om een fabricagefout gaat. We kunnen dan misschien met zijn allen er voor zorgen dat het beeldscherm op kosten van samsung gerepareerd word. Dus reageer en mail radar. Dit heb ik ook gedaan en wie weet krijgen ze veel reacties zodat er misschien gerechtigheid komt.

Groeten Remco

nicey
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2005 13:59

Re: Samsung E700 display promleem

Ongelezen bericht door nicey »

Remco, count it as your loss. Sumsung weet dat zij geen kwaliteit leveren en zullen alles doen om van je af te zijn.
Maar je weet het nu. STOP buying SUMSUNG'S PRODUCTS> In de future, it will save you lots of headaches.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Samsung E700 display promleem

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik heb zelf een Samsung telefoon gehad en een groot aantal vrienden van me hebben er ook een en ik kan niet anders zeggen dan dat het kwalitatief zeer hoogwaardige toestellen zijn.
Echter, als er sprake is van een fabricagefout, dan zal Samsung de kosten van de reparatie moeten betalen.

nicey
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2005 13:59

Re: Samsung E700 display promleem

Ongelezen bericht door nicey »

Bij mijn reparatie moest ik 274 euro betalen omdat het volgens hen geen fabricagefout was. Dit betaal je toch alleen als je gek bent?
Ik vind persoonlijk dat samsung makkelijk de schuld geeft aan de cliënt. En wat ik nog erg vond, was dat er in een onbeleefd gebrekkig Nederlands een mail naar mij werd gestuurd van,' je wilt geld van ons hebben en dat krijg je lekker niet'. IK ben geen Nederlander, en ik weet dat mijn Nederlands slecht is, maar ik verwacht van een officiële instelling dat ze correct Nederlands schrijven en ook dat ze cliënt vriendelijk zijn. De cliënt hoef niet altijd gelijk te hebben, maar je kunt het wel op een nette manier zeggen,dat de reparatie niet onder de garantie voorwaarden valt. Trouwens ik had ze niet om geld gevraagd, ik wilde alleen mijn telefoon gerepareerd hebben!

3sen
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2005 23:06

Re: Samsung E700 display promleem

Ongelezen bericht door 3sen »

Hoi,
Ik heb dezelfde **** met mijn Samsung E700. 1.5 jaar gewelding en nou ineens gaat het scherm op wit. Alleen als mijn toestel uitgeschakeld is geweest doet hij het even goed maar al heel snel gegint alles te vervagen. Het hele scherm is onleesbaar en natuurlijk geen garantie meer.

Gesloten