wie weet een oplossing
Geplaatst: 03 okt 2005 22:09
hallo
Op 15sept. krijg ik bericht van mijn energiebedrijf (delta comfort) dat ze op 20 sept. mij geen elektriciteit en gas meer leveren, want ik zou overgestapt zijn naar een andere leverancier. het probleem is alleen ik wist van nix. Gebeld naar delta comfort en zij wisten ook niet naar welke leverancier ik was gegaan.Naar vele telefoontjes kreeg ik iemand van het switch team aan de telefoon en die konden mij vertellen naar welke leverancier ik ben gegaan. Ik zou overgestapt zijn naar de NEM (nederlandse energie maatscappij)
Het probleem is echter ik weet van nix, ik gebeld naar de NEM, maar wat blijkt het gaat allemaaal via de ONS. Wat die twee precies met elkaar te maken hebben weet ik niet. Zij zeggen dat ik gebeld ben en mij toestemming heb gegeven en dat staat op een bandje. Ik wil dat bandje graag horen maar ze gaan me al twee weken terugbellen en hoor maar nix. In hun algemene voorwaarden staat dat het schriftelijk wordt vastgelegd maar dat is niet gebeurd.
Nou krijg ik van delta comfort een boete omdat ik mijn contract heb opgezegd, maar ik heb dat niet gedaan. Kan ik die boete doorsturen??????
Ik heb me terug aangemeld bij delta comfort en die maand electriciteit en gas ben ik verplicht om dat te betalen aan de NEM als het mij fout niet is?????
Ik heb ook een brief geschreven naar de NEM per normale en per aangetekende post (om zeker van te zijn dat ze die brief krijgen) dat ze gelijk alles moeten terugdraaien, krijg ik een brief dat ik daar een contract heb van een jaar. Ze praten dan over een afkoelingsperiode en die is al voorbij. Als ik nou mijn "contract" daar stop zet krijg ik daar waarschijnlijk ook en boete over.
Het is een heel gedoe en ben het zat aan het worden. Wie kan mij een tip geven hoe ik dit het beste kan oplossen.
alvast bedankt
Op 15sept. krijg ik bericht van mijn energiebedrijf (delta comfort) dat ze op 20 sept. mij geen elektriciteit en gas meer leveren, want ik zou overgestapt zijn naar een andere leverancier. het probleem is alleen ik wist van nix. Gebeld naar delta comfort en zij wisten ook niet naar welke leverancier ik was gegaan.Naar vele telefoontjes kreeg ik iemand van het switch team aan de telefoon en die konden mij vertellen naar welke leverancier ik ben gegaan. Ik zou overgestapt zijn naar de NEM (nederlandse energie maatscappij)
Het probleem is echter ik weet van nix, ik gebeld naar de NEM, maar wat blijkt het gaat allemaaal via de ONS. Wat die twee precies met elkaar te maken hebben weet ik niet. Zij zeggen dat ik gebeld ben en mij toestemming heb gegeven en dat staat op een bandje. Ik wil dat bandje graag horen maar ze gaan me al twee weken terugbellen en hoor maar nix. In hun algemene voorwaarden staat dat het schriftelijk wordt vastgelegd maar dat is niet gebeurd.
Nou krijg ik van delta comfort een boete omdat ik mijn contract heb opgezegd, maar ik heb dat niet gedaan. Kan ik die boete doorsturen??????
Ik heb me terug aangemeld bij delta comfort en die maand electriciteit en gas ben ik verplicht om dat te betalen aan de NEM als het mij fout niet is?????
Ik heb ook een brief geschreven naar de NEM per normale en per aangetekende post (om zeker van te zijn dat ze die brief krijgen) dat ze gelijk alles moeten terugdraaien, krijg ik een brief dat ik daar een contract heb van een jaar. Ze praten dan over een afkoelingsperiode en die is al voorbij. Als ik nou mijn "contract" daar stop zet krijg ik daar waarschijnlijk ook en boete over.
Het is een heel gedoe en ben het zat aan het worden. Wie kan mij een tip geven hoe ik dit het beste kan oplossen.
alvast bedankt